Jump to content

bahriozturk

Üye
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About bahriozturk

  • Birthday 06/05/1984

bahriozturk's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

10

Reputation

  1. Bu isin helal haram boyutu ahireti var. Vicdan muhasebesi ustad. Haksız yere degisim olmuş. Artık karar senin..!
  2. Şuanda kullandığın Versiyon Modem Fw yazar mısın rica etsem
  3. Shsh Kaydın yoksa yapabilicek hiç birşey yok şuan için
  4. hepİnİze cok tesekkur ediyorum destekleriniz icin 5.0.1 e cektim unlock yaptim ve calisiyorr )))))))) bİ daha 5.1 mesbİr yokk :)
  5. Yok sadece BB yuledim yine ERROR diyor
  6. bendede aynı sorun vardi 5.0.1 dusurdum normal acılıyor ama şebeke yok şimdide ultra falan yaptım ama malesef aynı
  7. cydia ve ipad baseband seciyorum ama basebandda erorr verıyor sadece cydia yukleyınce sorun olmuyor ve hala şebeke arıyor ultrasn0w yukledım ama ondada kabul etmedi baska ne yapabilirim ?
  8. 5.0.1 dusurdum ama jb yapariken hata veriyor napmalıyım
  9. arkadasım aynı sıkıntı bende var ne yaptıysam olmadı ugrasma bosuna beklemekten baska care yok ipad bb yuklersen yıne aynısı olucak tek care SAM idi ama o acıkta bulundu oda ıptal yani
  10. Yani bıu cihaza sebeke gelmesı ıcın ne yapmam gerek onu öğrenmek istiyorum
  11. itunesde gerı yukleme yaptığımda otomatik 5.1 yukluyor yıne bir onceki versiyonda ultrasn0wla simlock acıktı sam ı 5.1 de denedim ama o acıkta kapatılmış
  12. yapabilicek bişiyim yok cihaza mecbur 5.1 attım ama şebeke yok mecburen 5.1 de kaldım yanı 5.0.1 e de cekemıyorum dolayısıyla mecburen 5.1 de kaldım en basta acılan konuyu detaylı okursan zaten ne demek ıstedıgımı anlıcaksın
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.