Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/20/2015 in all areas

  1. telefonculara bi fiyat sorsan satacagima kırarım daha iyi dersin o derece yamyam hepsi aç k*pekler  Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim TPTK 5.2 
    4 points
  2. Apple beceremiyor mu sorunsuz sürüm çıkarmayı ? Cidden telefondan sogutuyorlar insanları. Ya şu lanet imzaları aç yada adam akıllı sürüm yap . Anlamıyorum ki geçen sene çıkan iPhone 6 bile sorunlu ios 9 da . Nasıl bi mantık hiçmi bakmıyorlar şu firmware lere . Hiçmi denemiyorlar ? Böyle yapınca androidden tek farkı kalıyor oda Appstore . Hatasız sürüm yap koy önümüze yine eskitme politikanı yap . Cihazları yavaşlatarak degil de yeni cihazlara yeni özelliklere koyup ona göre yazılım geliştir eski cihaz kullanan kullanıcı benimseyip yeni cihazdaki özellik yüzünden onu alsın . Ama yok illa yavaşl
    3 points
  3. birde teli aldigim gunden buyana buzdolabi jilatiniyle sardim ekran koruyucu ustune yapistirdim home ve power tusunu hic kullanmadim telin ne ahizesinde nede hoparlorunde ufacik toz bile bulamazsin kutuya koy sifir diye sat inan o derece  Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim TPTK 5.2 
    3 points
  4. iPhone kullanıyorum ve değiştirmek gibi bir niyetimde yok. Fakat bazı yönlerini eleştirmeden de geçmek istemiyorum. Haftalardır iOS 8 kullanırken iOS 9 beta sürümünü yayınladılar insanlar kullansın geliştirilmesinde yardımcı olunsun diye nihayetinde bu hafta içinde iOS 9 finali bütün kullanıcılara sunuldu. Daha üçbeş gün olmadan biz kullanıcılar tarafından bir çok hata bulundu bile. Koskoca Bir Apple olarak, küçükte olsa bu hataları, bu kusurları neden daha önce bulup da düzeltemedi. Biraz abartılı olacak ama (([emoji6])) Üç beş tane adam tutsa ellerine birer tane iPhone vererek ve sadece "b
    2 points
  5. şimdi hocam streç film yapişıyor zaten gererek yapistirdim iz birakmiyor zaten ustunede ekran jilatini hoparlor ve ahizeye delik actim minik ineyle kulaklik kismini ve sarj kismini ineyle fazla delik acip tirnak makasiyla kestim vede int sitesinden kulaklik ve sarj kismina takilan lastik tapalarda aldim strec film hic belli olmuyor özelliklede beyazda hic ama hic belli olmuyor siyahda ise yakindan bakinca belli ediyor kendini .Yapilisi ise masaya teli streci al otur gererek yap yalniz strecin kalitelisini al parex marka mesela  Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim TPTK 5.2 
    2 points
  6. koycamda eriniyom haci  Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim TPTK 5.2 
    2 points
  7. 1 zam yok 2 teknolojik yenilikler var 3 parası olan alır kardeşim Allah Allah [emoji23][emoji23]
    2 points
  8. 6.1.3 du galiba yanlis hatirlamiyorsam
    1 point
  9. Dns numaranızı 4.2.2.4 yapıp deneyin Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  10. 8.4.1 deyim arkadaşlar oh be dünya varmış [emoji3][emoji3] Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  11. Arkadaşlar hepinize merhaba bu tanıtıcagım tweak basit ama etkili begenmeyenlerde olabilir Oncelikle cydia girip altkeyboard2 yazıp ios7&8 olanı kuruyoruzz kurduktan sonra hicbir ayar yapmadan klavyemızı kullanmaya baslıoruz mesala klawyeye gelen hızlı atamaları kullanmak için mesa w lünün üstündeki 2 kulanmak için w tutup yukarı kaydırıyoruz ve sayımızı yazmıs oluyoruz umarım anlatabildim güle güle kullanın 6 Plus alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim [emoji3]
    1 point
  12. Çıktı öyle mi yorumlara bakarsak yaklaşmamak lazım. iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
    1 point
  13. Saydamlığı azaltma kesinlikle fark sağlıyor iPhone 5'te.
    1 point
  14. 4ler kullanıyor demek komik olmuş iphone 4 benim bi süre kullandığım telefondu ios 6 dan sonra battı çok ağırlaştı ve yavaşladı iphone olmaktan çıktı
    1 point
  15. Bende de oluyor bu telefonu açıp kapayınca düzeltiyor sonra yine aynı yine aynı , yalnız böyle olunca uygulama süper hızlı açılıyor iHarika iPhone'umdan gönderildi.
    1 point
  16. 6plusin cozunurugunden dolayi satilmasimi?ileride??? Hala 4ler kullanilabiliyorken gecen seneki cihazi elden cikarma telasiniz biraz abes geldi..tabi sizin karariniz onada saygi duymak gerek.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Oooo ben telefonu yatağa atıyom o kayboluyor sonra sabah düşüyor vs kılıf kullanmam yanlız jelatin kullanırım
    1 point
  18. Dunyanin parasi ve para da kolay kazanilmiyor. Saygi duyuyorum size ama yine de birazcik asiri olmus telefonu evde birakmak ) Kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanin Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  19. Inan oyle yeteneksiz bir herifim gibi anasinifinda elisi - resim derslerim hep kotuydu. Lisedeyken herkesin 5 aldigi resim dersiden 2 alarak zor gecen adamim O yuzden video olmadan yapabilecegimi sanmiyorum ama aciklaman icin tesekkurler. Belki basklari icin faydali olur Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  20. video yuklemem icin yirtip parcalayip yeniden yapmam gerek ayrica videoyu cekecek baska bi cihazim yok bi tek elimdeki yapilisi cok basit ilk yapilisinda beyin ameliyati yapiyomus buyuk bi operasyon yapiyomus gibi geliyooo acayip heyecan adrenalin  Alıntı yaparsanız hızlı ulaşabilirim TPTK 5.2 
    1 point
  21. Nasil sardin jelatinle bir video yukler misin Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Valla tum dunyanin yuzde 10 nuna gore guzel surum. Ama suan gercekten berbat buna yuzde 90 nin gorusude dahil Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Bide iphone 6 plusın fiyatı yüksekken satın ileride çok zor duruma düşecek o telefon çözünürlükten dolayı
    1 point
  24. Ayarlar-genel-spotlight ayarlarına girip siri önerileri ve ordaki tüm ayarlar açık mı bakın. Eğer hepsi açıksa hepsini kapatıp tekrar açın. Gelmesi lazım bizde var çünkü Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  25. Bende ikinci defa bir tweak satın aldım.. İnşallah sıkıntısız çalışır.. Türkçe içinde güncelleme gelirse güzel olur.. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  26. Hadi 3D touch neyse de, sonuçta ekranın altına farklı donanım takmışlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarının diğer cihazlara verilmemesi gerçekten saçmalıkta everest. Gerçi şöyle bir baktığında 6s'i 6'dan ayrın sadece bu özellikler bir de kamera. Şimdi adamlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarını diğer cihazlara da verseler insanlar diyecek ki "yenilik bunun neresinde". Gerçekten 6s ve 6 arasında kaale değer bir yenilik yok. Bana göre 6S'in en büyük yeniliği Apple'ın yıllardır yapmadığı kamera değişikliği. Ram olayına bakarsak, ios için 1 veya 2 gb ram çokta önemli bi fark değil. Sonuçta
    1 point
  27. Aynen tutturmuşlar bir fors taç denen özellik, gidiyorlar. O basılı tutarak seçenek çıkartma özelliğini yazılımla getirebilirler. Zor bişey değil. Mesela samsung telefonlarda var. Niye böyle aptal aptal geriden geliyorlar anlamıyorum? Çok cimriler. Ay bunu önümüzdeki seneye verelim ay bunu sadece yeni ayfonlara verelim. Saçma saçma şeyler. Bende aldım bu telefonu kardeşim 5S aldım dinamik duvar kağıdı istiyorum hadi bana da getirin. Sonra neden jb yapıyorlar oluyor. E tabi jb yaparım siz yenilik getirmezseniz Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  28. Bence yazılımsal force touce olayını bile ekrana basılı tutarak aynı işlevselliği verebileceklerine inanıyorum
    1 point
This leaderboard is set to Istanbul/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.