Jump to content

remyy

Üye
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

About remyy

  • Birthday 08/19/1989

remyy's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. dün gece gitti saat 12 de kapandı servis yok geldi fakat sabah açtım telefonu şebeke geldi bende şaşırdım sonra imei sorguladım kayıtlı görünüodu
  2. Selam arkadaşlar kullandığım iphone a yasaluyarı diye bir mesaj geldi imeimin kayıtdışı kaldığı ve bir haftaya kapanacağı yazıyor mesajda, mesajdaki imei benim imei numaramdan bi numara eksik imei sorgulamaya girip telefonumun imeisini sorgulattığımda imei numarası kayıtlı yolcu beraberinde kaydedilen cihaz olarak görünüyor. Bu durumda hangisi geçerli daha önce böyle birşey yaşayan var mı yada konu hakkında bilgisi olan ?
  3. yardım edebilicek biri yok mu arkadaşlar?
  4. Resimdeki gibi devamli her girisimde once sertifika aliyor ardindan restart ediyor ve sonrasinda ko goruntu bu.
  5. Hocam bi arkadas silip restart atip tekrar kurup ardndan restart yine gibi bi cozum paylasmis onu denedim ama yine olmadi baska yontem var mi bildiginiz ?
  6. Bugun push fix satin aldim yukledim ama ne yaptiysam calismiyor. 5.01 de mi calismiyor yoksa bende mi bi sorun var arkadaslar ?
  7. Bende bir turlu olmad mc131b uk o2 olarak gorunuo ama hicbirinde kabul etmedi ireland da zaten o2 cikmio seceneklerde.
  8. daha önce almıştım ama indirme hakkı dolmuş onun varsa tekrar alabilir miyim ?
  9. Birde hocam ilk bas yukseltirsen 1602 hatasi aldim onu ireble gectim ardindan 10 diye ilginc bi hata cikti ve itunes u guncelleyip arkadasimin orjinal usb kablosunu takip bilgiaayari bastan baslattim ve tekrar custom firmware i yuklemeye calistim bu kez sorunsuz yuklendi.
  10. Bunun sebebi hacktivation hocam yani orijnal sim kartiyla aktiflestirilmemesi cihazin. Bende 2 3 gun once gectim ios 5.01 e 6.15.00 basebanda sahibim ve 16 gb 3gs kullaniyorum daha onceki surumum 4.3.3 tu cihaz 5.01 de yavaslar diye tereddutluydum ama tam aksine 4.3.3 den cok daha hizli ve pil omru gercekten uzadi ben iphone16 nin verdigi aktivasyonlu custom firmware ile yukselttim ve ardindan redsnow la aktiflestirdim ve cydia dan ultrasn0w u kurdum ve sebeke geldi. Ama ben iphone16 nin filesonicten verdigi custom firmware i indirmistim.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.