Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !

Search the Community

Showing results for tags 'gps'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Sponsor
    • CepMarket
  • Jailbreak
    • Jailbreak
    • Jailbreak Soru-Cevap
    • Jailbreak Hata ve Çözümleri
    • Cydia Uygulama Tanıtım
    • Temalar-Zil Sesleri
  • iPhone
    • iPhone Genel
    • iPhone Yardım (Soru-Cevap)
    • Önemli Başlıklar
    • AppStore Uygulama Tanıtım
    • iPhone Makaleler
  • iPad
    • iPad Genel
    • iPad Yardım (Soru Cevap)
    • iPad Uygulama Tanıtım Bölümü
    • iPad Temaları
  • Apple Watch
    • Genel Bilgi Paylaşımı
    • Soru Cevap
  • Mac OS X
    • Genel Bilgi-Duyurular
    • MacOSX (Soru-Cevap)
    • Bilgi Kütüphanesi
  • Hackintosh
    • Genel Bilgiler
    • Hackintosh (Soru-Cevap)
    • Hackıntosh
    • Başarılı Kurulumlar
  • Cihazlar
    • iDevice
    • Mac - PC
    • Diğer Cihazlar
  • Yardim Harici Konular
    • Sohbet Odası
    • Geyik Odası
    • Teknoloji Haberleri
    • Alıyorum - Satıyorum
    • Önerileriniz-Şikayetleriniz
  • iFirmware
    • iPSW Download
    • Beta Profiles
    • iTunes Mac & Win
    • Apple macOs

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Facebook


Twitter


Instagram


Msn - Skype


Website URL


ICQ


Jabber


AIM


Yahoo


Şehir

Found 47 results

  1. irfaN

    Gececiler

    Arkadaşlar geceleri burada olan birçok arkadaş var. Diğer konularda forum kirliliği olmaması için böyle bir konu açmayı uygun gördüm. Bundan sonra geceleri burda olan arkadaşlar muhabet-sohbet için burayı kullanabilirler. Hertürlü sorun-problem, muhabet-sohbet burada konuşulursa daha iyi olacağını umuyorum. Şimdiden iyi eğlenceler diliyorum herkeze...
  2. Konu adından da anlaşılabildiği gibi idevice'ları ile özellikle YouTube'a bağlanmakta sorun yaşayan arkadaşlarımız için bir çözüm alternatifidir. Ayrıca bu yolla GPS, Wifi ve Push problemlerinizi de çözebilirsiniz. Video'da size PushFix isimli uygulamayı nasıl kurabileceğiniz anlatılmaktadır. Video'da bir yerde farklı bir uygulama gösteriyor Airsharing isminde, onunla alakanız yok, sizin kuracağınız sadece PushFix. PushFix uygulamasına Cydia ana sayfadaki More Packages sources'dan iPhoneModding source'unu telefonunuza kurarak ulaşacaksınız. Bu source'daki PushFix uygulamasını telefonunuza kuracaksınız hepsi bu. Saygılar.
  3. İphone 3GS kullanıyorum, Installous üzerinden IGO Turkey navigasyon indirdim ancak sürekli gps yok sinyali veriyor Sürüm 4.1, Modem Firmware 06.15.00 . ne yapmam gerekir. şimdiden teşekkürler
  4. Arkadaşlar ben yıllardır, teknolojiyle iç içeyim ve en son çıkan bir çok teknoloji ürünlerini bilerek kullanıyorum, her ne kadar burası iphone forumu olsa bile bizim bildiklerimiz İphone ile sınırlı değildir ,ve burada İphone Harici bir çok cihazı ,Cihazları zamanımız olduğunca sizlerle paylaşmaya çalışacağız, evet arkadaşlar ben bir çok GPS Cihazlarını kullandım , nedense GPS deyince bir çok arkadaşımızın aklına ilk Navigasyon gelmektedir, oysa GPS deyince benin en son aklıma gelen şey belki navigasyondur, GPS Cihazlarını bir çok amaç için kullanabilirsiniz ben Garmin M5 , ten Colorado' ya Magellan Triton 2000 serisinden CSX 'serisine kadar hepsini kullandım ,Bu Cihazlarla İstediğim yerin koordinatlarınıı istegiğim arazinin ölçümünü ,istediğim Maden ocakların nokta tespitini ve istediğim yerin harita çiziminde kullanabiliyorum , evet arkadaşlar ,GPS benim için böyle birşey, işte size tavsiye edebileceğim en iyi GPS cihazlarından biride Garmin 60cSX modellidir. GPS Cihazlarımdan Görüntüler csx60 Ağırlık 213 gr Alan Hesabı var Alarm var Altimetre var(elektronik) Barometre var(elektronik) Bluetooth yok Boyutlar 6.1 x 15.5 cm Çalışma Sıcaklığı Aralığı -15°C ~ +70°C Dahili Hafıza yok Dokunmatik Ekran yok Ekran Boyutu 3.8 x 5.6 cm Ekran Çözünürlüğü 160x 240 pixel Güç Kaynağı 2 adet AA kalem pil Hafıza Kartı var Harici Anten Bağlantısı var Harita var Harita Yüklenebilir var Hassasiyet 1-5 m İl / İlçe Bilgisi var İz 10.000 Koordinat enlem boylam, dik koordinatlar (3° ve 6°) MP3 Player yok Navcity var Nokta Kaydı 1000 nokta kapasite Pil Kullanım Süresi 18 - 30 Saat Pusula var(elektronik) Rota Sayısı 50 adet Standart Aksesuarlar cihaz,PC/USB bağlantı kablosu,data aktarım programı,64 MB micro SD kart,İngilizce ve Türkçe kullanım kitabı,bileklik ve çabuk kullanım kitapçığı Su geçirmezlik standardı IPX7 Şehir İçi Navigasyon var Türkçe var Uydu Alıcısı 12 kanal SIRF star III WAAS/EGNOS var Yol Bilgisayarı varTEKNİK ÖZELLİKLER kullanım alanları zaten yukarıda açıklamamda mevcuttur.
  5. Beyler ipod'a tomtom yükledim ama sinyal alabilmesi için araç kiti mi ne gerekiomuş ben de biraz araştırdım 270TL diyorlar acaba bu tomtomun alternatifi var mı yani sadece ipod a navigasyon'u yükleyerek kullanabileceğim bir program var mı?
  6. Bosna Hersek, Hırvatistan buralarda kullanabileceğim gps programı tavsiyeniz var mı? Sygic ve igo nun avrupa versiyonlarını kurdum. Ama detaylı değil haritalar sanırım. Tavsiye edebileceğiniz gps programı var mı? Teşekkürler..
  7. Merhaba; Elimde şuan iPhone 3G/16GB/JB(4.2.1)-BaseBand=06.15.00 var. Önceki versiyonların birçoğunun shsh kaydı var.(3.1.3 falan)Benim versiyon düşürerek BaseBand düşürme ihtimalim var mıdır? Forumu biraz araştırdım ve BBsi 06.15.00 olan iPhone modelleri GPS problemi yaşıyormuş ve bende navigasyon programlarını bundan dolayı kullanamıyorum ve onlarla aynı derdi paylaşıyorum Farklı bir yöntemle BB değiştirme ihtimali varmı? Lütfen yardımcı olun.Önceleri GPS kullanabiliyordum fakat şimdi olmuyor. Aynı sorun iPod 2G/8GB/MC model/Greenpoison la 4.2.1 JB bu cihazdada mevcut.. Gelelim ikinci soruna; iPhone 3G/16GB/JB(4.2.1) de programlar arasında geçiş yapınca(multitasking özelliğiyle) respring yapıyor. Bunun sebebi nedir? Bir diğer sorun; iPhone iTunes e bağlanınca 1631 sorunu veriyor ve restore etmek isteyince 1015 hatası verip yarıda kesiliyor iPhone recovery modda kalıyor.iReb ile çıkarınca sanki jb yapılmış gibi oluyur.Bu şekilde 3.1.3 veya başka versiyonlara dönebiliyorum:) YARDIMLARINIZDAN DOLAYI ŞİMDİDEN TEŞEKKÜR EDERİM...
  8. Cihazım 3GS 16gb at&t yani SL. Unlock çıkacağı yok sanırım. Forumda 6.15 ipad BB kullanan arkadaşlar vardır. Dezavantajlarını yazarlarsa sevinirim. Pil süresi ve gps ile ilgili sıkıntı var sanırım. Gps benim için dert değil ama pil süresi önemli. Birde bu pilin çabuk boşalmasını düzelten bir program vardı sanırım. Tam olarak hatırlamıyorum hangisi olduğunu. Yani kısaca özetlemem gerekirse, 6.15'e geçmeye değermi yoksa unlock beklemeye devam mı?
  9. iphone 3g bi telefonm var ve restore edip 4.2.1i kurdm dha sonrada jailbreak yptm ve unlock sorunuyla karşılaştm cihazm yurtdışı deil ama yukarıda aranıyor yazıyodu bende unlock yapaym sorunu çözeym dedim biri bna bunu yapmann tek yolu ipad basebandı yklemen dedi ve sonrasnda gelecek problemlerden bahsetmedi neyse yaptm ama gps gitti ve cihazm bu drmda grnti dışı oldğunu öğrendm tekrar eski versiyona dönmeye çlştm restore yapmaya kalktm ilk itunes sonra redsnowu denedm olmadı dha sonra grrepouse ne var onu denedm ondada olmadı şuan cihazım elma işaretnde kalıyo açılmıyo dfu moda alınca işte o usb girişi olan simge çıkıyo yani menüye hiç bi şeklde erişemiyorum.Baya bi araştrma yaptm ama bulamadm burayada yazayım dedm belki çıkmıştr diye çözümünü bilen arkadşlar varsa paylaşrsa sevinirm yani şuan tel evde yatıyo :// Ayrıca biri ipad basebandi gömülmüş custom fw ile restore yapmalısınız demişti ama dha fzla bi bilgim yok demişti bende bulamadm bu konu hakkında sizin bilginiz varmı? sorunu çözdüm bu custm fw olayıyla ama baseband 6.15 garanti dışı yani ileride bunun bi çözümü olurmu ?yani eski basebanda dönebilme gbi bi çlşma fln varmı garantiye tekrar gireblmesi için?
  10. ipod 2g jailbreakli navigasyonu indirdim calistiriyorum ama hep gpsnariyor yaziyor hic kullanamiyorum yardim edermisiniz lütfen
  11. Arkadslar iPad basebandı GPS çalısmaları hakkında Yokmu bir gelişme Unutuldu galiba bu konu... Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. merhaba arkadaşlar 3gs 4.1 versiyon 05.14.02 basebandı için unlock çıkmadı mı henüz ? şimdiden teşekkürler
  13. Arkadaşlar 3GS te dahili gps varmı, var ise nasıl aktif ediliyor ? I Go navigasyon programını yükledim cihaza, gps kapalı diyor, bir işe yaramıyor !...
  14. İphone 4 te bulunan harita özelliği benim ihtiyaclarımı çok iyi karşılıyor ancak internet olmadığı zaman çalışmıyor haliyle. GPS programları galiba bu zamanda işe başlıyor, araştırdığım kadarıyla İGO bunların arasında en iyisi. JB yaptığım zaman bunu indireceğim. Ancak şuanda bu iphone 4 ün harita programı gibi bir programı internet olmadan kullanmam mümkünmüdür? Teşekkürler.
  15. merhaba itunesten uygulamayı satın aldım fakat haritaları 2009 yeni harita ve poiler nasıl atacağız bu cihaza crackli igo uygulamasının içinden attım olmadı gps cihazımın içindeki dosyalardan alıp attım yine olmadı harita ve poiler nasıl güncellenecek?
  16. 3gs için internet olmadan google mapsi indirip kullanmanın bir yolu varmıdır ?
  17. iPHone'nin kendi harita uygulaması gps ile mi çalışıyor yoksa kontör yiyor mu ? Hiç denemedim, size sorayım dedim.
  18. Vodafone hatlı 3GS telefonum var. Bir arkadaşındediğine göre telefonumda konum servisleri açık olursa ay sonunda faturaya yansıyormuş. Ben vodafone EDGE 8 tl lik internet abonesiyim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
  19. arkadaşlar belki daha önce verilmiştir ama benim gibi yeni olanlar için bu oyun ilginç gelebilir... oyunun adı: SkySiege3d yükleme yeri: Installous ekran görüntüleri her şeyi açıklıyor sanırım....
  20. Arkadaslar ipod a jailbrek yaptık gps bulmuyor yoksa gps internetmi gerekiyor yardım lütfen Sent from my iPhone using Tapatalk
  21. iPhone'ye laz şivesini yükledim fakat cızırtılı çıkıyor,bu cızırtıyı engellemenin yolu var mı ?
  22. Yukarıda fotoğrafını görmüş olduğunuz saat, Nike ve TomTom‘un ortak çalışması sonucu ortaya çıkan Nike+ SportWatch GPS. Adından da anlaşılabileceği üzere GPS destekli. Sportif kullanıma, özellikle de koşuya yönelik olarak tasarlanan bu saat, koşu yaparken ihtiyaç duyulabilecek tüm bilgileri net ve parlak ekranı sayesinde kullanıcıya sunuyor. Oldukça kolay bir kullanım arayüzüne sahip olan SportWatch GPS; duyulabilir sesler, kendini sınama, hatırlatıcılar kullanma ve daha farklı işlevlerle koşu deneyimini kişiselleştirme ve motivasyonel özellikler ekleme imkanı tanıyor. Koşu esnasında bulunulan yerin bilgisini toplayan saat, özelleştirilebilir ekranında koşu sürelerini, koşulan mesafeyi, hızı ve yakılan kaloriyi gösteriyor. Saat, koşarken doğru hız ve mesafe bilgisine erişmek için Nike spor ayakkabılara entegre edilebilen Nike+ sensör ile koordineli olarak çalışıyor.
  23. arkadaşlar ipod' a tomtom yükledim fakat uygulamayı açınca GPS'e bağla yazısı çıkıo altında da Rota klavuzunu etkinleştirmek için ipod cihazınızı aksesuar GPS cihazına bağlamanız gerekir.Tomtom araç kitini kullanmanızı tavsiye ederiz diye bir yazı çıkıor ne yapmam gerektini anlamış değilim yardım edebilir misiniz?
  24. ii geceler...iphone 3g 4.1 jb'lidir cihaz basebandı 05.14.02 bootloader ise 6.4 dür jb yaptıktan sonra gps çalışmamaya başladı nedenide bu baseband dan dolayıymış forumda baseband düşürme var ama o sadece bootloader i 5.8 olanlar için oluomuş acaba bnm bu cihazın bootloaderini nasıl düşürebilirim şimdiden teşekkürler.
  25. Arkadaşlar elimde Amerikadan getirttiğim 5 tane iphone var fakat jailbreak unlock işleriyle uğraşmak istemiyorum telefonculara gidiyorum ki bu işin tekniğinden anlamayan ezbere bi yerlerden program bulmuş tipler abi kıralım diyor ama telefonu vericem sonra gps i çalışmıycak veya ne bileyim problem çıkartacak endişesi ile veremiyorum. Bu işten anlıyanınız var mı? Yoksa işinin ehli bildiğiniz bir telefoncu var mı ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.