Jump to content

zurna1905

Üye
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

About zurna1905

  • Birthday 02/03/1990

zurna1905's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. sorun sadece bendemi acaba, bu sorunun çözümü var mı yani hiç telefonu kapatamıyacak mıyım?
  2. yardımlarını ve bilgilerinizi bekliyorum.
  3. Justboot yapıp telefonu açtım fakat tekrar kapattığımda tekrar elmada kalıyor, bunun çözümü varmıdır yoksa telefonu kapatmamam mı gerekicek?
  4. iphone 3gs kullanıcısıyım, sürüm 5.0 (9A334) bu sürümün jailbreak'i var mıdır okudum konuları fakat kafam karıştır pek birşey anlıyamadım ipsw indiricek miyiz eskisi gibi mi jailbreak yapıcaz bilgilendirirseniz sevinirim.
  5. aynı sorun bendede vardı saolsun jay sorunumu çözdü green poison la jb yap düzeliyo.
  6. indiricem launch app store felan diyo altta filepade felan bişeler yazıyo acaba crack felan mı indircem indirmem gereken bi eklenti varsa sölerseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler.
  7. geç kalmış olabilir ikinizde yardım ediyosunuz saolun 2 gündür kafamda saç kalmadı jb yapıcam diye edit : bu sefer yapıcam hırs yaptım
  8. sorun devam ediyo galiba sorun bende yada redsnow jb de yapamadığım bişeyler var.
  9. @Jay çok teşekkür ettim, hemen yüklüyorum umarım sorun ortadan kalkar.
  10. cihazım yurt içi. appsync yi yüklediğim zaman kapatınca elmada takılı kalıyo @JaY sadece installousu yüklücem sadece tamam peki sonra yeniden başlatım mi telefonu? ve bu işlemden sonra oyun felan sorunsuz bi şekilde yüklüyebilirim dimi. şimdiden teşekkür ediyorum ilginiz için.
  11. çok zor durumdayım napıcamı bilmiyorum yardım etseniz ..
  12. telefona redsnowla jailbreak yaptım herşey gayet normal ondan sonra cydiadan appsync birde installous indiriyorum telefonu kapatıp açıyorum elma simgesinde kalıyo. Şu an jb yapılmış durumda peki bundan sonra hangi sourcleri hangi eklentileri kurmam gerekiyo yardım edermisiniz?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.