Jump to content
melihenes34

iPhone IMEI Değiştirme

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Selam ben size daha komik bir hikaye yazayım..

Anneme 4 yıl önce istinye park pupadan ipad mini aldık..60 yaşında kadın okey mokey oynarken ipad te;cihazı bir şekilde kilitlemiş..e-mail ve parolayı bırakın bilmeyi onların ne olduğunu bile hatırlamadığından cihazı sıfırladıktan sonra elimizde patladı.Pupa ya mail attım ama tam alım tarihini bildirdiğim zaman yardımcı olacaklarını bildirmişlerdi.

-Ben nereden hatırlıyacam alım tarihini dedim ama nuh dediler peygamber demediler.Tam 1.5 yıl sonra eşim ile konuşurken ürünü kredi kartı ile aldığımızı hatırladık ve bankaya gidip geriye dönük 5 yıllık k.kartı ekstrelerini çıkarttırdım.Vee hoppp tam tarihi buldum.

Sonra pupa ya mail attım ve akşamında bana k.kartı slibine kadar tüm fatura evraklarını yolladılar.Bunları hemen tekrar Apple yolladım.

Sonra ne oldu dersiniz.??????

.

.

.

 

.

.

.

.

.

.

.

Apple ı aradım bırakın yardımcı olmayı bir bok yapmadılar.Ekstra evrak istediler siz dedim Ta..ak mı geçiyorsunuz?Sana faturasını slibini yolladım ne ekstra evrak..Yok irlanda kabul etmiyor..Yok bok püsür..Sonuç ipad mini 2 faturalı ürünümüz çöp olarak çekmecede yatıyor.

Yani siz siz olun o iphonumu bul u her ne suretle olursa olsun açık bırakmayın..Şifre parola falan zaten es geçiyorum..Ama şunuda bilin Fatura bile işe yaramaz olabiliyor..

Tecrübe ile sabittir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Selam ben size daha komik bir hikaye yazayım..
Anneme 4 yıl önce istinye park pupadan ipad mini aldık..60 yaşında kadın okey mokey oynarken ipad te;cihazı bir şekilde kilitlemiş..e-mail ve parolayı bırakın bilmeyi onların ne olduğunu bile hatırlamadığından cihazı sıfırladıktan sonra elimizde patladı.Pupa ya mail attım ama tam alım tarihini bildirdiğim zaman yardımcı olacaklarını bildirmişlerdi.
-Ben nereden hatırlıyacam alım tarihini dedim ama nuh dediler peygamber demediler.Tam 1.5 yıl sonra eşim ile konuşurken ürünü kredi kartı ile aldığımızı hatırladık ve bankaya gidip geriye dönük 5 yıllık k.kartı ekstrelerini çıkarttırdım.Vee hoppp tam tarihi buldum.
Sonra pupa ya mail attım ve akşamında bana k.kartı slibine kadar tüm fatura evraklarını yolladılar.Bunları hemen tekrar Apple yolladım.
Sonra ne oldu dersiniz.??????
.
.
.
 
.
.
.
.
.
.
.
Apple ı aradım bırakın yardımcı olmayı bir bok yapmadılar.Ekstra evrak istediler siz dedim Ta..ak mı geçiyorsunuz?Sana faturasını slibini yolladım ne ekstra evrak..Yok irlanda kabul etmiyor..Yok bok püsür..Sonuç ipad mini 2 faturalı ürünümüz çöp olarak çekmecede yatıyor.
Yani siz siz olun o iphonumu bul u her ne suretle olursa olsun açık bırakmayın..Şifre parola falan zaten es geçiyorum..Ama şunuda bilin Fatura bile işe yaramaz olabiliyor..
Tecrübe ile sabittir.

Cihaz sim kartlı ise anakart üzerinden işlem yaparak sim öZelliği iptal edilerek açılıyor. İcloud imei ye kitlendiğinden wifiden yeniden aktif oluyor. Nette ufak bir araştırma ile bulabilirsiniz tabi sim varsa bu geçerli yoksa malesef birşey yapılamıyor. Yapmanız gereken 2.el ekranı ya da kasası kırık bir ipad mini2 bulup anakartını değişmek.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
tuncay_05, 17.07.2018 - 19:48 yazdı:

merhaba öncelikle geçmiş olsun.

Şu an aynı sorundan elimde 4 adet İ7 128gb cihazlar duruyor.

Çok uğraştık fakat bunun faturadan başka bir çözümü yok.

BTK'nın son yapmış olduğu imei denetlemelerinde malesef değişim gören cihazlar kapatıldı.

Aslında bunda Apple'nda suçu var bir bildirim yapılabilir.

Değişim evrakları malesef işe yaramıyor cihazı alan kişi adına fatura olması gerekli.

İmei ile ne kadar sorgulama yapsanızda boş, Apple bir çok kayıt açtırabilirsiniz fakat olumsuz sonuç alacaksınız.

işin kötü yanı bu cihazlar tekrardan hiç bir şekilde kayıt yapılmıyor.

Cihazı alınan yeri öğrenebilir ve satın alınan firmaya giriş faturasının bir nüshasını isteyebilirsiniz bu birazda iş yerine kalan bişey tabi.

Değişim cihazının imeisi ile'de fazla bilgiye ulaşamazsınız.

Eğer eski imei bilgisi varsa elinizde ücretli sorgulamalar var ordan bakarız hangi firmadan alınmış, Firma dediğim Operatörden veya Genpa KVK vs. olarak .

Bu arada ücretli sorgulamalar var derken sizden bir ücret talep etmiyorum yanlış anlaşılmasın. 

Siz kişiye ulaşamazsanız belki firmaya ulaşarak bir fatura sureti alabilirsiniz.

Merhaba siz sorunu çözdünüz mü bu konuda yardımcı olabilir misiniz bunu nereden yapabiliriz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
melihenes34, 23 saat önce yazdı:

Merhaba siz sorunu çözdünüz mü bu konuda yardımcı olabilir misiniz bunu nereden yapabiliriz ?

Sorunun fatura olmadan çözülmesi imkansız. Henüz çözemedik.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
tuncay_05, Şimdi yazdı:

Sorunun fatura olmadan çözülmesi imkansız. Henüz çözemedik.

O faturayı bulabileceğimiz siteler hangisi ? İmei atabilirmiyiz ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
melihenes34, 27.07.2018 - 19:46 yazdı:

O faturayı bulabileceğimiz siteler hangisi ? İmei atabilirmiyiz ?

Fatura siteler üzerinden bulunmaz hocam. en fazla hangi firmadan çıkış yapmış onu bulabilirsiniz oda ücretli servislerden çıkar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Iphonea bicbir kuvbet imei atamaz. BUNU UNUTUN. Bir telefoncu olarak net soyluyorum, faturayi bulmaniz gerekiyor ki o da zor.

Gecmis olsun


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!