Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!

B'KenShiN

Üye
  • Content Count

    1,330
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

B'KenShiN last won the day on June 6 2015

B'KenShiN had the most liked content!

Community Reputation

105 Good!

About B'KenShiN

  • Rank
    iKtif
  • Birthday 10/05/1979

Profile Information

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Kullandığınız Cihaz
    7 Plus / FU
  • Kullandığınız 2. Cihaz
    5S / FU
  • Firmware Bilgisi
    10.3.2
  • Kullandığınız Operatör
    Türk Telekom
  • Şehir
    NEVADA

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Merhaba bu uygulamanın mac versiyonu varmı varsa link paylaşabilirmisin Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  2. Güzel Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  3. Stratejik durumlar ama şu var ios 12 geçecen ve bir daha yükseltmiycen bu paralara almam zaten bu cihazı elimdeki nerede artık durursa o zaman altarnarif bakacağım Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  4. Eline sağlık ustat hem kendi görüntümüzü hemde ekran görüntüsünü ve aynı anda seside kaydetmek için bir yol bulamadım bu konuyla ilgili bilgi sahibiysen ve paylaşırsan çok sevinirim Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  5. Arkadaşlar jailbreak çıktı işte link sizlere http://gestyy.com/wpIxJx Benim deneme fırsatım olmadı süründen dolayı lakin güzel haber hadi hayırlı olsun Buda youtube linki Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  6. Arkadaşlar bende ara ara android kısmına geçtim lakin inanın ios verdiği tadı almanız imkansız bana göre çünkü yaşadım hem aldığınız cihaz çok çabuk değer kaybediyor hemde bir kaç yıl içinde güncelleme bitiyor ben sadece düşüncelerimi paylaştım Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  7. Bekleyelim 11 içinde dedikodular dönüyor bugün yarın eli kulağındadır [emoji6] Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  8. bakalım daha sitabil değil zaten ama 11 e de çıkar büyük bir ihtimal bekliyoruz hadi bakalım
  9. Houdini, iOS 10'un tüm sürümlerine uygulanabilen Jailbreak aracını yayınladı. iOS 10 için Jailbreak aracının detayları haberimizde. Apple, iOS işletim sisteminde güvenlik açıklarını kapatarak, Jailbreak işlemine uzun bir süredir geçit vermiyordu. Hatta Apple bu süreçte güvenlik açığı bulan hackerlara ödül bile vermişti. Ancak Cupertinolu teknoloji devi, Houdini'ye yenik düştü. Houdini bugün iOS 10 için Jailbreak aracını indirime sundu. Semi-Jailbreak olarak geçen iOS 10 için Jailbreak yöntemi henüz pek stabil değil. Semi olduğunu için iPhone'u kapatıp açtığınızda kaybolan Jailbreak işlemi 64 Bit işlemciye sahip olan iPhone ve iPad modellerine uygulanabiliyor. iOS 10'dan iOS 10.3.2 sürümüne kadar destek veren Houdini, önümüzdeki günlerde Jailbreak işleminin kalıcı olan sürümünü yayınlayabilir. Henüz iOS 11 için Jailbreak aracı hakkında bir açıklanma bulunmadığını belirtelim. Henüz Beta aşamasında olan iOS 10 için Jailbreak aracını buradan indirebilirsiniz. https://iabem97.github.io/houdini_website/ kaynak: http://www.teknolojioku.com/mobil/ios-10-icin-jailbreak-cikti-5a2a39c486a04d68855c9156
  10. Eyvallah kardeşim sağol MI 5s cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  11. arkadaşlar terminaldeki kullanıcı adı ve şifresi ne oluyor kaynak bulamadım olmazsa olmaz mı acaba program kuararken benden terminal kullanıcı adı ve şifresi istemekte emeğe saygı
  12. arkadaşlar mackbook pro aldım 13" toucbarsız olanından burada belirtilen terminal şifresi ne oluyor yada nasıl halledebilirim bu konuda aydınlatıcı bilgi paylaşımlarınız varsa sizden ricam bu mesaja cevap yazarken link vermeniz saygılarımla emeğe saygı
  13. Hallettim yanlız lochtlm dışında tweak istiyor mu bu seçmeme rağmen olmadı da Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  14. Repo eklenmiyor neden acaba Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  15. Arkadaşlar alkaline tweak dışında bir tweak daha vardı hatırlayan var mı acaba saygılar Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.