Jump to content

matheus3461

Üye
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About matheus3461

  • Birthday 03/03/1984

matheus3461's Achievements

Explorer

Explorer (4/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. Oyle yapinca telefon aciliyor fakat sadece acil aramalar icin tuslama yaptiriyor ifunbox ile baglaniyorum unlocku acmak icin dosyalarin hepsini gormuyor ne yapmam gerek bilmiyorum bunun kesin bir cozumu varmidir sirf bunun icin ipod aldim usb kablosunu kullanmak icin gene orda takiliyor customlanmis dosyalari restore etmeye calisirken. Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler.
  2. Arkadaşlar kendi hazırlamış restore dosyasını yüklemeye çalışırken ''Preparing İphone for restoring '' adlı yerde kalıp 16x hatası veriyor , fakat orjinal restore dosyasını yüklemeye çalışırken orayı geçiyor fakat 1015 hatasını veriyor bunun çözümü nedir , yurt dışıdır telefon bilen arkadaş varmıdır ?
  3. @hakankurban adlı arkadaş donanımsal bir sorun değil yazılımsaldı bu kadar atarlı olmana gerek yoktu bilmeden filan yazmasaydın ayrıca shs nin hiç bir önemi yok bu işte ( söylemek istedim) :=)
  4. iReb'i sitesinden indirdim dediklerini yapıyorum tekrar failed diyor , 10 saniye power + home 30 saniye sadece home yapıyorum olmuyor şimdi farklı halatar vermeye başladı 2003,2005 nedir anlamadım
  5. İReb'in hangi versiyonunu kullanmalıyım hangisi daha sağlıklı olur ?
  6. İreb'denilen programda dediklerini yapıyorum o saniyeli yerde genede faild , try again dyor hangi sürümü kullanmam gerekiyor acaba ?
  7. Selam arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce 4.2.1 versiyon lu bir şekilde olan iphonemi 3.1.3 yaptım sorunsuz bir şekilde (yurt dışı) geçenlerde bir arkadaşım 4.1'i kur dedi daha iyi olur neyse dün akşam 4.1 i sn0w'da hazırladım Rec mode aldım telefonu shift+click yaptım gösterdim ilk adımı geçti ..''Preparing İphone for restore'' kısmında yaklaşık 5 dakika bekliyor ve 1604 hatasını veriyor, normal custom'lanmamış restore dosyası ile yapınca orada sıkıntı vermiyor fakat tabii kide yüklenmiyor yurt dışı olduğu için bunu nasıl halledebilirim , internette ki bütün çözümleri denedim çare bulamadım yani alıntı yapılmasa iyi olur , daha çok denemiş veya bilen birilerinin yardımını bekliyorum , teşekkürler...
  8. aynen öyle her sürümde 1604 hatası veriyor , daha önce 1 hafta öncesine kadar böyle bir şey yoktu
  9. Herkese iyi akşamlar arkadaşlar iphone 3.1.3 sürümünü kullanıyordum ve 4.1 daha iyi dediler onu yükleme kararı aldım, neyse redsn0w'da hazırladım ve restorede gösterirken '' preparing iphone for restore''de kalıyor , 3,5 dakika sonra 1605 hatası veriyor sorun nedir anlamadım , tekrar 3.1.3 yüklemeye çalıştım gene bekletti bende itunesi sildim tekrar yükleyeceğim şimdi nedir bunun çözümü ortada kaldım
  10. wifi sorun değilde dokunmatik tam takılamadığı için mi olmuştur acaba
  11. Herkese iyi akşamlar arkadaşlar , İphone 3g , 3.1.3 model telefonumu bir arkadaşıma verdim oda elinden düşürmüş ve ön camı kırılmış bana 200 liraya değiştim dedi öndeki camını , okay dedim eyvallah filan . ilk başlarda sorun yoktu , daha sonradan dokunmatik işlev görmemeye başladı tuş kilidi kapatıp açınca düzeliyor sonra tekrar aynısını yapıyor anlam veremedim , birde wifi sorunu var o düşmeden öncede vardı her zaman kullanıyordum bir anda gitti daha bulamadı wifi leri nedir bunun çözümü , network ayarlarını sıfırlayın demenize gerek yok defalarca denedim.
  12. Arkadaşlar herkese iyi geceler, İphone 3g , 3.1.3 telefonum var JB'li electro beats by david guetta full sürümü indirebileceğim bir yer varmıdır ?
  13. Dostum çok sağol unlocku açtım da wifi nedir yani neden görmez anlamıyorum , birde ön cam değiştikten sonra dokunmatikte arızalar olmaya başladı tuş kilitleyip açınca düzeliyor daha sonra tekrar tekrarlıyor.
  14. manuel giriş şekli olamazmı bu işte birden oldu bu wifi olayı anlam veremedim unlockuda açamıyorum çok lanet bir şey
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.