Jump to content

Apple Store hizmet kalitesi Avrupa

Rate this topic


arc_cevik

Recommended Posts

meraba bugün degisim icin Almanya Frankfurt Apple storeye gittim,gercekten kaos yasadim desem yalan olmaz, sorunumu defalarca anlatmama ragmen sanki calisanlar degisime karsi firca yemiscesine ordaki görevli bana karsi resmen bir savas verdi, anlatiyorum diagnose ettik burada göremiyoruz sizin sorununuzu diyor telefonda netz sorunu oldugunu cogu zaman düsük netzden sikayetim oldugunu ve wlan problemini defalarca söylememe ragmen bana hülleden olabilir yeni simkart isteyin gibi komik cevaplar verdiler, yada apple arayin diyor... isin garibi ordan cikarken bi türk calisanina danismak istedim telefonla ilgili bir sorunla arkadasinizla görüstüm fakat pek ilgili davranmadi dedim, ne dese begenirsiniz ''ee ben napiyim dedi'' ve tavrini görmeliydiniz,,, gercekten cok can sIKICI ve ilgisiz hatta Apple servis kalitesine yakismayan bir tavirla karsilastim...apple da aradim burda raporu görüyorum siz biraz daha kullanin ayni sorun olursa arayin dedi, yahu aylardir kullaniyorum zaten bu sorun var iki haftada ne olacak durdugu yerde dedim,,, hic yardimci bir cevap alamadim acikcasi; ve sanirim Appledaki calisan secim sorunu birtek Türkiye ile sInIrLi degil


 


Simdi siz olsaydaniz ayni durumda ne yapardiniz?


Link to comment
Share on other sites

o kadar sıkıldım ki bu kadar şişirilen ..... kalkmış bir şirketin ürünlerini kullanmaktan en kısa zamanda 5s imi satıp başka bir model alacağım, bu sorunlar sadece Türkiye de olmadığını bende burdayken anladım (amerika) şirketin çalışanları kendilerini şirketin sahibi gibi görüyorlar sorun buradan kaynaklanıyor çünkü apple ın sahibi insanları küçük görmeli insanlardaki algı bu, aynı şekilde diesel calvin clein tommy satan işyerleri de bu şekilde ilgisiz ve umursamaz hem amerika hem Türkiye için konuşuyorum, sorununuza gelicek olursak bence yenisiyle değiştirmeye çalışarak sinirlerinizi yıpratmadan kaliteli güvenilir bir servise gidip sorununuzu anlatın (bizim forumdaki tavelli gibi) en azından stres yaşama parasına tableti tamir ettirirsiniz, herkese iyi günler iyi forumlar.

Edited by ay_bulut
Link to comment
Share on other sites

o kadar sıkıldım ki bu kadar şişirilen ..... kalkmış bir şirketin ürünlerini kullanmaktan en kısa zamanda 5s imi satıp başka bir model alacağım, bu sorunlar sadece Türkiye de olmadığını bende burdayken anladım (amerika) şirketin çalışanları kendilerini şirketin sahibi gibi görüyorlar sorun buradan kaynaklanıyor çünkü apple ın sahibi insanları küçük görmeli insanlardaki algı bu, aynı şekilde diesel calvin clein tommy satan işyerleri de bu şekilde ilgisiz ve umursamaz hem amerika hem Türkiye için konuşuyorum, sorununuza gelicek olursak bence yenisiyle değiştirmeye çalışarak sinirlerinizi yıpratmadan kaliteli güvenilir bir servise gidip sorununuzu anlatın (bizim forumdaki tavelli gibi) en azından stres yaşama parasına tableti tamir ettirirsiniz, herkese iyi günler iyi forumlar.

bende iphone 5s telefonumla ilgili görüsmüstüm yazmayi unutmusum, aslinda apple daha önce böyle bir servis kalitesizligine rastlamamistim ama iphone 5 den beri cevremden duydugum kadariyla serviste sürekli bu tür ilgisizlikler hizla artiyor... Degistirmelerini gectim fakat benim sorunu söylememe ragmen bana inanmayan tavirlarina gercekten cok sinirlendim... Gercekten anlamak mümkün degil

Edited by ay_bulut
Link to comment
Share on other sites

Argo kelime kullanmayın lütfen... Mesajınız... Editlenmiştir...

MUSTAFA

kusura bakmayın forumun kurallarına genelde uyarım ama o sözü burda kullanmam gerekiyordu , arkadaşın da bu konuyu açması bence insanların algılarının değişmesine yardımcı olması açısından iyi oldu kendisine teşekkür ederim

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yakinda Zorlu Center Apple Store Ziyarete Gidecem incelemede bulunacam bakalim ne türlü hizmet veriyorlar benim iphone 5 ve jb olduğu halde genpa hiç sikinti vermeden değişti etrafi ezilmiş bir şekilde sadace ekranda çok ufak 2 tane nokta lekesi vardi genpa böyle bir hizmet veriyorsa apple store bunun 10 kati vermesi lazim sonuçta genpada değiştiği cihazlar apple gidiyor demek ki burada ya genpa apple daha baskici yada store çalişanlar kafalari göre takiliyorlar kafalarina göre takiliyorlarsa yakindaki ziyaretimde buna bakacam bakalim benmi yaman storemi yaman hodri meydan. Onlar bana kafa tuttu diyelim bu hiç önemli değil türkiye burasi kanunlar önünde store değil. Avrupa gelse ne fayda tüketici haklari diye birşey var ^^ o zamanda değişmesin görelim bakalim birak değişmeyi sikiyorsa elimdeki raporla geri iade almasinlar hadi selametle kalin

Link to comment
Share on other sites

Yakinda Zorlu Center Apple Store Ziyarete Gidecem incelemede bulunacam bakalim ne türlü hizmet veriyorlar benim iphone 5 ve jb olduğu halde genpa hiç sikinti vermeden değişti etrafi ezilmiş bir şekilde sadace ekranda çok ufak 2 tane nokta lekesi vardi genpa böyle bir hizmet veriyorsa apple store bunun 10 kati vermesi lazim sonuçta genpada değiştiği cihazlar apple gidiyor demek ki burada ya genpa apple daha baskici yada store çalişanlar kafalari göre takiliyorlar kafalarina göre takiliyorlarsa yakindaki ziyaretimde buna bakacam bakalim benmi yaman storemi yaman hodri meydan. Onlar bana kafa tuttu diyelim bu hiç önemli değil türkiye burasi kanunlar önünde store değil. Avrupa gelse ne fayda tüketici haklari diye birşey var ^^ o zamanda değişmesin görelim bakalim birak değişmeyi sikiyorsa elimdeki raporla geri iade almasinlar hadi selametle kalin

hocam çok güzel yazmışsın gercekten ama benim için önemli olan şu cümleyi kurmak zorunda kalmamak "ben mi yaman apple store mu" ben piyasadaki en pahalı telefonu alıyorum bu hizmeti almak hakkım ve gittiğimde güler yüzlü karşılanıp sorun çıkarmadan tamiri veya değişimi yapmaları gerek, ben o kadar parayı sayarken güler yüzlü oluyorum onlar da bana hizmeti verirken güler yüzlü olmak zorunda çünkü siz o parayı vererek şirket çalışanlarının maaşlarını ödüyorsunuz. maaşını bizlerin verdiği çalışanların bu denli umursamaz olmasını kabullenemem.

Link to comment
Share on other sites

hocam çok güzel yazmışsın gercekten ama benim için önemli olan şu cümleyi kurmak zorunda kalmamak "ben mi yaman apple store mu" ben piyasadaki en pahalı telefonu alıyorum bu hizmeti almak hakkım ve gittiğimde güler yüzlü karşılanıp sorun çıkarmadan tamiri veya değişimi yapmaları gerek, ben o kadar parayı sayarken güler yüzlü oluyorum onlar da bana hizmeti verirken güler yüzlü olmak zorunda çünkü siz o parayı vererek şirket çalışanlarının maaşlarını ödüyorsunuz. maaşını bizlerin verdiği çalışanların bu denli umursamaz olmasını kabullenemem.

Evet Haklisiniz fakat her insan bir olamiyor bu storede çalişanlar yeni saten eğitim görmeden vs çalişanlar işin erbabi değiller sorun burda işte teknolojiden anlamiyanlati hiç alakasi olmuyanlari birakmişlar oraya test test test nereye kadar o yüzden hizmet alabilmek için biraz sert olmak konuşmak lazim tatli dil bunlara işlemiyor hocam sağlicakla

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.