Jump to content

THE EMPEROR

Üye
  • Posts

    36
  • Joined

  • Last visited

About THE EMPEROR

  • Birthday 05/21/1996

THE EMPEROR's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

10

Reputation

  1. siriport.ru mu ne diye bi reposu var onu ekliyosun sonra ordan sürüme göre siri seçip yüklüyosun uzun sürüyo (100 küsür mb bişey indiriyo) sonra kurduktan sonra servere bağlanması için debeleniyosun (ben 5 saat uğraştım hi siri demekten dilim kurudu) servera bağlanırsan ne mutlu sana rahat rahat kullanırsın ama baya sabır istiyen bi iş
  2. daha önce silmiş falan olmalısın bendede vardı aynı olay bulamazsın restore yapman lazım reposu yok unun big boss yazıyo ama yazınca çıkmıyo prefence loader uygulama ayarlarını settings de gösterir o olmadan çoğu şeyi kuramazsın
  3. ben bi kere ipoda denemiştim bi adım eksikti galiba elmada kalmıştı geri yükleme yapmıştım sonra şimdi sesle açıyorum tuşla uğraşmıyorum
  4. benim 600 küsür oyunum vardı ben aldıysam saveleri sen rahat alırsın ifunbox ile backup çekip sonra geri atmıştım
  5. yaparsın gördümde telin sakata gelme ihtimali var
  6. ram yetmezliği ama ben ipod 4 de 248mb ramle çalıştırıyorum :D:D
  7. mewseek bridge başka bide pwntunes varda onla uğraşma
  8. erişilebilirlikten assistive touch aç para falan verme boşuna
  9. attığı yeri bulamıyosundur iFile ile bi bak
  10. adamlar sağlam oyun yapmış en fazla heklenen şey takip edebileceğiniz kişi sayısı (bende 999) başka bişey değiştirirseniz oyun kontrol edip anlıyor kitleyin gitsin bence yada arkdaş falan ekleyin game centerdan yardımlaşın ağıl genişletme toprak açma tarzı şeyler satar rahat oynarsınız bende 200 000 para var bi halta yaramıyo mesela
  11. ayarı gösterdiğin gibi yaptım ses var görüntü yoktu herşeyi kapadım 6 vardı ona bastım oyunu açtım oldu
  12. yaptım çalıştı sürekli sayfa açmaya çalışıyodu neti kestim bu seferde oyunda ses var görüntü yok ekranı 2x ile 1x arası geçirirken geliyo retinapad ile mi alakalı
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.