Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!

Ali Ç.

Üye
  • Content Count

    788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Ali Ç. last won the day on August 9 2014

Ali Ç. had the most liked content!

Community Reputation

164 Good!

About Ali Ç.

  • Rank
    iLgili
  1. ben de xiaomi kullanıyorum 10.400 mah çok da memnunum iphonun yanında çok orjinal duruyo sanki apple ürünüymüş gibi hem de metali çok güzel pili zaten -sitesine bakın- texas instruments yapıyor bu firma aynı zamanda elektrikli araba pilleri de yapıyor
  2. yedeği geri yükleyince tekrar atmaya başladı Allah'tan playlistler hesapta kalmış çok sağolun hocam yardımınız için
  3. patch'e sonuçta online bir server'ı hackliyorsunuz bu arada itoolstan yapıyordum işlerimi ama itools çalışmıyor ifunbox yükledim deezeri açtım içinde 5 sekme çıktı !.com.apple diye devam eden bi .plist ! documents ! library ! storekit ! tmp ! hangilerini kopyalamam gerekiyor ?
  4. çok teşekkür ediyorum ben de öyle yapmayı planlıyordum ama sizin görüşünüz daha önemliydi bu arada nasıl yaptınız hakkaten hayret ediyorum patch için de çook çok teşekkür ediyorum beni büyük bir yükten kurtardınız
  5. hocam merhabalar ben patch'inizi kullanıyorum kısa bir süre önce otomatik olarak güncelledi o günden beri internet bağlantısı olduğu zaman uygulama kendiliğinden kapanıyor. patchi silip yeniden yükledim ama yine fayda etmedi. internet bağlantısı yokken offline moddaki müzikleri dinleyebiliyorum ama internete bağlandığım an uygulamaya giremiyorum. yardımcı olursanız sevinirim.(silip tekrar yüklemeyi gözüm kesmiyor 2.6 gb şarkı var onları da kaybetmek istemiyorum)
  6. inşallah ya ne güzel kullanıyodum programı arşivi spotifyden sonra en kaliteli program hatta bence daha iyi Sent from my iPhone using Tapatalk Edit: en azından adını söyleyebiliyorum yaw dizır işte spotifi spotifay spotafay cahilliğimizi belli ediyo adi program
  7. Bişey soracağım bana bir mail geldi 3 gün sonra ücretsiz premium + üyeliğiniz sona erecek diye flexten indirmiştim packi ne yapmam gerek ? Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. türk programları bu yüzden az değil bilenin bile aman varken neden uğraşayım havasında olmasından dolayı ve yabancı merakımızdan dolayı türk programları es geçmemizden dolayı kimsenin şevkinin kalmamasından dolayı olmuyor Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. Mesela kardeşim başlayalım 4 işlemi yaptıracaz ve makineye vereceğin komutlar şunlar *************************************** Bak kardeşim senin elinde 1 -2-3-4-5-6-7-8-9 tuşları var Şurda da çarpım bölüm çıkarma toplama işlemleri var Şurda da ekran var A kutucuğu var B kutucuğu var Sonuç kutucuğu var Ben A ve B kutucuklarına 1-2-3-4-5-6-7-8-9 tuşlarından bazılarını gireceğim sonra senin a tuşuna basacağım sen çarpım işlemini A kutucuğundaki ve B kutucuğundaki sayılar arasında yapacaksın ve sonuç kutucuğuna yazacaksın Ben A ve B kutucuklarına 1-2-3-4-5-6-7-8-9 tuşlarından bazılarını gireceğim sonra senin a tuşuna basacağım sen bölme işlemini A kutucuğundaki ve B kutucuğundaki sayılar arasında yapacaksın ve sonuç kutucuğuna yazacaksın Ben A ve B kutucuklarına 1-2-3-4-5-6-7-8-9 tuşlarından bazılarını gireceğim sonra senin a tuşuna basacağım sen çıkarma işlemini A kutucuğundaki ve B kutucuğundaki sayılar arasında yapacaksın ve sonuç kutucuğuna yazacaksın Ben A ve B kutucuklarına 1-2-3-4-5-6-7-8-9 tuşlarından bazılarını gireceğim sonra senin a tuşuna basacağım sen bölme işlemini A kutucuğundaki ve B kutucuğundaki sayılar arasında yapacaksın ve sonuç kutucuğuna yazacaksın *************************************** bu sitede de C diliyle yazmayı anlatıyor ben türkçe yazdım http://www.btyasam.com/2014/01/hesap-makinesi-yapim-kodlari/ *************************************** Hele XOX yapmaya çalışmıştım sistemi kurana kadar kafayı yemiştim sürekli hata veriyordu ama kurmuştum en sonunda ama olmuyordu öğretmen olmadan öğrenmek çok zor bu dili yazın bir daha bakacağım bakalım becerebilirsem şayet bir kılavuz hazırlayacağım Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Heves kırma diyenler bir tarafta hiç başlama diyenler bir tarafta… Ben kimim kardeşim ben de senin gibi acayip hevesle başladım hatta ve hatta OYUN YAPIMCISI BİR TÜRK FİRMASINDA STAJYER-ÖĞRENCİLİK YAPTIM YANİ YERİNDE GÖRÜP GÖZLEMLEDİM VE HERŞEYİ ADIM GİBİ ÖĞRENDİM YANİ BOŞA ATIP TUTMAYIN Kardeşim bu iş için sağlam bir objective-C veya C öğrenmen lazım objective-C İle C nin temelleri aynıdır ama C öğrenip objective-C'ye başlarsan 1 adım hatta 10 adım önde başlarsın Bu dil için ingilizceyi sular seller gibi biliyor olman lazım 1-komutlar ingilizce 2-kendi başına öğreneceğin için eğitim videoları ingilizce 3-C için bile düzgün anlatım videosu yokken swifte asla gelmeyecektir C dilini temel dil olarak kabul edebilirsin C hepsinin temelidir mesela balkanlarda 1 ülkenin dilini bilsen tüm ülkelerde bazılarında zorlansan da konuşabilirsin C de aynen öyledir C bilirsen diğerleri çocuk oyuncağı Oyun kısmına gelelim nasıl bir oyun yapacaksın bizimkiler server üzerine kuruluydu yani ortak server üzerinden online olarak oynanan oyunlardı ama sen gidip mario yapmak istersen photoshop öğrenmen gerekecek ki bu da başlı başına sorun Ben 1 aya yakın staj yaptım ne yaptıklarını çözdüm bunun için ya kursuna gideceksin ya da bilgisayar mğhendisliği yazılım mühendisliği gibi bir bölüm okuyacaksın Atıp turmak kücretmek atışmak kolaydır ama ben bizzat yaşadım bu evrelerden geçtim türkiyede tek başına öğrenmek -hele ki hiç ingilizce bilmemeyi bırak başlangıç seviyesi ingilizcesi olan biri için bile- imkansız Ve son olarak şunu söyliim kimse afedersin biyerinden uygulama çıkarmıyor senin bunu ninem de yapar dediğin angry birds'ü bırak hesap makinesine karekök komutunu yerleştirmek bile ebeni belliyor Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Piyasadaki en ciks telefon iphone 6 sonra 6plus Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Pc telefonu fotoğraf makinesi gibi gördüğü için bilgisayarım bölümünden iphona çift tıklayın açılan pencereden fotoğraf ve videoları al tuşuna basın açılan sihirbazdan da sağ alta basarsanız yüklenecek yeri foto için ayrı video için ayrı olarak seçebilirsiniz ayrıca yüklenirken alttaki tike basarsanız telefondan fotoları ve videoları pcye attıktan sonra silecektir Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Ya başlığı görünce göztepede zeppelin açmışlar diye anladım lan demeye kalmadan 3 adeti gördüm ulan ne satıyolar da demeye kalmadan göztepenin takım olduğu ve zeepelinin de işlevleri aklıma geldi… Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Birisini ara illa isteyecektir ben telefonu açtığımda çıkmazsa öyle yapıyorum [emoji1][emoji1][emoji1] Sent from my iPhone using Tapatalk
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.