Jump to content

que

Üye
  • Posts

    25
  • Joined

  • Last visited

About que

  • Birthday 04/27/1990

que's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. Engellemek istediğim bi kaç numara var. iblacklist ile numara engellebiliyormuş fakat hattı başka bir telefonu taktığım zaman bu numaralar hala engelli olucak mı? simdiden teşekkürler.
  2. teşekkürler ilgilendiğin için olmadı tekrar dönerim deniyelim bi hayırlısı.
  3. indirdiğimin aynısı sanırım. yinede tekrar indiriyorum teşekkürler..
  4. Daha önce 4.1 kullanıyordum iyiydi sonra 3.1.3 denedim yani bir de 4.2.1'e geçeyim diyorum (:
  5. pek uygulama kullanamıyorum ondan geçmek istiyorum aslında..
  6. link verme imkanın var mı? teşekkürler.
  7. Öncelikle herkese iyi forumlar. Cihaz başlıktada göründüğü gibi 3G versiyon 3.1.3'ken, 4.2.1'e yükseltmek istiyorum fakat ''Make sure your network settings are correct and your network connection is active, or try again later. An unknown error occurred (1611).'' hatası alıyorum. iTunes son versiyonunu indirdim sim kilitsiz bir hat takılı. Şimdiden teşekkürler..
  8. Sorma abi ya. tamam pes başka pc'de denicem artık ilgilenenlere teşekkürler. (:
  9. kardeşim. kaç saattir deniyorum. Sonunda 3.1.3'e düşürdüm tekrar deniyim dedim denedim. olmadı. 3G cihaz
  10. evet. sanırım tinyumbrella 4.2.1'i revocery'den cıkaramıyormus. Biride redsn0w'la direk jb yapmamı önerdi öyle direk kurtulur mu?
  11. abicim anlatamadım ben sana. ituneste herşey n/a bu ekran gitmiyor dediğin herşeyi milyon kez tekrarladım 1015 hatasını tinyumbrella exip recoveryle hallettim ama aynı değişen bir şey yok hat takılı. itunes'e bağlı önce versionu düşürdüm hatta konu açtıgımda düşürmüştüm. Şimdi yükselttim.
  12. hayır bu sefer 4.2.1'e geçiyorum. tekrar bi göz gezdir derim dostum benim konuya. version düşürmüyorum yükseltiyorum
  13. itunesten 4.2.1'i yükledim. Sonunda 1015 hatası verdi tinyumbrella ile exit recovery yaptım ekranda ''itunes&usb kablosu'' görüntüsü var bunun çözümü ne acaba? Şuan telefon açılmıyor öyle. (itunes ekran & usb kablo)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.