Jump to content

Nobledestiny

Üye
  • İçerik sayısı

    554
  • Katılım

  • Son ziyaret

Topluluk Puanı

10 İyi

Nobledestiny Hakkında

  • Derece
    iKtif
  • Doğum Günü 24-05-1996

İletişim Yöntemleri

  • Msn - Skype
    PutperestKoala

Profil Bilgisi

  • Firmware Bilgisi
    6.1
  1. Nobledestiny

    Apple Store Randevu Paylaşımı

    arkadaşlar iphone6plusımda yamulma ve mavi ekran verip açılmama sorunu var egemek kabul etmedi garantidışına çıkar cihaz istanbula götürün dedi ve izmirde oturuyorum sınav için istanbula geldiğimde götürücem 11 ağustos gibi randevu lazım bana verebilecek olan varmı acaba
  2. Nobledestiny

    Macbook prodaki bu parça ve görüntü sorunu

    Arkadaşlar macbook promma çay döküldü ve qwertyuı tuşları çalışmıyordu bende temizlemek için cihazı açtım garantisi zaten bitmişti neyse sonra baltım 6gen tornavidayı kaybetmişiö geri kapattım sökemeden sonra açmayı denedim ama açılmadı görüntü gelmedi sonra bağlantıları kontrol etmek için dikkatlice incelediğimde bu yaylı parçalardan birtanesinin üstünün çıktığını gördüm bu parça tam olarak ne işe yarıyor ve görüntü gelmemesiyle ne alakası olabilir bilginiz varmıdır acaba ? Garanti bittiği için servise veremiyorum Sent from my iPhone using Tapatalk Arkadaşlar nasıl olduysa açıldı kendiliğinden fakat klavye çalışmıyordu hala sonra dedim acaba kabloyu yarım mı bağladım dedim çıkartıp taktım şimdi hiç bir tuş çalışmıyor power dahil yarın gene bakıcam açıp Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Arkadaşlar macbook promma çay döküldü ve qwertyuı tuşları çalışmıyordu bende temizlemek için cihazı açtım garantisi zaten bitmişti neyse sonra baltım 6gen tornavidayı kaybetmişiö geri kapattım sökemeden sonra açmayı denedim ama açılmadı görüntü gelmedi sonra bağlantıları kontrol etmek için dikkatlice incelediğimde bu yaylı parçalardan birtanesinin üstünün çıktığını gördüm bu parça tam olarak ne işe yarıyor ve görüntü gelmemesiyle ne alakası olabilir bilginiz varmıdır acaba ? Garanti bittiği için servise veremiyorum Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Nobledestiny

    Klavye Önerileriniz ?

    tamamdır deniyorum şimdi
  5. Nobledestiny

    Klavye Önerileriniz ?

    indirdim kurdum ayarlardan klavyeden aktif ettim ama değişen bişey olmadı appstore versiyonu ne yapmam lazım tam olarak
  6. Nobledestiny

    Klavye Önerileriniz ?

    Daha almadım appcake ile denicem. refund ile uğraşmak istemiyorum sonra
  7. Nobledestiny

    Klavye Önerileriniz ?

    cydia dan nin dosyasını indirdim kuramadım ama hata verdi bende appstoredan indiriyorum şimdi ama açıklamada türkçe desteği göremedim ? uygulamayı appstoredan kurup nin dosyasını mı yama olarak kurucam acaba ?
  8. Nobledestiny

    Klavye Önerileriniz ?

    Arkadaşlar iPhone6+ 8.1.2 Taig JB kullanmaktayım Tweak olarak veya Appstoredan ücretli ücretsiz farketmeden önerebilceğiniz türkçe desteği olan klavye varmı ? şimdi cydia uygulama tanıtım bölümündeki hipjot'u indiriyorum denicem Swype denedim türkçe desteği çalışmamakta refund aldım.
  9. Nobledestiny

    iPhone 6 Plus Batarya Durumu

    Çok şaşırdım çok memnunum 3 g falan açık 8.1.2 JB li sürüm iphone 6 plüs Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Nobledestiny

    Iphone 5S Kutu Açılımı Ve Genel Bakış

    Mesaj içeriği düzenlenmiştir. Forum içerisinde şahısa veya konu içerisinde küfür içerikli mesaj yazmak yasaktır. Bu durumun tartışmaya ve konunun kapanmasına yol açacaktır. Lütfen forum kurallarını unutmayalım.
  11. Nobledestiny

    Kayıtlı iPhone 4S Servis yok sorunu

    sim kart kesilme değil orjinal dusme sonucu oldugunu dusunuyorum anten mi değiştirmem gerekicek acaba
  12. arkadaslar Kayıtsız aldıgım iphone 4S'i kaydettirdim ve kaydım açılmadan 1 gün önce yere düşürdm ekran görünütüsü gitti cihazı hardresetle düzelttim arka camda kırık var. şimdi telefonda Turkcell Full cekiyor 3G var fakat arama yapamıyor bazen bazen yapabiliyor genelde Servis yok yada aranıyor vs. diyor restore ettim kaydım var gözüküyor sorun neyden kaynaklanabilir. yardımcı olrsanız sevinirim.
  13. Nobledestiny

    5.1 - 6.1.3/4 - 7.0 Jailbreak yapıldığını iddaa ediyor..

    umarım cıkar ya
  14. Nobledestiny

    5.1 - 6.1.3/4 - 7.0 Jailbreak yapıldığını iddaa ediyor..

    umarım gelir JB
×

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!