Jump to content
Mikael

Spotify++ Jailbreaksiz Kullanma

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

fa5e82c451b861831352195f522ba476.jpg

 

Sitesine girsem bile aynı@mikael


Hangi ulkedesiniz ki
VPN ile girin siteye, hesabinizi ayarlayin.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk mesaji guncelledim yapamayanlar icin. Yardimci olmasini umuyorum.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bunu yapalı yıllar odu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

android = ögürlük

iphone =sınırlı özgürlük

iphone+jailbreak = sınırsız örgürlük

aylardır kullanıyorum jailbreak 4s imle 

şunu bilir şunu söylerim iphone için ikinci güncelleme yaptıktan sonra jailbreak yapıp telefonu rahat bırakmanız gerekiyor benden tavsiye

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

tutuapp tan bi kaç bi şey indirdim lisans süresi doldu sanırım tekrar doğrulama yapmaya çalışıyorum olmuyor sebebi nedir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar indirdim kurdum fakat şimdi uygulamayı silmek istiyorum ama silinmiyor ekranda kaldı 250accc475c24dc0590bb4d09d2dc389.jpg


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ayarlar genel aygıt yönetiminden sil


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Bende inmedi şu hatayı veriyor
f20363d17fb17c3d11d8996181aca391.jpg


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Ayarlar genel aygıt yönetiminden sil


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Sildim ama dediğim gibi hâla aynı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Telefonu yediden aç kapa yaptın mı

 

İphone 6s plus

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Çevrimdışı çalışmıyor ee ne anladık


️İPhone 7 Plus 32 GB



Zaten cevrimdisi calisiyor demedim. Ama diger butun ozellikler acik, reklam yok.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Sildim ama dediğim gibi hâla aynı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Telefonu kapa ac, duzelmezse hardreset dene.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Bende inmedi şu hatayı veriyor
f20363d17fb17c3d11d8996181aca391.jpg


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Telefonu kapat ac, profillerin tamamini sil ve bastan basla.


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
tutuapp tan bi kaç bi şey indirdim lisans süresi doldu sanırım tekrar doğrulama yapmaya çalışıyorum olmuyor sebebi nedir


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Telefonu kapatip acinca sure doluyor, profilleri silip tamamen 0'dan kurulum yapmaniz lazim. Tethered JB gibi bisey oldu bu :D


Sent from my iPhone using Tapatalk

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

iPhone 6S Plus 10.2.1 indirdim çevrimdışı harici reklamsız ve sorunsuz bir şekilde parçaları değiştiriyorum zaten 20gb internetim var napim çevrimdışı saçmalığını :) Bu bana fazlası ile yeterli hatta harika. Tşkler emek sahibi arkadaşa.

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İyiymiş. Bilgilendirme için teşekkürler. Çevrimdışı da olmayıversin. Spotify dışında birçok oyun, uyguma var. 6s sıkıntı yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
İyiymiş. Bilgilendirme için teşekkürler. Çevrimdışı da olmayıversin. Spotify dışında birçok oyun, uyguma var. 6s sıkıntı yok.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi




Aynen fazlasi ile yeterli cevrimdisi isteyende para versin artik


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!