Jump to content
Mikael

Home+Açma kapama tuşuna beraber basmanın işlevi tam olarak nedir?

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Öncelikle herkese merhaba. I-Phone'm için yardım alabileceğim, bilgi edinebileceğim forum ararken burayı buldum. Umarım faydası dokunur.

Amerikadan Gelmiş Simfree bir iPhone 4S sahibiyim.

Size direk bilgileri aktarayım:

Sürüm: 5.1 (9B179)

Modem Firmware: 2.0.10

Sormak istediğim bir kaç soru var:

iphoneyi reboot etmek için home tuşuna ve açma/kapama tuşuna 6-7 saniye civarında bas diyen bir arkadaşım vardı. Bir kaç sefer gerçekten de reboot oldu, hiç bir şey değişmedi. Fakat bir seferinde telefon elma simgesini gösterdikten sonra altında bir çubuk belirdi, çubuk yüklendi ve restore oldu sandım.(bütün içeriklerimin gittiğini sandım) Sadece parlaklık ayarı biraz değişmişti, pil yüzdesi değişmişti ve ses artmıştı. Başka bir değişiklik göremedim.

Home+Açma kapama tuşuna beraber basmanın işlevi tam olarak nedir? Ve okuduğum bazı şeylere göre reboot öyle edilmezmiş. Kapatıp açmak iPhonede reboot etmek demekmiş.

Şimdiden teşekkürler!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

home+power'a basarak restore edemezsiniz.Geçici hafızasını temizler buglardan kurtulmanızı sağlar.Çubuk falan dolmaz yani öyle bir şey beklemeyin,olmazda.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

@muskecan cevabın için teşekkür ederim. Ama sana daha detaylı anlatacak olursam, çalışan uygulamalar bölümünde sadece whatsapp vardı. home ve power tuşuna birlikte bastım yaklaşık 6-7 saniye için. Sonra her zamanki gibi elma çıktı ama altında bir çubuk da çıktı, tıpkı itunesle telefonun firmwaresini günceller gibi. Çubuk 10 saniye içinde hızlıca doldu, sonra telefon açıldı. İçinde hiç bir şey değişmemişti. Sadece dediğim gibi parlaklık ayarı, pil yüzdesi ve ses değişmişti. Bana da arkadaşıma da ilginç geldi...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aslında bir sorum daha var:

Telefonu aldığımdan beri evimde internetimi dns'i değiştirip kullanıyorum. Dns'i değiştirmeden de iMessage ve Whatsapp gibi uygulamaları kullanamıyorum. Neden böyle acaba? Yani dns'i değiştirmek ne zor ne de kötü bir şey ama dns değiştiğinde appstore veya benzer uygulamalarda internet hızı normalde olduğundan daha düşük oluyor. Yani dns'i değiştirdiğimde appstore değiştirmediğimkinden daha yavaş çalışıyor.

Bu dns değiştirmeden iMessage kullanamama benim modemden mi kaynaklanıyordur? Yoksa telefonda bir şekilde değiştirebileceğim bir şeyler var mıdır??

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Gerçekten ilginç.

Home+Power'a 8sn basılı tutarsanız kapanır. Ve kendiniz açarsanız açılır. 10sn basarsanız da hem kapanıp hem de açılır.

iCloud aktif mi?

Ve aynı hesapta başka bir cihaz var mı?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Home ve power tuslarina ayni anda 10sn basarsanız Hard Reset atar. Bu küçük hataları çözmede kullanılır. Telefonu kapatıp 10sn home ve power tusuna basip daha sonra elinizi power tusundan cekip home a 10sn daha basarsaniz DFU moda girer. Bunu her restore isleminden once yapip cihazini iTunes a bagladiginizda cihazi guncelleyebilirsiniz. Yani cok karisik degil

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

iCloud aktif değil, ama arkadaşımın Apple ID'sini kullanıyorum. Sanırım onla alakası yok. Demekki bazen böyle şeyler olabiliyor...

Bu arada demekki saniyelerin de bu işte etkisi oluyor..

Bu arada verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Şimdi iş daha aydınlığa kavuştu. Fakat yine kafamın karıştığı bir nokta var.

Telefon açıkken Home ve Power'a 10 saniye basılı tutarsam açıldığında hiç bir şey kaybetmem değil mi? Yani sadece yeniden başlat gibi oluyor??

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler. Bu işi çözdüm. Artık telefon takılırsa, donarsa veya bir şekilde açılmazsa başvuracağım yol:

Home+Power-->10 saniye. Çok teşekkürler !

Ama birde önceki mesajlarda yazdığım dns ve whatsapp olayına da bakabilir misiniz acaba? Belki bir fikriniz vardır.. Mesaj #4

Teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Aslında bir sorum daha var:

Telefonu aldığımdan beri evimde internetimi dns'i değiştirip kullanıyorum. Dns'i değiştirmeden de iMessage ve Whatsapp gibi uygulamaları kullanamıyorum. Neden böyle acaba? Yani dns'i değiştirmek ne zor ne de kötü bir şey ama dns değiştiğinde appstore veya benzer uygulamalarda internet hızı normalde olduğundan daha düşük oluyor. Yani dns'i değiştirdiğimde appstore değiştirmediğimkinden daha yavaş çalışıyor.

Bu dns değiştirmeden iMessage kullanamama benim modemden mi kaynaklanıyordur? Yoksa telefonda bir şekilde değiştirebileceğim bir şeyler var mıdır??

Güvenli internet kullanıyor musunuz?

Çocuk paketi, Aile paketi vs.?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Güvenli internet kullanıyor musunuz?

Çocuk paketi, Aile paketi vs.?

Hayır öyle bir paket yok. TTNet'in 8 Mbsl'lik adil kotalı sınırsız internetini kullanıyorum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

iMessage'yi kapatıp ağ ayarlarını ayarlar/genel/sıfırla altında sıfırladım. Daha sonra kendi internetimi hiç dns değiştirmeden kurdum ve iMessageyi hattım üzerinden etkinleştirdim. Şu an dns değiştirmeden her şey sorunsuz çalışıyor. Turkcell 3G internetini de denedim o da çalışıyor. Problemlerim çözüldü konu kilitlenebilir.. :):)

Bu arada bütün yardımlar için çok teşekkür ederim!

Helal olsun iphoneyardim ekibi!!!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!