Jump to content

Fatih...

Üye
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Non

About Fatih...

  • Rank
    iCemi
  • Birthday 05/12/1987
  1. Merhaba arkadaşlar, bende denemeden önce birşey öğrenmek istiyorum. Şuanda Amerika'dan alınmış AT&T operatörle gelmiş olan bir iPhone4'üm var. Çince yazıları çıkan ve her kapanıp açılışta 112'yi aramam gereken bir turbo simle kullanıyorum telimi. Sürümüm 4.2.1 ve baseband'im de 03.10.01. Ben iOS5'e ilk sayfada anlatılan yöntemle yükseltebilirmiyim telimi..? Jailbreak yaparken tinyumbrella'dan shsh kaydı almıştım bu sürüm ve bb. için..?
  2. iPhone4 4.2.1 03.10.01 de firmware
  3. Denedim oldu ve bunda da zaten saat gizleme özelliği olduğundan clock hide kullanıyordum ona da gerek kalmadı sildim bile:) Süpersiniz arkadaşlar çok sağolun;)
  4. Çok teşekkür ederim sana kardeşim ya, indirdim ordan şimdi deniyorum.
  5. Tamam gayet iyi anladım da ben operatör logosu değişikliği için anlatılan tüm adımları teker teker yaptım ve kontrol ettiğimde de herşey doğru görünüyor ve respring yaptım ama hala yazıyla vodafone TR çıkıyor..?
  6. Ben rar'dan inen klasörü açtım ve içindeki resimleri tek tek UIImages dosyasının içine attım winterboard'dan da seçtim ama hiçbirşey değişmedi hala vodafone yazısı durmaya devam ediyor..?
  7. Merhaba, ben bir konuda yardımınızı rica edicem: Ben Abstergo WİFİ bars'ı arıyorum. Konu başlığı altında var ama silinmiş görünüyor download edemedim..?
  8. Kardeşim bende bu wifi logolarını arıyordum ama dosya bulunamadı diyor download yapamıyorum bi yardımcı olur musun..?
  9. Dostum peki bu move2unlock'ın cydia'da ücretsiz olanı yokmu..?
  10. Temasız denediğimde safe moda'a girmiyor o kadar sık ama gene de arada giriyor. Bir de temasız denediğimde arka plan resmim titriyor ve bir büyüyüp bir küçülüyor gibi oluyor titrerkende..?
  11. Meoman dostum ben 98 LS New Clock temasını kurdum ama 2 sorun var: Birincisi wallpaper da ortada gözüken tuş kilidi aç bende çıkmadı. İkincisi de bendeki eski tuş kilidinin şekli kullandığım temaya göre değişmişti yani hala altta duruyor ama temaya uygun halde, onu yok etmem tamamen mümkün mü..? Kilit resmide dahil transparan tamamen..?
  12. Merhaba, bir iphone4 kullanıcısıyım. Sürümüm 4.2.1 firmware'im de 3.10.1. Dün akşamdan bu yana birkaç tema indirdim tele yükledim ve denedim. Şuanda da beğendiğim bir tanesini kullanıyorum fakat tel her kilidini açmak isteyişimde safe mode'a giriyor önce, ben restart dediğimde düzeliyor ve temamı kullanıyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim..? Bi de arama yaptığımızda "ARAMA YÖNLENDİRME ETKİN" yazısını kaldırabiliyormuyuz VODAFONE operatörü için..? Şimdiden yardımlarınız için teşekkürler...
  13. Üstat ben rar'dan çıkan dosyayı ekledim temalara ama winterboard'dan da seçtim ama birşey değişmedi..?
  14. Ben kurdum ama öncelikle lockscreen görüntüsü yok. Bi de aynı wallpaper ama MARİO yok:)
  15. Ben winterboard dan seçtim fakat hiçbir değişiklik olmadı respring ile de yeniden başlattım teli?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.