Jump to content

erkan414

Üye
  • Posts

    233
  • Joined

  • Last visited

About erkan414

  • Birthday 03/05/1981

Contact Methods

  • Instagram
    erkan414@hotmail.com
  • Msn - Skype
    redbul2626
  • Website URL
    http://www.iphoneyardim.com
  • ICQ
    redbul2626
  • AIM
    redbul2626
  • Yahoo
    redbul2626

Profile Information

  • Firmware Bilgisi
    5.1.1

erkan414's Achievements

Community Regular

Community Regular (8/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

10

Reputation

  1. Sürümüm 5.1.1 3GS SiMANAGER işe yaramadı başka yöntem varsa çok sevınırım... yüklenmiyor simmaneger
  2. Evet arkadaşlar başlıkta sorum açık İphonemi satıyorum yerine Samsung Galaxy S3 Alıyorum bugun fakat iphonemdeki rehber telefonun hafızasında telefondakı kişileri rehberime nasıl aktarırım yani galaksiye simkartımı taktığımda kişileri nasıl görebilirim bir yardımcı olur musunuz bana bu arada iphonemdeki kişiler 200 falan 200 ' ününde resmi var resim olduğu için sorun yaratırmı resımlerı sılmem gerekırmı bı yardım edersenız cok sevınırım kısacası İphonemdekı rehberı Simkartıma Simkartımıda Samsunga takıp Samsungda görmeyi istiyorum. İyi forumlar.
  3. Belli bir ücret karşılığı tabiki değiştirirler kullanımdan dolayı eskime payı kesınlıkle garanti kapsamına girmez. Home Tuşunun yumuşaması kullanıma bağlıdır tuş fonksiyonunu kaybetmediği sürece GARANTİ Değiştirmez.
  4. Tamam kardeşim eyw indiriyorum şuan çözmek gerek
  5. Bunu bu şekilde indirip İPhoneye nasıl kuruluyor hala çözmüş değilim net anlatan hiç kimseye denk gelmedim walla ) Bilsem çok şey kurcamda.
  6. MyWi İle İPhonenizi Modem olarak kullanabilirsiniz
  7. iPad Yardım (Soru Cevap) Burası İPhone bölümü aslında yukardaki linke konuyu açarsanız İPad ile ilgili bölüm daha net ve olumlu cevaplar alabilirsin İyi Forumlar
  8. Ayarlar > Genel > Ağ > 3G'yi Etkinleştir Konumu açıkmı acaba ?
  9. Ayarlar > Genel > Ağ > 3G'yi Etkinleştir Konumu açıkmı acaba ?
  10. Telefonumun kaydı budur açılması mümkünmüdür acaba bu stressten kurtulmak gerçekten çok iyi olur
  11. Arkadaşlar Jailbreak kısmını gezerken bir arkadaşı mesajı inanılmaz ilgimi çekti benim telefonum 3GS Simkilitli Yani her güncelleme aldıktan sonra telefonum Simkilitleniyor ve hattım çekmiyor ve bu mesaj sayesınde Simkilit açılıyormuş Simkilit açılır demiş şu şekildemi acaba yani bu arkadaşa imei gönderdikten sonra her guncellemede Simkilitli olmayacakmı hattım yani sorunsuz bi şekilde artık Rostore falan edebilecekmiyim lütfen yorum bekliyorum resim üstte mevcut Ve birde barrad kara liste blocked 3GS nedir benim telefonum bölemidir nasıl anlayabilirim ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.