Jump to content

excelce

Üye
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Non

About excelce

  • Rank
    iCemi
  • Birthday 08/11/1991

Profile Information

  • Cinsiyet
    Erkek
  • Kullandığınız Cihaz
    iPhone X / FU
  • Firmware Bilgisi
    12.0 Beta
  • Kullandığınız Operatör
    Turkcell
  • Şehir
    İstanbul

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Telefonumda dosya kaybetmemeye çok önem veriyorum, iclouda yedekli olmayan çok önemli dosyalarım kaldı. Bunları kurtarabilmek için iphone u yeni sürüme güncelleme yapmaya çalışırken yazılımı güncellerken iphone güncellenemedi 14 hatasını alıyorum. Kablo orjinal, itunes son sürümde tamam usb girişleri sıkıntı yok gayet güzel bağlanıyor, virüs programımıda kapatıp denedim olmuyor. Yapabileceğim, tavsiye edebileceğiniz başka yol var mı?
  2. Arkadaşlar ne zamandır iPhone X almayı düşünüyordum fakat şu aralar youtube vlogger olarak başlamakta istiyorum. Bu yüzden bir adet kompakt iyi model kamera alıcam ve kurgu için benim bilgisayarım baya eski olduğu için kararsız kaldım. Ne zamandır çok istediğim iPhone X mi almalıyım yoksa ikinci el macbook pro nun nvidia ekran kartlı modelinden mi alsam? Çok kararsız kaldım, ikisinide istiyorum fakat seçim yapmam gerekicek ikisi çok masraflı olur ve zorlar?
  3. Şu an ki sürümüm 10.2.1 daha üst sürüme telefondan güncelleyemiyorum, sürekli onay bekleniyor ekranında kalıyor. Mesajlar dahi açtığımda bir süte sonra çöküyor. Telefon sürekli takılıyor. Doğru düzgün mesaj yazamıyorum. Telefonu iTunes'tan güncelleyince çöker bi daha açamam diye korkuyorum. İçindeki fotoğraflarım ve uygulamalarımın yedeklenmesi çok önemli ve bilgisayarımda yedeklemelik gram yer yok. iTunes'tan güncelleme yapsam acaba sorunlar gider mi?
  4. Arkadaşlar telefon iPhone 6S Plus 64 GB telefonum acayip takılmaya başladı son zamanlarda iOS 10.2.1 kullanıyorum. Galerimde 10 GB fotoğraf ve video var fakat galerimi açtığımda 0 fotoğraf gözüküyor geri yüklemeye başlayınca galeriden atıyor ve ardından yine 0 gözüküyor. Fotoğrafları nasıl kurtabilirim?
  5. Arkadaşlar merhaba, Instagram'da birçok blogger bu renk tonlarını kullanıyor ve fotoğraflar olduğundan çok daha kaliteli gözüküyor. Bu tonları hangi programla yapabilirim. Bilen varsa lütfen yardımcı olsun. Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  6. Evet arkadaşlar soruda belirttiğim gibi neredeyse 1 Yıllık iPhone 6S Plus 64 GB ne kadara satabilirim? Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  7. Hocam zarla zorla yaptım telefonu tam güncellerken yeniden başlıyordu güncellenemiyordu. Bikaç denemeden sonra 9.3.5 e döndü dosyalarda yerinde. Yardımınız için teşekkür ederim Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  8. Dosyaları kaybetmem dimi? güncelleye bastığımda 9.3.5 e güncellenicektir diyor itunesta öyle mi oluyor?
  9. Arkadaşlar başta güncellediğimde gayet güzel kullanırken bugün bir arama geldi ve açtığımda telefon ekranı gitti hard reset attığımdaysa bir daha apple logosunda uzun süre bekliyor sonra kapanıyor ben açma tuşuna basana kadar apple logosu gelmiyor. İçinde yedeklemediğim fotoğraflarım, videolarım çok önemli dosyalarım vardı. Bunu düzeltmenin bir yolu yok mu? Restore kesinlikle istemiyorum dosyalar gider
  10. Aynen çıkan jb tethered, cihaz kapanınca tekrar uygulama üzerinden kurmak gerekiyor bu yüzden untethered bekliyoruz Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  11. JB çıkmış işte yaklaşık 10 aydır bekliyordum 10 gündür de konuya bakmıyordum ümidi kesmiştim 3-4 gündür çıktı [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Untethered çıktı diye sevinicektim az daha [emoji23] Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  12. Ben ilk iPhone 4S aldığım zamanlar iOS 5.1 de bu kadar uzun süre beklemiştim, iOS 6 çıktığında jb çıkmıştı. O zamana döndük işte, harbiden sıktı artık Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  13. "Güncellemeyi tamamlamak için iPhone'unuzdan Shazam'ı açın." demiş. Eğer sorun başka bir şey ise Apple Watch'ım yok çok yardımcı olamam. Uzay Grisi olan iOS 9.2 Public Beta 3 yüklü iPhone 6 Plus'ım dan yazıyorum [emoji336] Hızlı yanıt için "Alıntı" yapınız [emoji681] Ya işte onu yaptım olmadı o yüzden bi forumda sormak istedim[emoji16] Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  14. Arkadaşlar Shazam Encore'u iWatch'uma kurdum fakat shazamlaya basınca "to complete this update open shazam on your iphone" diye bi hata alıyorum bu nedir ? Sent from my iPhone 6S Plus using Tapatalk
  15. Ben sadece fiyat sormak için konuyu açtım herkes satıcam sandı sonra satmaya niyetlendim fiyatları duyunca vazgeçtim hocam 800 tl için hiç değmez [emoji1] Benim iPhone 5S ile Tapatalk 2 kullanılarak gönderildi
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.