Jump to content

m_iyikarsak

Üye
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

About m_iyikarsak

  • Birthday 01/01/1982

m_iyikarsak's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. ne biçim forum cevap veren yok mu ya yoksa sallanmıyormuyum d
  2. Ekran kartim hd4000 ve ati 7670. Kurulum bitirince tekrar açmak için USB boot ile aciyorum. 2. Sorunum her acilista boot ekraninda options a girip intelin ve atinin injection kismindaki + yi kaldirmazsam siyah ekranda kaliyor
  3. mrb arkadaslar sen 10.8.1. surumunu kuruyorken makine yeniden baslat deyince dvd yi cıkarınca acılmıyor zaten dvd icinde kalırsa kurulum yeniden baslıyor. ne yapmam gerekiyor.?
  4. sizlerin yazisini okumadan once yabanci bi formda translate google saolsun olayi anlatmis ve cozmus BELKI YARDIMI OLUR WIN7 DE SISTEMI ACTIM DISK YONETICISINDEN WIN7 KURULU OLANI ETKIN YAP DEDIM SONRA EASYBCD ILE MUSTAFAEREN IN DEDIGI GIBI YAPIP HALLETTIM HERSEY ICIN TSKLER *(WIN7 64 BIT SP1 KURULU)
  5. sadece siyah ekranda imlec yanip sonuyor okadar ne boot hatasi nede baska bisey sadece bekliyor iste
  6. win de easybcd ile denedim yine olmadi kardes ya bi cozum bul suna ya walla format atmaktan biktim simdi sadece dvd ile acabiliyorum ikisinide onceden win7 geliyordu simdi ikiside kayip sadece dvd ile acilabiliyor
  7. chameleon rc5 i mac e kurdum sımdı ıkısıde gıttı acılısta kalıyor yıne dvd ıle acıyorum 10.6.6 ıatkos s kullanıyorum farkedermı bıde sımdı wın ıcın olan programı denıyorum .
  8. dvd yi takip f8 ile mac os kurulu diski secip acabiliyorum fakat dvd olmadan o acilis dosyasini nasil duzenlerim
  9. c: diskinde win7 kuruluyken d: surucusunde mac os kuruluydu daha sonra c: surucusune tekrar wın7 yı kurunca mac osun acılıs secımı gıttı d: de hala mac os kurulu fakat acamıyorum ne yapmam gerekıyor sımdıden tskkler
  10. mustafa eren hocam tskkler dediklerini yaptim aynen calisti ekran kartida tamam. msn de webcam alisiyor fakat karsiya ses gitmiyor. ses kartim calisiyor onlari duyabiliyorum. mikrofon icin baska bir ayar varmi acaba
  11. bu konuda bir yardimda ben istiyorum ben kurulumda ejranla ilgili bisey secmedim sizden ricam yeniden kurulum yapmak istemiyorum kurulumdan sonra nvidia 9600m gt ekran kartini nasil tanitirim _ tskler
  12. hocam nvidia......x86.kext.zip paketi vardı ben onu bı arayuz var adını bılmıyorum tam olarak utılıtesi açıyor du heralde ben onu kext dosyasını oraya attım bı daha makıne acılmadı. guvenlık kıpte acmak ıcın ne yapmam lazım actıktan sonra eskı kext dosyasını nasıl bulcam cunku uzerıne mı yazdı bılmıyorum yada sadece attıgım dosyayı sılsem yeter lımı ?
  13. mrb arkadaslar harıcı dıskımde bıtlockerla sıfrelenmıs olan kısmı yanlıslıkla yedekleme dıskı olarak sectım ve sıldı. verı kurtarma programları ıle bıtlockerda bulunan dosyaları kurtarabılırmıyım veya mac os ıcın boyle bır program varmı ? sımdıden tskler
  14. makıne tum donanımları tanıdı fakat nvıdıa 9600m gt nın drıverını dırek kurdum yenıden baslatınca mavı ekranda donup kalıyor sımdı yenıden kurmak yerıne dvd y le boot edıp tekrar eskı halıne nasıl getırebılırım acaba yardımlarınızı beklıyorum. (bıde -x -v -f falan fılan komutları nereye yazcaz bı soyleyın yaw )
  15. notebookda ilk kurulumda usb klavye ile yaptim. sonra klavyeyi rastgele ne yaptigimi bilmeden calistirdi. ikinci kurulumda ne yaptigimi hatirlamadigim icin halledemedim lutfen yardim
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.