Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!

Search the Community

Showing results for tags 'mesaj'.



More search options

  • Search By Tags

    Type tags separated by commas.
  • Search By Author

Content Type


Forums

  • Sponsor
    • CepMarket
  • Jailbreak
    • Jailbreak
    • Jailbreak Soru-Cevap
    • Jailbreak Hata ve Çözümleri
    • Cydia Uygulama Tanıtım
    • Temalar-Zil Sesleri
  • iPhone
    • iPhone Genel
    • iPhone Yardım (Soru-Cevap)
    • Önemli Başlıklar
    • AppStore Uygulama Tanıtım
    • iPhone Makaleler
  • iPad
    • iPad Genel
    • iPad Yardım (Soru Cevap)
    • iPad Uygulama Tanıtım Bölümü
    • iPad Temaları
  • Apple Watch
    • Genel Bilgi Paylaşımı
    • Soru Cevap
  • Mac OS X
    • Genel Bilgi-Duyurular
    • MacOSX (Soru-Cevap)
    • Bilgi Kütüphanesi
  • Hackintosh
    • Genel Bilgiler
    • Hackintosh (Soru-Cevap)
    • Hackıntosh
    • Başarılı Kurulumlar
  • Cihazlar
    • iDevice
    • Mac - PC
    • Diğer Cihazlar
  • Yardim Harici Konular
    • Sohbet Odası
    • Geyik Odası
    • Teknoloji Haberleri
    • Alıyorum - Satıyorum
    • Önerileriniz-Şikayetleriniz
  • iFirmware
    • iPSW Download
    • Beta Profiles
    • iTunes Mac & Win
    • Apple macOs

Find results in...

Find results that contain...


Date Created

  • Start

    End


Last Updated

  • Start

    End


Filter by number of...

Joined

  • Start

    End


Group


Facebook


Twitter


Instagram


Msn - Skype


Website URL


ICQ


Jabber


AIM


Yahoo


Şehir

Found 154 results

  1. Merhabalar öncelikle benim 1 yılı geçiktir smslerim arada sırada 2 kez gidiyor bunun sebebi ne olabilir acaba bir bilgisi çözümü olan var mı acaba turkcell'i aradığımda apple'a yönlendirdi apple'ı aradığımda turkcell'e resmen dalga geçiyorlar yardımınıza ihtiyacım var(3 smsden 2 si bu şekilde oranlama yapmak gerekirse)
  2. Ipadden sms gonder?p alma ?mkan?m?z var m?
  3. Merhaba Arkadaşlar; Öncelikle iyi forumlar diliyorum. Sorum gayet basit gelen kutusunda mesajlaştıım kişilerin isimlerinin yanında kişilerin resmlerini nasıl koyabilirim ? cydiada böyle bir uygulama varmı acaba ? bilen kullanan varsa yardımcı olabilirse sevinirim. şimdiden konumla ilgilendiğiniz için teşekkür ederim
  4. telefon ekran kilidindeyken ekran ışığını hiçbir şekilde kapatmıyor ekran ışığının kapanmasını nasıl ayarlayacağım yardımcı olurmusunuz.
  5. CYDİA'da yeni bir uygulama çıktı arkadaşlar iDitDahText(Mors Alfabesi). Mors alfabesini kullanarak telefonumuzda mesaj yazıyoruz. Ben denedim güzeL eğlenceli bir uygulama fakat geerçekten alışmak için uzun süre geçer onun için kullanmamaya karar verdim. CYDİA beyouriphone source'unda programın crackli halini bulabilirsiniz. Ayrıcada Klavyeyi aktif edebilmek için SBSettings'ten programı aktif etmeniz gerekir. Ayrıca programın altında info sekmesine tıklayarak harfleri nasıl yazabileceğinizi görebilirsiniz. Saygılar...
  6. mesajlari 10 gunde 20 gunde ya da ayda 1 silebilen cydia uygulamasi yok mu ?
  7. merhaba arkadaşlar, cihazım ip4 5.1.1 jb. Tapatalk ile mesaj gönderdiğimde mesajın altında ''tapatalktan gönderildi'' ibaresi olması için ne yapmam lazım.Yardım ederseniz sevinirim .Teşekkürler.
  8. Arkadaşlar merhaba,ip4 5.1.1 jb kullanıyorum.mesaj,not gibi uygulamalara yazı yazarken harfleri kalınlaştıracak bir uygulama arıyorum,var mıdır acaba bu konuda yardım ederseniz sevinirim.teşekkürler.
  9. Resimler herşeyi açıklıyor sanırım. Uygulamayı (.deb olarak) aşağıdaki adresden indirebilirsiniz. Hotfile.com: One click file hosting: ChatPic.rar Ayrıca xsellize repodada mevcuttur.
  10. Arkadaşlar bildiginiz gibi ios 5 surumlerin de bazi arladaslarda mesaj geldiginde pes pese 2 kere mesaj sesi geliyorum ben bir cozum buldum umarim yardimci olurum yapma iz gereken sadece titresimi kapatmak...
  11. Merhaba, 3GS 16 GB JB kullanıyorum. Ayarlar kısmında "numaram" kısmında yazan bir numara var fakat bana ait değil. Kimin olduğunu da bilmiyorum. Telefonun ilk kullanıcısı benim yani sıfır aldım. Buradaki numarayı değiştirmeye çalıştığımda ise "to change this value use STK menu" şeklinde bir mesaj çıkıyor ve kabul-red seçenekleri çıkıyor. Kabul et dediğimde ise eski numara aynen kalıyor. Bunun sebebini ve nasıl çözebileceğimi bilen varsa yardımcı olabilir mi?
  12. arkadaslar ben almanyada yasiyorum herkese mesaj atabiliyorum ama bi arkadasin numarasina mesaj atamiyorum gitmiyor,cikarip baska tele takiyorum ondan gönderince gidiyor ben bu sorunu cözemedim bi türlü bi fikri olan varmi acaba?
  13. Telefon bolumundeki sesli mesaj nedir? Bir ise yariyor mu? Yanlislikla elim dokunuyor biyeri ariyor. Ucretlendirme var mi. Vasa ne kadar? İptal etme sansi var mi jb li telefonda?? Tesekkurler
  14. Üyeliğimi aktif edebilirmisiniz. Teşekkürler
  15. Arkadaşlar herkese iyi forumlar ilk başta İphone 3GS kullanıcısıyım tabi ios 5 çıkınca bende yüksellttim güncellememi yaptım ilk gün falan sorun yok sonra mesaj sesi takılıyo mesaj sesi:>(cam) 3,4defa çalıyo ve takılarak çalıyo mesaj geldiğinde.diğerlerinde de aynı sorun var mesaj sesi farketmiyo. Restore ettim sorun yok yedeği yükledim sorun tekrar var sıfırladım fabrika ayarlarına döndüm sorun yok sonra 1gün sonra tekrar var anlamadım kafayı yedım nefret edicek duruma geldim.Neden olmuştur çözümü ne olabilir başına gelen varmı çözümü olan varmı acil yardım edin arkadaşlar? Mesaj aynı saniyede 3,4tane gelmiş gibi kekeliyo gibi
  16. başlıktada yazdığı gibi CallTell 1.1 for iPhone 3GS and 4 programı ne işe yarar arkadaşlar ? yeni sürüm olarak repoya eklenmiş ?
  17. iphone delivery iletim raporu çalışmıyor ayarlarda gözüküyor iletim raporu - flash - tam ekran işaret - normal (gizli de olsa farketmiyor) ama mesaj gönderince herhangi bir rapor çıkmıyor ???
  18. Arkadaslar whatsapp programini hepiniz bilirsiniz blackberry lerle bedava mesajlasmayi resim alip vermeyi saglayan program benim sorum su ben iphone dan birsey yazdigimda arkadasimin blackberry si hemen aliyor sms atmis gibi ama o bana attiginda hemen gelmiyor programin push ozelligi blackberry kadar stabil degil neden boyle calisma teknikleri mi farkli blackberry lerin push ozelligi kusursuz iphone neden onun kadar iyi degil
  19. Bitesms'de ana ekrandayken mesajın ön izlemesi vardı. Silip yeniden yükleyince şimdi çıkmıyor. Pilin yanında mesaj gözüküyor ama ana ekrande çıkmıyor. Ayarlardan ayarladım ama yine de olmuyor. Birşey yükleyip mi aktif etmek gerekli acaba?
  20. Merhaba arkadaşlar. Başlıkta açıkladığım gibi her mesajlara girişimde Hücre Veri Ağını veya Wifi yi açın diye bir bildirim penceresiyle karşılaşıyorum. Telefon neden mesajlara girince internet bağlantısı gereksinimi duyuyor? bunu nasıl devre dışı bırakabilirim? cihazım iphone 3GS teşekkürler...
  21. sanırım ios 4 ile gelen birşey.bunu engelleme durumumuz var mı acaba bazen çok sık geliyor ve çıldırma durumuna yaklaşıyorum iyi akşamlar...
  22. status barda operator logasunu değiştirdik.. notify yada reminder la statur barda email mesah yada cevapsız çağrı olduğunu görüyoruz. peki mesela , status bar daki mesaj işaretine dokunduğumuzda direk mesajları açması mümkünmü?
  23. Merhaba başlıktada görüldüğü gibi iki tane sms programından hangisi daha kullanışlı ve daha güzel? birde size sormak istedim. Düşünceleriniz için teşekkür ederim.
  24. Merhaba arkadaslar dealextreme dıye konu acmıstım neden kılıtledıgınızı ogrene bılırmıyım acaba yanlıs bıseymı yaptık sıtedekı arkadslar bılgılenmesı kotu bıseymı sızce bumudur yardımlasma ınsanların bılmedıklerı konularda yardımcı olmak nasıl bı davranım bu yoksa sahsıma olan bı kotu nıyetmı var ogrene bılırmıyım:confused::confused: İnsanlara met ettigim bi siteye yakıstıramadım bu davranısı Saygılar...
  25. Download />http://bymeoman.blogspot.com/2011/01/ipad-temam-2.html Not: Tema 3.2.2 Versiyonda çalışır Ve icon paketini içermez Dilediğiniz iconları sistemdki uygulamaların içinden tek tek değiştirmeniz gerekmektedir.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.