Jump to content

srbyzcn

Üye
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

About srbyzcn

  • Birthday 02/23/1993

srbyzcn's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. yurt dışında telefon 5.0.1 olarak kullanıyodu abim ama buraya gelnce geveyle calısmadıgını ögrendim 5.0.1'in snra tny'den 4.3.5 sh kaydı oldugunu gördm versyon düsürmek istedm ama telefon dfu'da kaldı işte 5.0.1 olarak kullanılıyodu yani ama yurt dısında turkıyede degl
  2. telefon yurt dısından 5.0.1 olarak geldi gevey falan takmadım 4.3.5 sh kaydı buldum kullanablmek ıcın geveyi 4.3.5'e düşürmek istedim ama dfu modda kaldı ?
  3. arkdslar telefon dfu modda kaldı . 5.0.1 versiyondu iphone 4 4.3.5'de shsh kaydı oldugunu buldm tnyumbrella ile 4.3.5 fw dosyasını indirdim shift restore yaptım yükledi yükledi en son "bilinmeye 1 hata " gibisinden hata verdi telefon dfu modda kaldı tiny ile exit recovery diyorm ama secenek calısmyr işlemiyo basınca 1 yardım edermsnz lütfen ne yapmam gerek !!! .? ( iphone 4 yurt dısı simkilitli )
  4. Bigbossda buldum programi ama indiremyrm ios 3.2 yaziyoo iphone 4 4.3.3 kullanyrm indiremickmiym ?
  5. arkadaslar 1 kac siteye baktımm 4.3.3 icin uyumluu celestenin cracklendigini gördm ama bulamadım sizin bildiginiz 1 repo warmı celestenin crackli oldugu 4.3.3 icin uyumlu ? smdiden tskkrler
  6. arkadaslar elimde suan ipad'im war ve müzik atmak istiyorum 1 tarif edermisnz? bide iphone 4'e atar gibi aynı yoldan mı atıyoruz tarif ederseniz sevinirim tskkrler smdiden
  7. kişisel erişim noktasını blyrm ama iphone 4'dekii 3g baglantıyı ipad'imde kullanmak istyrim bnu nasıl yapablirm mywi'i bu secenegi kullanmak icinn indirdim ama kurulumu yapamadım ondan soruyorm
  8. arkdslar mywi 4 indirdim iphone 4 war 4.3.3 indirdim ama nasl kullanıcagımı blmyrm elimde ipad war ? iphone'nun 3g baglantısını ipad'imde kullanmak istyrm nasıl yapıcam 1 yardımcı olrmsnz?
  9. arkdslar iphone 4 kullanıyrm dün restore yaptım dogal olarak 4.3.5 oldu smdi sh kaydim var 4.3.3'e dönmek istiyorum bnu nasıl yapablrm yardımcı olrmsnz lütfen ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.