Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !

Search the Community

Showing results for tags 'bilgisayardan'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Sponsor
    • CepMarket
  • Jailbreak
    • Jailbreak
    • Jailbreak Soru-Cevap
    • Jailbreak Hata ve Çözümleri
    • Cydia Uygulama Tanıtım
    • Temalar-Zil Sesleri
  • iPhone
    • iPhone Genel
    • iPhone Yardım (Soru-Cevap)
    • Önemli Başlıklar
    • AppStore Uygulama Tanıtım
    • iPhone Makaleler
  • iPad
    • iPad Genel
    • iPad Yardım (Soru Cevap)
    • iPad Uygulama Tanıtım Bölümü
    • iPad Temaları
  • Apple Watch
    • Genel Bilgi Paylaşımı
    • Soru Cevap
  • Mac OS X
    • Genel Bilgi-Duyurular
    • MacOSX (Soru-Cevap)
    • Bilgi Kütüphanesi
  • Hackintosh
    • Genel Bilgiler
    • Hackintosh (Soru-Cevap)
    • Hackıntosh
    • Başarılı Kurulumlar
  • Cihazlar
    • iDevice
    • Mac - PC
    • Diğer Cihazlar
  • Yardim Harici Konular
    • Sohbet Odası
    • Geyik Odası
    • Teknoloji Haberleri
    • Alıyorum - Satıyorum
    • Önerileriniz-Şikayetleriniz
  • iFirmware
    • iPSW Download
    • Beta Profiles
    • iTunes Mac & Win
    • Apple macOs

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Facebook


Twitter


Instagram


Msn - Skype


Website URL


ICQ


Jabber


AIM


Yahoo


Şehir

Found 40 results

  1. konuyu yanlış yere açmışsam affola. arkadaşlar 5 yıla yakın zamandan beri kullandığım bir Hp pavilion dv 6000 serisi laptopum var. harddiskinin boyutu 100 gb olduğu içinn 320 gb lık mikrobox taşınabilir harddisk almıştım. bugün acaba harici diski laptopa takabilirmiyim diye düşündüm ve geçtim işin başına. kısa bi araştırmadan sonra yapabileceğime karar verdim.(harddisklerin ikisi de SATA idi) ben yaptım oldu yaptığım işlemleri de fotoğraflayarak sizlerle paylaşmak istedim. belki aynı durumda olan arkadaşlar vardır. laptop ve harddiskin garanti süresi bittiği için rahatlıkla açtım. garantisi bitmemiş cihazlarda uygulandığında garanti dışı kalır bilginize... 1- resimdeki gibi laptopun altındaki harddisk işareti olan kapağı söküyoruz. 2- dikdörtgen içine alınmış siyah bantı yukarı doğru çekerek harddiski çıkartıyoruz. yanlız bunu yaparken sağa sola hareket ettirmemeye gayret edin. pinlerin sıkışmasına yada kırılmamasına dikkat edin yoksa elinizdeki harddiskten de olursunuz. 3- harici hardiski aluminyum kutusundan çıkarabilmem için arka kenarını açmam gerekiyordu. bende alt köşeleri demir testeriyle kestim ve arka kenarı eğerek düzleştirdim. bazı harici disk kutularında buna gerek kalmıyor kapağı açında arkası da açılmış oluyor. kutunun içindeki harddiski geriye doğru ittirerek yuvasından çıkardım. 4- bilgisayardan söktüğüm harddiske 2 yandan 4 tane vidayla tutturulmuş kasayı söktüm. 5-bilgisayardaki harddisk açığa çıktığında harici hardiskteki pinlerle birbirine uyuşmadığını farkettim. bilgisayardan çıkan harddiskin ucunda takılı olan çeviriciyi çift taraflı tutup yavaşça çekerek çıkarttım. bunu yaparkende dikkatli olmak lazım çünkü pinler kırılabilir. 6- çıkarttığım çeviriciyi harici harddiske takıyorum ve bilgisayara takmak için kasayı vidalıyorum. 7-kasaya vidaladığımız harddiski bilgisayara takıp kapağını vidalıyorum. 8- bilgisayardan çıkardığımız harddiskide harici kutuya dikkatlice takıp kutunun kapağını kapatıyoruz. artık bilgisayarımda 320 gb lık bir hdd var ekstradan da 100 gb lık taşınabilirim oldu. matematiksel olarak bi değişiklik yok ama harddisk taşımaktan ve aramaktan kurtuldum. tek parça olan harddiski sistem kurarken 2 bölüme ayırdım. 2 parça olan eski harddiski de disk yönetisiciyle birleştirdim.
  2. slm arkadaşlar...... Modemim kablolu,usb kablo ile pc üzerinden iphonu internete bağlayabilirmiyim.Yoksa illa ki kablosuz modem olması şart mı ? tşkr.......
  3. iphonu bilgisayar aracılığıyla kullanmak mümkünmü yani iphonun ekranı bilgisayarda çıkıcak bizde ordan yönetebilecğiz oyunlar oynayabileceğiz böyle bir program var mı acaba şimdiden teşekkürler
  4. Merhaba arkadaşlar ben şarjı bilgisayara takınca desteklemiyor yazıyor Şarj kablomda orijinal bu kanıya turkcell'den aldığım için ulaştım.Onun dışında bilgisayardan çıkarıp 3'lü prizi takınca şarj doluyor nedendir?
  5. iphone daki uygulamaları iTunes a nasıl aktarabilirim ? iPhone a bilgisayardan müzik yüklerken uygulamaların 16 tane uygulamanın kaldırılacağını söylüyor yardım eder misiniz
  6. Arkadaşlar iphone 4 ü sizce her gece yatarken şarja koyıyımmı yoksa şarjı bitmeden şarja koymamalımıyım? Birde sizce şarjın dolması bitmeden şarjdan cıkarmak sorun olurmu?
  7. İyi günler arkadaşalar dün aldığım İphone 4 e ücretsiz oyunlar ve programları yükleyemiyorum ... hesabımı açtım itunes ten fakat kredi kartı bölümünde "none" seçeneği yok.. kredi kartım yok.. kredi kartsız nasıl indirebilirim. teşekkürler
  8. Arkadaşlar bu cydiadan inen prgramları bıryere yukleyıp ordan pcye ındırıp ıtunes uzerınden cydıa olmadan kuramazmıyız az once arkadas sectım prgramlar olarak yuklemıs bole bıse varmı yada..?
  9. uygulama yuklerken bazilari yarida kaldi ve simdi ne yukluyo vede silinmiyor... bunlari nasil silebilirim? yeniden yuklemek istiyorum ama zaten var diye ne yukluyor nede siliniyor simdiden tesekkurler
  10. telefonu custom 4.2.1 fw ile restore ettim. itunes 21 hata kodunu aldım_? bilen varmı nedir bu 21?
  11. herkese merhaba, amerikadan ipad almıştım ve geldim bu forum sayesinde jb ettim bilgisayardan tinyumbrella ile fakat son zamanlarda hiç kullanmadım duruyordu evde alet, bugün tekrar güncellemek ve app yüklemek için aldım fakat şarjı bitmiş sanırım ama şarja takıp biraz bekledim açılmıyor, tethered gibi sorunlar yüzünden daha önce okumuştum acaba o yüzden mi diye bilgisayara bağladım ama malesef yine açılmadı. Sizce ne olmuş olabilir, nasıl açabilirim?
  12. yükledigim oyun ücretli oyun oldugu icin bi araştırmak istedim umarım yardımcı olursunuz
  13. eski mesajlara bılgısayar uzerınden nasıl bakabılırım, telefondan bakmak ıstıyorum 1 gun anca bıtıyor 10 dakikada daha kolay yolu varmıdır ?
  14. iphone 4 de .2.1. surumu ıcın yapılan jb kapanınca acılmama sorunu gıderıldımı yardımcı olursanız sevınırım
  15. arkadaşlar işyerindeki bilgisayarımda ve evdeki bilgisayarımda itunes yüklü evde yüklediğim uygulamaları işyerindeki ituneste göremiyorum işte yüklediklerimi evde göremiyorum bunun çözümü nedir.1 de ilk kullanmaya başladıgımda yüklediğim bazı programları sildim bu neden kaynaklanıyor.mesela iş yerindeki itunesi iphone yi takmadan çalıstırınca içindeki videolarım müziklerim görünüyor başka birileri pc me oturdugunda görmesini istemiyorum.iphoneyi bilgisayardan çıkardıktan sonra o videoları müzikleri yok etmenin yolu varmı itunesten yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ediyorum
  16. Arkadaşlar önce iphonuma bilgisayardan uygulama yükleyemiyorum. Resimleri 2 tür verdim .Hatalar uzun olduğu için.Lütfen yardım:(
  17. Iphonela kullandigim bilgisayari baskasina verecegimden iphone u yeni bilgisayarimda restore ettim. Diger bilgisayarda kalan applarimi, tel nolarını, ajandayi nasil buraya aktarabilirim? Not: Diger bilgisayarda restore edilmiyor iphone...
  18. ii geceler bilen bir kişi beni aydınlatırsa sevırınırım arkadaslar:) 3gs 4.1 jailbreak yapıcam wifi yok 3g internetle olabılırmı ?
  19. Merhaba, Dizüstü bilgisayarda itunes ile iPhone müzik yüklüyorum bazılarına artwork, şarkı sözü vs de ekliyorum. Masa üstü bilgisayara bağladığımda music sekmesinden sync tuşuna bastığımda, masaüstü bigisayarın library sinde olmadığı için telefondakileri siler mi ? yoksa masaüstü bilgisayarın library sine ekler mi? ya da hiç olmamış gib mi davranır? teşekkür ederim..
  20. Arkadaşlar merhaba safari download ı repomuzdan indirdim fakat indirdiğim dosyayı açamıyorum ve bulamıyorum. açmak için başka bir programa ihtiyac varmı acaba
  21. iblacklistin türkçe yaması bu sitenin reposunda vardı şimdi cydiada göremiyorum. siz görebiliyor musunuz. burda yoksa hangi repoda vardır. bilgisayardan tükleme şansım yok.
  22. Merhaba Bilgisayardan iphone itunesten müzik yüklüyorum ama iphone yükledigim müzigi bulamıyorum.İphonda nereye yükleniyor müzikler...
  23. arkadaşlar ofisimdeki bilgisayarımdan (evdeki ile daha önce eşleştirmiştim) itunes e mp3 leri atıp apply yaptığımda iphonunuz başka bir itunes ile eşleştirilmiş, vs vs.. programlar silinecektir devam ı ? diye soruyo devam diyorum ne programları siliyo nede mp3 ler ipod da görünüyor.. fakat itunes summary kısmında yüklendikleri belli oluyor (yer kaplama hafıza vs.. çubuğunda) mp3 ler neden görünmüyodur sizce ? cihaz JB dir. os 4.1 3g 8 gb.. yardımlarınız için teşekkürler..
  24. arkadslar iphone nu restore etmek istiyorum dfu modunda bilgisayara taktigimda restore gerekli diye yazi cikiyor. shift tusuna basip ok diyorum ama bilgisayardan secmen gereken fw dosyasini acmiyor lutfen yardim
  25. arkadaslar iphonu pc de kullanmak ıcın bı yazlım ama bulamadım tel gelince ekranda ıphone resmı cıkıyor cevpolıyorsun mıkrofonlı kulauklıkla konusuyorsun programı bılen varsa bana yardımcı olurmu acaba....
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.