Jump to content
ByTMY

iOS 9.3.3 Jailbreak Kaldırma %100 Temiz Kurulum (Cydia Eraser)

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

 

İmzalar kapandıktan sonra cihaz üzerinden jb kaldırmanıza yarıyor 9.3.3 ile uyumlu hale getirilmiş.

 

Tweak: Cydia Eraser 
Repo: Cydia/Telesphoreo 
Developer: Saurik 

 

 

0fa06b446d19da118e5cdaa6bc8b55aa.jpg
 

Nasıl kullanılır?: 
1: Öncelikle Cydia’dan Cydia Eraseri yükleyin. 
2: Tüm verilerinizi iTunes yada iCloud ile yedekleyin. 
3: Ayarlardan iPhone’umu Bul'u ve parolanızı kapatın. 
4: şarjınızın %50 den fazla olduğundan emin olun. 
5: Şimdi Cydia Eraser’i başlatın. 
6: Ekranın alt kısmındaki delete all data and unjailbreak device yazan yere tıklayıp açılan pencerede delete all diyin. 
7: İşlem başlayacak. Cihazda yüklü uygulama sayısına göre işlem uzun sürebilir. 

video: https://www.youtube.com/watch?v=0YnWRpCqpUQ

tarihinde ByTMY tarafından düzenlendi
  • Beğen 3

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

9.3.2'de denedim gayet güzel çalıştı.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
6s veya 6s plusta 9.0.2 de deneyen var mı? Bende hata veriyor

1176fe373e691511a8cd534a836f1b52.jpg hata da bu


Bende iPhone 5'de denedim. Aynı hatayı verdi. 9.0.2'de sorun var galiba yada bizim bir ayar yapmamız gerekiyor. Çözen olursa haber etsin
06461f127756f91a99b2aa02b7cc5d50.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ayarlardaki sıfırla dediğimizdeki işlemle birebir aynı mı. Yani normalde ayarlardan sıfırla deyince cihazı ilk günkü haline döndürüyor. Bu tweak ile de aynı mı sonuç ?


iPhone 6 İle Gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ayarlardaki sıfırla dediğimizdeki işlemle birebir aynı mı. Yani normalde ayarlardan sıfırla deyince cihazı ilk günkü haline döndürüyor. Bu tweak ile de aynı mı sonuç ?




iPhone 6 İle Gönderildi






Aynen ama jb de ayarlardan sıfırla dediğinde elmada kalıyor işte

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aynen ama jb de ayarlardan sıfırla dediğinde elmada kalıyor işte

Tamam hocam. Teşekkür ederim


iPhone 6 İle Gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Çok başarılı 9.3.3 restore yaptım hiç bi sorun çıkmadı.


İPhone 6s 9.3.3 Jb cihazımdan tapatalk ile gönderildi.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

cydia eraser ile cihazı sıfırladıktan sonra jb yapabildiniz mi ? bende olmadı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar bunu bilmiyorum ama cydia impactoru kullandım bundan 2 ay kadar önce 9.0.1 cihazım vardı tmm ilk cihaz temizlendi tekrar jb yaptım sonra baktım arama gelince ekran geç geliyor dedim bi daha temizleyim , temizledim cihazda farklı hatalar çıkmaya başladı . En son cihaz kendi kendine reset atmaya başladı ve açılmamaya başladı . Suan 9.3.3 kullanıyorum ve açıkçası cihaza çok fazla app yüklediğim için silmeye çekiniyorum lütfen deneme fırsatı olan arkadaşlar bunun ile resetledikten sonra tekrar jb yaparak test etsin . Cünkü jb linsürüm kaybına sebep olabilir.Hatta impactor ile resetledikten sonra cihaz ayarlardanda resetlenebiliyor önce ayarlardan resetleyip sonra jb yapsınki bu pronun güvenilirliğine inanalım çünkü ben güvenmiyorum . Bu konuda semi restore ve ilexrat çok iyiydi.

tarihinde RapciX tarafından düzenlendi
Yazım yanlışı

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Arkadaşlar bunu bilmiyorum ama cydia impactoru kullandım bundan 2 ay kadar önce 9.0.1 cihazım vardı tmm ilk cihaz temizlendi tekrar jb yaptım sonra baktım arama gelince ekran geç geliyor dedim bi daha temizleyim , temizledim cihazda farklı hatalar çıkmaya başladı . En son cihaz kendi kendine reset atmaya başladı ve açılmamaya başladı . Suan 9.3.3 kullanıyorum ve açıkçası cihaza çok fazla app yüklediğim için silmeye çekiniyorum lütfen deneme fırsatı olan arkadaşlar bunun ile resetledikten sonra tekrar jb yaparak test etsin . Cünkü jb linsürüm kaybına sebep olabilir.Hatta impactor ile resetledikten sonra cihaz ayarlardanda resetlenebiliyor önce ayarlardan resetleyip sonra jb yapsınki bu pronun güvenilirliğine inanalım çünkü ben güvenmiyorum . Bu konuda semi restore ve ilexrat çok iyiydi.


Dostum için rahat olsun bildiğin dfu modda restore esiyor sanki ama veri kalmıyor!

Bence apple store'den indirdiğin programları manuel sil ve sonrasında bütün giriş yapılmış hesaplar varsa çıkış yapın gerçi ben öyle yapmadım ama sizin için çok daha sağlam olsun diye diyorum ardından reboot yapın sonrasında açıldımı cihaz jb işlemini aktif edin ardından cydia eraser ile restore edin cihaz activite anında yedekleri geri yüklemeyin! Sıkıntı olabilir o yüzden icloud imessage face time bunları sonra aktif edin temiz olsun! benden bu kadar

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Jb kaldırmakla ne alaka bildiğin restore yapıyor cihazda ne varsa siliyor cydiada dahil


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Test ettim; sonra tertemiz olsun diye ayarlardan sıfırladım. Tertemiz jb yaptım. Program 10 numara. Tavsiye ederim


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Peki ben sadece Jailbreak i silmek istiyorum. Ama uygulamalarım filan dursun. Mesajlar filan olduğu gibi kalsın. WhatsApp kalsın mesela. Sadece cydia ve Jailbreak ile ilgili herşey silinsin istiyorum. Böyle bişey mümkün mü ?


iPhone 6 İle Gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İphone 6 9.3.3, bu programı kullandığımda biraz ilerliyor 5 dk sonra felan kendiliğinden atıyor neden olabilir, restore yapmak istiyorum ama cihaz elmada kalır diye korkuyorum yardımcı olabilirmisiniz.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Repo adresini bulamadım bi türlü. tam repo adresi vermeniz mümkün mü cydia'ya eklemem için? 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repo adresini bulamadım bi türlü. tam repo adresi vermeniz mümkün mü cydia'ya eklemem için? 


d3e7109fdf4b290c7b05e9f757c798d2.jpg



iPhone 6 İle Gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Repo adresini bulamadım bi türlü. tam repo adresi vermeniz mümkün mü cydia'ya eklemem için? 


d3e7109fdf4b290c7b05e9f757c798d2.jpg



iPhone 6 İle Gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!