Jump to content

mervecpni

Üye
  • İçerik sayısı

    0
  • Katılım

  • Son ziyaret

Durum Güncellemeleri bölümüne mervecpni kullanıcısının eklediği dosyalar

  1. Konuşmayı da öğrenememiş yazık https://t.co/2RFBFfThSt

  2. @siegemachinery Benim bildiğim kadarıyla kimin cennete kimin cehenneme gireceğine akp değil allah karar veriyor he

  3. Dondurucuda oturup ölmeyi beklemek... lan hareket etsene bide doktor olcak gerizeka #UfakTefekCinayetler

  4. Boş yapan bir hülya avşar ve kelimesi kelimesine harika cümleler kuran mehmet aslantuğ helal https://t.co/SsPNePz74g

  5. Aklıma geldikçe yarılıyorum ? Denver reisin kızı https://t.co/uJD3qh7aXD

  6. @kazakerkegi İlk nikah sonra nişan ilginç ?

  7. @erdemozvern1453 Ha-ha

  8. I'm at DANS FABRİKA in İstanbul https://t.co/GARFk7bChb

  9. Seyirci salak değil bu senaryo boşluğu için açıklama yapın 3 saatimi çaldınız @ufaktefekcdizi #UfakTefekCinayetler

  10. I'm at DANS FABRİKA in İstanbul https://t.co/eLHyRBMROz

  11. RT @dayagiyedin: Hdjddjdjjdjdjddjdjdj abi herkes oyuncu olmak zorunda değil ya KPSS’ye falan hazırlan memur ol https://t.co/jKmkGr1ryJ

  12. Efsane bi otel çıkın çıkın gelin- fame residence lara&spa hotel https://t.co/cc1KuDGQVN

  13. @danlabilic Boş muhabbetsin demek istemiş ?Aşağılamaya gel haksız mı bilemicim ?

  14. RT @asddedik: bu nedir abi ya asdfg https://t.co/K8N7C54QiW

  15. @GoktugUvali_34 Gecenin 1inde hormon uçuşu mu yaşadın naptın be kardeşim ??

  16. Sapık bunlar sapık. Yaptığınız işe sizin şerefsizler #DiyanetKapatilsin

  17. Kızların birbirlerine aşkım demesi en tilt olduğum şeylerden biri gidin kendinize sevgili bulun

  18. RT @S_Motivasyon: Pul biber yapımı için kurtulmuş biberler önce farelerden ayıklanıyor.Para insan sağlığından daha önemli olduğu dönemde bu…

  19. RT @Evseksisi: Adil ile vlog https://t.co/Cx2ljP8pD9

  20. RT @S_Motivasyon: Yapay Zeka Sophia verdiği akıllıca cevaplarla şaşırtıyor. https://t.co/AsZnr8kQOd

  21. Biri bu adama sadece film olduğunu söylesin https://t.co/j0g4a2eMLC

  22. RT @kacamayankacak: ahaha mükemmel değil mi https://t.co/pvXVpP8J0o

  23. Bi ara ne dinlerdim be https://t.co/P46UMpnqm0

  24. RT @Patiscope: Bu kedi cinsi, doğduğu andan itibaren acı çekiyor. Scottish Fold Üretimi Yasaklansın https://t.co/urBBml0XMw https://t.co/L…

  25. Dgs ile lisans programna yerleştrildm.Şuan hazırlık okuyorum.Geçen sene kyk alıyordum.Kyk almaya devam etmek için napmam gerek? @KYK_DESTEK

×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!