Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !

Search the Community

Showing results for tags '4.2.1'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Sponsor
    • CepMarket
  • Jailbreak
    • Jailbreak
    • Jailbreak Soru-Cevap
    • Jailbreak Hata ve Çözümleri
    • Cydia Uygulama Tanıtım
    • Temalar-Zil Sesleri
  • iPhone
    • iPhone Genel
    • iPhone Yardım (Soru-Cevap)
    • Önemli Başlıklar
    • AppStore Uygulama Tanıtım
    • iPhone Makaleler
  • iPad
    • iPad Genel
    • iPad Yardım (Soru Cevap)
    • iPad Uygulama Tanıtım Bölümü
    • iPad Temaları
  • Apple Watch
    • Genel Bilgi Paylaşımı
    • Soru Cevap
  • Mac OS X
    • Genel Bilgi-Duyurular
    • MacOSX (Soru-Cevap)
    • Bilgi Kütüphanesi
  • Hackintosh
    • Genel Bilgiler
    • Hackintosh (Soru-Cevap)
    • Hackıntosh
    • Başarılı Kurulumlar
  • Cihazlar
    • iDevice
    • Mac - PC
    • Diğer Cihazlar
  • Yardim Harici Konular
    • Sohbet Odası
    • Geyik Odası
    • Teknoloji Haberleri
    • Alıyorum - Satıyorum
    • Önerileriniz-Şikayetleriniz
  • iFirmware
    • iPSW Download
    • Beta Profiles
    • iTunes Mac & Win
    • Apple macOs

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Facebook


Twitter


Instagram


Msn - Skype


Website URL


ICQ


Jabber


AIM


Yahoo


Şehir

Found 124 results

  1. Arkadaşlar 4.2.1 iphonuma facebook yükleyemiyorum, malum appstore 4.3 istiyor, sizden ricam facebook'un 4.1.1 versiyonunu up'layabilir misiniz ? facebook 4.0 yüklemiştim, hiç bir şekilde profil görüntüleyemiyorum, sorun bu versiyon facebook timeline yani zaman tünelini desteklemiyor.. Bu arada internette girmediğim yer kalmadı hiç bir yerde yok bu versiyonu, uplayan kişinin gireceği sevabı hayal bile edemiyorum
  2. Telefonumu C.tesi akşam Jailbreak'ledim. Sürümüm 4.2.1 iPhone 3G. Cihazımda Installous 5 var ama Foursquare yok. Nasıl yükleyebilirim ?? Yardımcı olun lütfen..
  3. ip 4 4.2.1 greenposion jb. sonrası turkcell le internete giremiyorum. Ağ kısmında hücresel veriyi açtığımda hücresel veri ayarları menüsü görünmüyor.
  4. MeOMaN

    iPadOSx

    Download iPadOSx.rar Yada iPadOSx.zip
  5. Arkadaşlar ip 4 4.2.1 simlock cihazımı jailbreak yapacam.ama at&t kartım yok.Forumda greenpoison la jailbreak var.Ama aktivasyon ekranına takılacam galiba.Bunun bi yolu yok mu? Redsnow falan da var diyolar ama sanırım restoreyle oluyo o ve 4.2.1 indirip restore yapılıyo.Tabi shsh kaydı olmalı.Kısacası ne yapabilirim anlatabilecek biri olursa sevinirim.4.2.1 shsh kaydım var
  6. İphone 3G 8Gb 4.2.1 JB yaparken tam jailbreak yüklenmeye başladığı anda aşağı resimde görülen windows hatası alıyorum acil yardım bekliyorum. saygılar
  7. İphone 3gs 6.15.00 4.1 sürümlü cihazı 4.2.1e çıkarmam gerekiyor ve jailbreak unlock yapmam gerekiyor. Bunun için ne yapmam gerekliyor forumda ve google'da aradım net birsey bulamadım bu baseband için. Şimdiden teşekkür ederim yardımlarınız için
  8. Download Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
  9. Merhaba 3G iPhone a 4.2.1 ve redsnowla jb yaptim fakat surekli safe moda geciyor ne yapmak gerekli ?
  10. merhaba bir tane yurt içi 4.2.1 versiyonlu iphonum var siteden jb yapıyım dedim başarılı bir şekilde yaptım.fakat daha sonra iphonu kapatmak durumunda kaldım açılınca elma logosunda kaldı sabaha kadar öyle beklemek zorunda kaldım .siteden biraz araştırma yaptım jb yöntemiyle tekrar iphoneyi açmayı başardım fakat şimdide şebekenin yanında it safe mode diye bir hata alıyorum acill yardımlarınızı bekliyorum :mad:
  11. arkadaşlar 4.2.1 3gs telefonumu,itunesi yukselttgımden beri bu hatayı alıyorum neden olabilir,yardımlarınızı bekliyorum...
  12. 3GS 4.2.1 JB li cihazıma yüklediğim uygulamalardan kaldırmak istediklerimi nasıl kaldırırım. Şu an JB ve Versiyon yükseltmek için kullandığım bilgisayarda değilim. Sorun olur mu ?
  13. Bu versiyonda ben bu programı çalıştıramadım.Acaba sorun bendemi yoksa versiyon ile mi ilgili?
  14. elifBa App ariyorum bulabilrmiyiz acaba (mumkunse full)
  15. Merhabalar, İphone3GS 4.2.1 firmware üzerinde winterboard da set etmiş olduğumuz theme lerde icon ların arkasında shadow lar mevcut. Yani ikon a bastığınızda arkasında shadow beliriyor. Bu nasıl kaldırılır. İnterntte çeşitli şekilde çözümler var ama hiçbirisi kesin çözüm değil. Fikri olan varmı?
  16. Başlıkta herşeyi anlattım babam yanlışlıkla telefonu 4.3 yükseltmiş nasıl düşürebilirim telefon hiç jailbreak görmedi cihaz : İphone 3GS ShSh kaydıda yok napabilirim ?
  17. Makeitmine programini cydia dan yukledim fakat operator yazimi degistiremedim Class yazip Carrier e basiyorum ama hicbirsey olmuyor yardim?
  18. İphone 3gsdeki uygulamaları başka bir iphone 3gs ye pc yardımıyla atmak mümkünmü ? İkiside jb 4.2.1 Şimdiden teşekkürler:D
  19. Download Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!
  20. merhaba arkadaşlar redsn0w_win_0.9.6.rc8 browse yapıp 4.2.1 firmware dosyasını çağırdığımda ispw dosyalarını göremiyorum. win7 kullanıyorum. nasıl bi sorun olabilir?
  21. ArkadaŞlar kolay gelsİn. Bende turkcelden alinma İp4 var .. Şuan 4.2.1 custom fİrmware kullaniyorum ÇÜnkÜ orjİanalİnİ bİr tÜrlÜ yÜkleyemedİm. Orjİnalİ yÜklemeye ÇaliŞtiĞimda 1013 hatasi verİyor. Host dosyasini edİtledİĞİmde 3194 hatasi verİyor.. 2 gÜndÜr bunaldim ve sonunda custom fİrmware yÜkledİm. Tİnyumbrella İle shsh kaydi aldim oda baŞarili olmadi.. Çok acİl yardimlarinizi beklİyorum.. İlgİnİze teŞekkÜrler
  22. greenposıon da jail break yapmaya çalışıyorum fakat tel dfu moduna geçip yazılımı telefona atmıyor sebebi ne olabilir yardım edicek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
  23. Arkadaslar, bende Navigon programi var ama Live Traffic uygulamasini kullanamiyorum, Udid Faker programini yükledim ama nasil kullanacagimi bilmiyorum, yardimci olabilecek var mi? iphone 4 versiyon 4.2.1 kullaniyorum
  24. arkadaslar telefonum 3g 4.2.1 dun cydıa da bır sey geldı ekrana hatırlamıyorum ılk once ıgnore dedım sonrakı gırısımde okeyledım daha sonra telefonu kapattıgımda telefonum elmada kaldı telefon turkıye cıkıslı unlock sorunu yok yanı ne yapmam lazım bılgısayara takıyorum gormuyor telefonu sadece elma sımgesı var ne yapmam lazım acıl yardım edın lutfen
  25. Download http://dl.dropbox.com/u/1144075/analogForecast.zip
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.