Jump to content

basri_

Üye
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by basri_

  1. hayırlı forumlar herkese . iphone SE cihazım batarya %14 gibi kapanıyordu bende sıfırlayıp yeni yazılımıda yükleyip tekrar yedekleri geri yüklemeye başlattım .ama 3 dakiaka kaldı yada 5 dakika kaldı yazarken aniden baglantı kesildi hatası veriyor defalarca denedim sonuç aynı .sorunla ilgi nasıl bir yol izlemem gerekir .bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum .. saygılar herkese
  2. hocam bende pek anlamasım aynı şekilde pc ye taktım bu sefer yazılımı güncelledi
  3. hocam tesk ederim ilgilendiğiniz için sorunu zar zor hallettim . çok teskkürler
  4. dediğiniz şekilde güncellemeyi indirdim. yükledi fakat telefon tekrar kapanıp açıldıgında gene aynı sorunu yapıyor
  5. sim kart takılıykende aynı sonuç iphone etkin degil hatası veriyor .buna ne yapmam gerekir
  6. tamam teşklr sonucu size bildirecegim
  7. slm 5s cihazıma güncelleme yaptıgım halde iphone etkin degil uyarısı çıkıyor karşıma . iphone güncellendi ve itunes penceresinde yeniden başladıktan sonra görünecektir mesajını verdikten sonra .cihaz yeniden başlayınca iphone etkin değil yazısı geliyor ekrana bu hatadan nasıl kurtulabilirim .
  8. hayırlı forumlar. iphone 5s ( ios 10.0 yüklü) mesajlarda el yazısı ile yazılan, mesajları göndermiyor acaba farklı bir ayarmı gerektiriyor bilgisi olan arkadaşlardan yardım talep ediyorum saygılar
  9. tesklr hatırlatmanız için .nerdeyse 8.4.1 geri yükleme yapacaktım ..çok tesklr
  10. s a arkadaşlar iphone 4s gecen gün ios 9 beta yükledim normal çalısıyor fakat sürekli ..yenibir ios sürümü var ios9 beta dan güncelle uyarısı veriyo bunu nasıl yapmalıyım ..bilenlerden yardım rica ediyorum ..
  11. bazı uygulamalara geçişte bekleme yapıyor normal kullanımda sorun görünmüyor ..ama batarya hızlı bitiyor
  12. herkese selam . arkadaşlar iphone 4s 16 gb telefonuma ios 9 betayı yükledim .telefon normal vaziyette çalısıyor ama .batarya sanki önceki sürümlere göre daha hızlı bitiyor kullanan arkadaşlardan bilgi rica edbilirmiyim ?sorun benim telefonumlamı yoksa genel olarakmı var .. saygılar
  13. slm .. arkadaşlar jeilbrek bölümüne konuyu açma izni olmadıgı için buraya yazmak zorunda kaldım .. iphne 4s 8.1.2 güncellemesine jeilbrek yaptım .bunu nası orjınal hale döndürebilirim .. yardım ederseniz sevinirim saygılar
  14. arkadaşlar 4s 16 gb telefonumun dcım klasörü 12 parcaya (klasörler oluşmuş) bölünmüş ve her parcasında bir sürü disk oluşmuş bunu nasıl düzeltebilirim yada bu normalmidir
  15. forumda buldum yazıyı DFU modla çözdüm home+pover tuşlarına basılı tutup elma geldiğinde pover bıraktım home tusu hala basılıydı ama pc ye baglı olacak. sonra pc itunes yönlendiriyor
  16. herkese tesekkür ederim forumda çözüm yolunu buldum saygılar
  17. ustalardan acil yardım rica ediyorum iphone 4s telefonumu ayarlarına girip sıfırladım fakat telefon açılışta elmada kaldı ne yapmam gerek bunu çalıştırabilmek için teşekkürler
  18. arkadaşlar bu bahsettiğinz (appsync) uygulamayı nasıl indirebilirim . bi türlü indirme linki görünmüyor . bilen arkadaşlar bi yardım edebilirmi ......teşekkürler
  19. teşekkürler.. öneriniz sorunu çözdü
  20. teşekür ederim bi deneyelim bakalım
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.