Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
Mutlu26

OpenBackup (cydia yedeği alma)

Rate this topic

Recommended Posts

Modmyi reposunu eklerken böyle bir hata alıyorum bilen varmi?

yqy3yzyt.jpg

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Kullanmadığınız bir iki repo silin düzelir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Modmyi reposunu eklerken böyle bir hata alıyorum bilen varmi?

yqy3yzyt.jpg

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Zottd reposundan kaynaklanıyor o repoyu silin birdaha deneyin

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zottd reposundan kaynaklanıyor o repoyu silin birdaha deneyin

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Oldu dostum eyvlh ama program yedek almiyo 5s

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oldu dostum eyvlh ama program yedek almiyo 5s

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

5s için uyumlumu ?

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Share this post


Link to post
Share on other sites

5s için uyumlumu ?

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Sanırım degil yedek aldı diyo ifile ile bakiyorum 1kb diyo

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ip4 ios7 denedim oldu da

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanırım degil yedek aldı diyo ifile ile bakiyorum 1kb diyo

iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

aptbackup ile dene bi ios7 uyumlu ama 5s uyumlumu değil mi yazmamiş...

Bilgim SERDAR hocamın sayesinde.

TEŞEKKÜR EDERİM SERDAR ABİ'M

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sonuç başarılı ancak ben tüm yedeği tek dosya içinde alacak sandım arşivin içinde bir sürü dosya oluştu yandexe yedekleyecektim uğraşıracak

iPhone 5s ile gönderildi. O kadar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Süper i file bütün dosyaları tek dosya halinde zip yaptı. Şimdi onu yandex e yedekliyorum. Bilgisayar olmadan da yedeğinizi koruyabilirsiniz harika bilmeyenler için paylaşayım dedim kolay gelsin

iPhone 5s ile gönderildi. O kadar...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

biri .deb dosyasını paylaşsa


Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydiadan indirdiğim deb dosyasını bulamadım bulsam paylaşacağım

iPhone 5s ile gönderildi.

iMessage: zaferozkan39@msn.com

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben 5s de denedim galiba olmadı 20 mb bir yedek çıktı


Share this post


Link to post
Share on other sites

13 kb. lik bir dosya olusturdu. Hatali mi acaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hatalı dostum kaldırıp tekrar dene cihaz repsring yap öyle dene

iPhone 5s ile gönderildi.

iMessage: zaferozkan39@msn.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

arkadaşlar cihazım iphone 5s ve ifanbox veya itools programı yüklüyorum ve programda cihazın inide cydia veya var dosyası görünmüyor neden olur acaba cihazımda cydia yüklü yardımcı olursanız sevinirim.


Share this post


Link to post
Share on other sites

arkadaşlar cihazım iphone 5s ve ifanbox veya itools programı yüklüyorum ve programda cihazın inide cydia veya var dosyası görünmüyor neden olur acaba cihazımda cydia yüklü yardımcı olursanız sevinirim.

Afc2add yükle cydiadan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bende olmadı arkadaslar zip halinde attım olmadı 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Repolarda geri geliyor mu deneyen oldu mu?

 iPhone 'den Tapatalk Pro aracılığı ile gönderildi

 iPhone 4 - 32gb - Siyah - IOS 7.0.4 Evasi0n JailBreak

Repolar geri gelmiyo ama diğer tele hangi tweakı yüklediysen otomatik yedek alıo restore atıp tekrar backupdan install yaparsan sorunsuz herşey kuruluyo

 iPhone 4S 16GB 7.1 Beta 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

13 kb lık dosya zipliyor. Bir türlü olmadı.


Share this post


Link to post
Share on other sites

edit ...uygulamalar bı sure sonra kayboluyor calısmıor....7.0.4 süper calısıyordu ama 7.0.6 calısmıyor ...


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.