Jump to content

blacktwig

Üye
  • Posts

    82
  • Joined

  • Last visited

About blacktwig

  • Birthday 04/27/1989

blacktwig's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. çok teşekkür ederim allah razı olsun valla halletmiş bulunmaktayımmmmm:)):)
  2. Cydia üzerinden applocker indirdim. daha sonra applocker programına girdikten sonra herşeyi enabled yaptım bütün ayarların hepsini açtım daha sonra menüye geldikten sonra telefonumdaki her hangi bir programa tıklayınca benden '' enter your password '' istedi. ama şifreyi girdikten sonra onayla yla alakalı hiç birşey gelmedi.şifre istiyor benden şifreyi yazıyorum ama benden ilk başta şifre kurmamı bile istememişken her programa girerken şifre istiyor her hangi bir şifre yazıyorum onayla die birşey yok şifrenin altında '' cancel '' çıkıyor başka hiç birşey yok we telefonumu kurtarmam lazım notlarımda çok önemli aklımda olmayan şifreler var bana yardım edin lütfen : bu '' applocker '' programını bir şekilde kaldırmam gerekiyor (((((( - notlarıma girmem gerek
  3. Unlocked (sim free) iphone olarak alin bunu soyleyin amerikadan alsaniz bile sorun yok artik.
  4. Bikac gunden beri hackulo sunucusunu ve installous 5 i yuklemeye daha dogrusu upgrade yapmaya calisiyorum ama hep bu hatayi veriyor sizce nedendir ve nasil cozebilirim [ATTACH]10260[/ATTACH]
  5. Dedigin gibi yaptim oldu cok tesekkur ederim:)
  6. Firmware i kendim indirmiyorum zaten direk itunesdan indiriyorum felixburnden falan degil denemedim oyle deniyim bir de :/ telefonu sifirlayamiyorum da takilip kaliyo hep :/
  7. Herhangi bi siteden indirmiyorum direk itunesdan :/ niye boyle oluyo anlayamiyorum cok acele yapabilmem lazim :/
  8. iphone 4 5.0.1 genpa malı jailbreakli olarak kullanıyorum güncelleme yapmam lazım ama yapamıyorum kaç yerde denedim hata veriyor. firmware indirildikten sonra modem firmware uygun değil diye hata veriyo nasıl çözebilirim bu durumu satıcaktım telefonu bu yüzden geri kaldı hiç de böyle bi sorun yaşamamıştım daha önce.
  9. Tesekkurler cok isime yaradi yoksa Rehberde isimlerinin yanina ingilizcelerini eklemek zorunda kaliyodun stabil kullanabilmek icin
  10. Ben hic rahatsiz degilim ama arkadas deli oluyo eski iphone unda kapamisti bi sekilde ama simdi ayni dertten muzdarip
  11. mesajlar açıkken mesaj geldiğinde veya gönderirken giden acaip sesi nasıl kapatabiliriz ? (mesaj sesinden bahsetmiyorum)
  12. 4s için jailbreak konusunu inceliyordum 3. sayfaya geçmek isterken hep bu uyarıyı verdi loadtr.com adresiyle ilgili. bu siteye fotoğraf yükleyebiliyoruz galiba ve birisi o sayfada fotoğraf yayınlamış olabilir ve google chrome un bizi uyarılarına göre çok tehlikeli bi site. tahminim tabi bu. ilk önce iphoneyardim.net için verdi sandım uyarıyı şaşırdım yazıyı inceleyince loadtr.com adresinden olduğunu gördüm
  13. Güvenli Tarama loadtr.com için teşhis sayfası loadtr.com sitesinin şu andaki listelenme durumu nedir? Site, şüpheli olarak listelenmiş. Bu web sitesini ziyaret etmek bilgisayarınıza zarar verebilir. Bu sitenin bir kısmı, şüpheli etkinlik nedeniyle son 90 gün içinde 36 kez listelendi. Google bu siteyi ziyaret ettiğinde ne oldu? Bu sitede son 90 gün içinde test ettiğimiz 486 sayfadan 397 tanesinde, kullanıcı izni olmaksızın kötü amaçlı yazılım indirilip yüklendiğini tespit ettik. Google siteyi en son 2012-01-21 tarihinde ziyaret etti. Bu sitede en son 2012-01-21 tarihinde şüpheli içerik bulundu. Kötü amaçlı yazılımlar arasında 13 trojan(s), 1 scripting exploit(s) bulunuyordu. Kötü amaçlı yazılım başarılı bir şekilde yüklendiğinde, hedef makinede ortalama 2 yeni işleme yol açtı. Kötü amaçlı yazılım, honemmv.monbe.be/ dahil 1 alan adında barındırılıyor. ARkadaşlar jailbreak konusunu incelerken ilerlediğim bi sayfada aşağıdaki uyarıyı verdi chrome hep. muhtemelen loadtr.com adresin üzerinden yayınlanan bi resim yüzünden ama yine siz daha iyi bilirsiniz bi göz atın istedim Bu site, AS35662 (REDSTATION) dahil olmak üzere 1 ağda barındırılıyordu. Bu site, aracılık yaparak kötü amaçlı yazılımın daha fazla yayılmasına yol açtı mı? loadtr.com, son 90 gündür herhangi bir siteye kötü amaçlı yazılım yüklenmesi için aracılık yapıyormuş gibi görünmüyor. Bu site kötü amaçlı yazılımı nasıl barındırdı? Hayır. Bu site, son 90 gün içinde kötü amaçlı yazılım barındırmadı. Bu nasıl oldu? Bazı durumlarda, üçüncü taraflar, güvenli sitelere kötü amaçlı kod yükleyebilir. Uyarı mesajı göstermemizin nedeni budur. Sonraki adımlar: Önceki sayfaya dönün. Bu web sitesinin sahibiyseniz, Google Web Yöneticisi Araçları'nı kullanarak sitenizin incelenmesini isteyebilirsiniz. İnceleme işlemiyle ilgili daha fazla bilgi edinmek için Google'ın Web Yöneticisi Yardım Merkezi'ni ziyaret edebilirsiniz.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.