Jump to content

ggdg

Üye
  • Posts

    69
  • Joined

  • Last visited

About ggdg

  • Birthday 03/18/1989

ggdg's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

10

Reputation

  1. Telefonumu sıfırladım satacaktım icloud şifremi de unuttum öylece sıfırlayayım dedim. bi baktım iphonemi bul özelliğinden ötürü cihazım kilitlendi ve açamıyorum ne yapmam lazım elimde kaldı öyle hiçbir şey de yapamıyorum acil yardım edin lütfen :s
  2. Arkadaşlar acil yardım :S Teefoncunun birinden iphone aldım ve eve gittim telefonu sıfırladım. 2nci el olduğu için diğer kullanıcının yani eski sahibinin şifresini istiyor. ben de telefoncuya gittim adamlarda bilmiyor ve adamada ulaşılamıyor. ne yapmam lazım lütfen yardımcı olum ya telefonsuz kaldım :S Lütfen!
  3. Ya abi bunu hiç düzeltme şansımız yok mu :S
  4. Bu ne anlama geliyor beyler ve telefonum çok kasmaya başladı yardmcı olun lütfen. Telefondan soğudum resmen ya :S
  5. Abi şimdi ios 7.0.2 ya bunu ios 7.0 yapsam acaba düzelir mi?
  6. Arkadaşlar genelden telefonun bilgilerine eriştiğimde wifi adresinde G/D yazısı var. Ve ayarlara girdiğimde telefon çok kasıyor. Yardım eder misiniz lütfen
  7. Abi malesef olmadı ya.:S acaba yazılımdan mıdır? Ben telefonu ios 6 ya geri dönderemem mi? yardımı olur musunuz?
  8. çok teşekkürler restore yaptıktan sonra cihazın düzelip düzelmediğini yazacağım. iyi geceler
  9. İnşallah düzelir.Teşekkürler hocam. peki sağlam bi ipsw linki atar mısın sana zahmet olmazsa.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.