Jump to content

nako11

Üye
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

nako11 last won the day on December 27 2018

nako11 had the most liked content!

Community Reputation

2 Non

About nako11

  • Rank
    Yeni Üye
  • Birthday 04/06/1986

Profile Information

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Kullandığınız Cihaz
    6 Plus / FU
  • Kullandığınız 2. Cihaz
    iPad 2
  • Firmware Bilgisi
    8.0.2
  • Kullandığınız Operatör
    Avea
  • Şehir
    ankara
  1. Hocam kullanıcı adını ya da şifreni değiştir sorun çözülür Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  2. Hocam çok teşekkür ederim ilginize Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  3. Arkadaşlar merhaba, iPhone X kullanıyorum bugün hediye bi kulaklık geldi ama girişi aux bunu telefonda kullanabilir miyiz bununla ilgili bi aparat mevcut mudur ? Tapatalk kullanarak iPad aracılığıyla gönderildi
  4. Arkadaşlar 3. Serilerde tamir olmuyormuş, Ankara gürgençler Apple yetkili servisinde 1.640 TL karşılığında sıfır cihaz ile değiştiyorlar bilginize... Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  5. Arkadaşlar merhaba ekran ne yazık ki tuzla buz oldu, ne yapmalıyım nasıl bir yol izlemeliyim başına gelen yeni ekran taktıran oldu mu ? 3. Nesil bu arada. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  6. Hangi repodan indirdiniz acaba ?
  7. Mutelcon sadece ses için evet opennotifer ise çalışmıyor. Tşk ederim yine de eksik olmayın.
  8. Arkadaşlar bir tweak vardı status barda sessize alsam bile onu gösterirdi, şimdi adını hatırlayamadım ya da aynı işlevi gören başka bir tweak var mıdır ? iPhone 6 + 8.1.2 cihaz.
  9. 6 plus olmuş 5s den geçtim iOS da büyük ekran keyfi inanılmaz en önemlisi şarjı efsane 1.5 gün çok rahat gidiyor.
  10. iPhone 5s oto Güncelleme yaparken hata veriyor bi ben mi alıyorum bu hatayı? Sent from my iPad using Tapatalk
  11. 2 cihaz veriyoruz üstüne 1500 TL para istiyorlar nasıl iş bu arkadaşım yaw
  12. Tablet sağlam da abi 8.2 yi yükleyince zalım kasıyor.
  13. iPad ' a gerek kalmaz diyosun yani kardeşim peki , ne kadar sayarlar bu iki cihazı takasta sence ?
  14. Arkadaşlar merhaba uzun süre iphone ' nun ekran büyütmesi bekledim ve netice de ekran büyüdü. Sorum şu şuan iphone 5s 16 gb genpa garantili cihazım ve İpad 2 32 gb garantisi bitmiş tabletim var , sizce bu ikisini takasta kullanıp plus almalımıyım ? ya da 6s serisini beklemelimiyim karar veremedim. Ayrıca bu iki cihazı sizde takasta kaça sayarlar. Şimdiden tşkler.
  15. Olmayacak duaya amin derim.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.