Jump to content
clarion

iOS 9.0 - 9.0.2 Uyumlu Tweakler

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

4 saat önce, tsubasaozora yazdı:

Beyler aynı anda iki kamerayı kullanabildiğimiz video kaydedici var mı?

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

 

Mantıken saçma ama bilmiyorum.

aynı anda iki kamera ile nasıl bir çekim yapmayı düşünüyorsun merak ettim.

iyi forumlar.

Nesi saçma :) araç içinde hem yolu hem içeriyi çekmek için kullanıcam bazı telefonlarda bu özellik var merak ettim

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
27 dakika önce, tsubasaozora yazdı:

Nesi saçma :) araç içinde hem yolu hem içeriyi çekmek için kullanıcam bazı telefonlarda bu özellik var merak ettim

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

Ne bilim okuyunca garip geldi. Merak edip sordum işte ;) mantıklı bir mazeret.

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
2 dakika önce, AyhanTacar yazdı:
27 dakika önce, tsubasaozora yazdı:

25 dakika önce, tsubasaozora yazdı:

Nesi saçma araç içinde hem yolu hem içeriyi çekmek için kullanıcam bazı telefonlarda bu özellik var merak ettim

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

 

Ne bilim okuyunca garip geldi. Merak edip sordum işte  mantıklı bir mazeret.

 

 

Şimdi geldi çözümü bulmaya baya aradım ama yok malesef

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
46 dakika önce, tsubasaozora yazdı:

Şimdi geldi çözümü bulmaya baya aradım ama yok malesef

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

iPhone için zaten hiç duymadım, o yüzden merak edip sordum bende :)

iyi forumlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Beyler aynı anda iki kamerayı kullanabildiğimiz video kaydedici var mı?

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

Var mı böyle birşey bilgisi olan yazarsa çok sevinirim

iPhone 6S Space Grey 9.0.2 Jailbreaked

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

ios 9.0.2 için Mewseek uygulaması var mı ?

 

indirdiklerimin hepsi çalışmıyor uygulamaya basınca geri atıyor ana ekrana.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar rehberdeki isimleri note 5 deki gibi kaydırarak direk arayan bir tweak varmı

Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Arkadaşlar rehberdeki isimleri note 5 deki gibi kaydırarak direk arayan bir tweak varmı

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hem arayan hem mesaj ATA'n var geriye doğru bakman gerek adını hatırlamıyorum maalesef

Tapatalk ile;

İletişim kişiyle değil kişiye yapılır....

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

sürümün 8.4 ise " handydialer " kullanabilirsin.

 

9 saat önce, mali76 yazdı:

Arkadaşlar rehberdeki isimleri note 5 deki gibi kaydırarak direk arayan bir tweak varmı

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Seng 1.2.0~beta1 çıktı

Repo: chewitt.me/repo/

 

Uygulama değiştiriciyi açınca safe moda atıyor bunu önlemek için;

  • LegacySwitcher tweakini yükleyin. (repo.cpdigitaldarkroom.com/

ya da

  • Mikoto beta tweakini yükleyin (cydia.angelxwind.net/beta/)

  • iOS 7/8 App Switcher 'ı aktif edin. (Settings>mikoto>iOS System>AppSwitcher>iOS 7/8 AppSwitcher'ı aktif edin.)

  • Respring yaptığınızda düzelecektir.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya!

 iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya!

 iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Birader sana cevap ver diyen oldumu burası yardımlaşma forumu zoruna gidiyorsa yazma

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya!

 iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Biraz daha ılımlı olalım lütfen.

İyi forumlar.

iPhone 6s 64gb Gold Rose

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya! iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Birader sana cevap ver diyen oldumu burası yardımlaşma forumu zoruna gidiyorsa yazma

Sorularımızı konuyu dağıtmamak amacı ile soru cevap kısmında soralım.

İyi forumlar.

iPhone 6s 64gb Gold Rose

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya! iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Birader sana cevap ver diyen oldumu burası yardımlaşma forumu zoruna gidiyorsa yazma

bak herşeyin sorulcak yeri var bu konu cevap vermeye üşenmeyle alakası yok soru cevap kısmına sormuş olsan orda görüp zaten cevap vericem ama bu konudan gelen her bildirim yeni bir güncelleme umuduyla açtırtıyo tapatalkı. ayrıca forumda çok değil "azıcık" arama kısmına bakıp araştırsan bulursun çok kompleks bişey değil aradığın uygulama.

 iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

  • Beğen 2

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Touch ID ile ana ekrana dönmeye yarayan bir tweak varmı

virtualhome !!! hocam şu konuya soru sormayı ne zaman bırakıcaksınız allah aşkına sizi madem uzaklaştıramıyoruz bu konuya soru sormaktan, ben çıkıyorum bu ne ya! iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Birader sana cevap ver diyen oldumu burası yardımlaşma forumu zoruna gidiyorsa yazma

bak herşeyin sorulcak yeri var bu konu cevap vermeye üşenmeyle alakası yok soru cevap kısmına sormuş olsan orda görüp zaten cevap vericem ama bu konudan gelen her bildirim yeni bir güncelleme umuduyla açtırtıyo tapatalkı. ayrıca forumda çok değil "azıcık" arama kısmına bakıp araştırsan bulursun çok kompleks bişey değil aradığın uygulama.

 iPhone 6 64 gb iOS 9.0.2  Pangu JB ∞ 

Arkadaş telefonu yeni aldım maruz görün heyecandan soruyorum ayrıca konu kirliliği yapmak istemedim

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!