Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!

asprin87

Üye
  • Content Count

    492
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Non

About asprin87

  • Rank
    iLgili
  • Birthday 09/07/1986

Profile Information

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Kullandığınız Cihaz
    5S / FU
  • Kullandığınız 2. Cihaz
    6s / SL
  • Firmware Bilgisi
    9.3.3
  • Kullandığınız Operatör
    Avea
  • Şehir
    Bandırma

Contact Methods

  • Facebook
    Banflyy
  1. uzun zamandır konulara uzak kaldım en son iphone 5s cihazımda ios 9.3.3 de uzun bi süre jb kullandım sonrasında işler baya değişmiş untethed jb sanırım artık çıkmamakta ios 9 dada sertifika sorunu vardı ama yalu sayesinde biraz zorda olsa aktifleştirebiliyorduk en azından işimizi görebiliyorduk bu ios 11 e yeni geçmiş bulunmaktayım iphone 8 ile birlikte peki sertifika yine bu şekilde uzatmanın yolu yokmu? karman çorman olmuş iyice bu işler ya bakıyorum çoğu ticarete döndürmüş eskiden ne güzeldi ya
  2. teşekkür ederim şimdi jb işlemini yapıcam 1 yıllık nasıl yaparım yardımcı olurmusunuz ipawind hakkında bir konu bulamadım
  3. Arkadaşlar ios 11.0.2 iphone 8 cihazım bu çıkan jb oluyor sanırım sorun yaşayan varmı? Tavsiye edermisiniz ve şu 7 gün şeyi can sıkıcı bunun çözümü varmı?
  4. Kardeşim bende bulduğumu paylaştım bilmiyorum doğru yada yalan
  5. Arkadaşlar imovie tarzı produksiyon uygulaması lazım imovie gerçekten çok kaliteli fakat eklentileri çok az efektleri yeterli değil varmı bildiğiniz yada imovie geliştirebilmek mümkünmü?
  6. Malesef yüklemenin bir yolu olsa dahi sürümden dolayı çalışmayacaktır uygulamasız safari yada opera mini üzerinden windows mantığıyla girebilirsin ancak
  7. İphone 3s kaldımı yaa En kıral telefon aslında Sorduğun şeye gelince malesef hiç bir şekilde olmaz çünkü en aşa ios 8 istiyor uygulamalar 3s ler vitrine kaldırıldı artık.
  8. Arkadaşlar ios9.3.3 için iblacklist crack çıkmadımı hala? Bilen varmı? Satın alınamıyorda paypal türkiyeyle bağı kesti acil lazım bu yaa
  9. Hay sen çok yaşa Allah razı olsun oldu sonunda ??????
  10. Bendeki repolarda söylediğin uygulama çıkmıyor repo söylermisin?
  11. Arkadaşlar ne yüklemeye kalkışsam bu hatayı alıyorum kafayı yicem son yüklenen herşeyide kaldırdım olmuyo lütfen biri bunun çözümünü söyleyebilirmi iphone 5s 9.3.3 cihazım
  12. Bende hala beklemekteyim crack falan çıkmadımı hala bunun ya ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.