Jump to content
Sign in to follow this  
KERO1planet

Zorlu Center Apple Store Randevu Kavgası

Rate this topic

Recommended Posts

Öncelikle Videoyu baştan sona izlemenizi öneririm


Link: http://www.youtube.com/watch?v=vte2vKer4F8


 


Yorumum: Zorlu Center Apple Store' da hep olan kavgalar. Randevu bulamama sıkıntısı büyük sorun oluyor. Amerika'da yaşayan bir arkadaşım bana; Abi Zorlu Apple Store olmamış, Genius değil IDIOT bunlar. Çözüm üretme kapasitesi sıfır, inisiyatif alıp kişiye özel çözüm geliştirme hiç yok. Papağan gibi hep aynı şeyleri ezberlemişler, onları tekrarlayıp duruyorlar diye dert yanmıştı. Videodaki kavga tam olarak bu tutumu yansıtıyor. Apple kardeş bu işe bi el atman gerek, insanlar bezmiş durumda. 4 defa randevu alarak, 4 defa da normal alışveriş için Zorlu Apple Store'a gittim. Bana göre etrafta biraz teknoloji bilgisi olan ne kadar TİKİ varsa işe almışlar. "DFU" modundan haberi olmayan "GENIUS" lar etrafta heyoo eller havaya modunda boş boş geziyorlar. Malesef bu ülkede, bağırmadan ve ortalığı birbirine katmadan iş yaptıramıyorsunuz.


  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boşu boşuna bolbol hakaret sıkmış geçmişsiniz. Üzgünüm ama ülke olarak gerçekten de hakettiğimiz şey bu..

Öncelikle şunu belirtelim, ilk açıldığı zamandan beri dönem dönem giderip buraya, Farklı ülkelerde de görme imkanım oldu. Dünyanın hiç bir ülkesinde böyle bir şey yok. Bu adamların hizmet kalitesi ve prosedurleri standart. Ama bizim ülkede ilk günden beri öyle enteresan öyle saçma sapan şeylerle karşı karşıya kaldılar ki hizmet standartları da bizim ülkemize göre şekillenmek durumunda kaldı. idiot Genius diye hakaret ettiğiniz o arkadaşların çoğu avrupadan gelmiş, bu tarz konularda ciddi birikimleri olan kişiler. Titizlikle seçilmiş insanlar çoğu. Nereden biliyorum, tanıştığım 1-2 apple çalışanından öğrendiğim detaylar bunlar. Geldikleri günden beri telefonu bozmak için her türlü hileye hurdaya bile başvurarak "değişim" ve "tüketim" den başka hiç bir değer yargısı bulunmayan "3. dünya ülkesi vatandaşı" adını hakeden şahıslarla boğuşuyor çoğu. İnşaatta kavga eder gibi bağırıp çağırıp hakkını aradığını düşünen insancıklara olması gereken hizmeti vermeye çalışıyorlar. Arada olan düzgün hizmet bekleyen ve hakeden tertemiz kullanıcılara oluyor.Şu bilinsin ki bu hizmet kalitesinin tek sorumlusu kendini bilmez, gösteriş budalası, çıkar manyağı olmuş şahıslar.... Kendi bulunduğum dönemlerde bile ömrümde görmediğim çirkefliklere tanık olduğum anları da hesaba katacak olursak eğer "Herkes hakettiği gibi yönetilir" sözü gibi "herkes hakettiğini alır" bizim için bire bir uyuyor gerçekten. Bu kafayla, bu insanlarla siz daha çok beklersiniz Apple'ın düzelmesini. Yakında pılını pırtını toplayıp çekip gitmezlerse yine iyi. 

 

  • Like 22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şimdi bu tipler bağırır, Kendinden çok bağıran oldu mu susar. Almış karşısına bayan personeli, bağırıyor. Sonra da bağırmadım diyor. Bu videoyu yayımlamakta ki amaç nedir. Kendinizi rezil ettiniz boşuna. Boş muhabbet yapmışsınız.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hem para verip hemde hizmet için saatlerce bekletecek ise çeksin gitsin. Kimsenin boş konuştuğu yok. Apple tadına sadece kalite hizmet ile illa Amerikan vatandaşlarımı bakacak. Çıkıp gidecekse kendisi bilir, nede olsa tomar tomar delisi var bu firmanın gider genede bağırır apple apple diye bizim ülkede büyük çoğunluk. Görüp yaşayan araştıran bilen sadece bir gurup insan değil, bir çoğumuz haberdarız dünyadan, sistem yanlış savunulacak bir tarafı yok, 1 ay randevu alamadık, sonra mecburen tedarikçi firmaya kargoyla yolladım cihazımı...


Edited by pagagnini58
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Antin Kuntin Tipleri Genius diye ise aliyorlar ya arkadas yazik = ) tipler felaket.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Hem kullanicilarin hem de gorevlilerin herseyin ideal bir sekilde yurudugunu dusunsek bile acaba sunun hesabi hic yapiliyor mu? Sadece Istanbul'da kac apple kullancisi var ve bu talebi karsilabileyecek kac gorevli var. Bunun hesabi yapilmadan ortada arz talep dengesizligi varken "sadece sesimizi yukseltiyoruz" diye kendini savunan ve hak iddia eden bir insan toplulugunu hic kimse kusura bakmasin anlamak mumkun degil. Bir isi medeni sekilde halletmek bu degildir. Telefonunu satip hic bir sekilde kendi magazasi olmayan urunler bile varken, bu kadar sattigi malin arkasinda olup, musteri memnuniyetini on planda tutan bir sirketle olan problem herhalde daha medeni yollardan halledilebilir gibi geliyor. Ornegin sikayetin ust derecelere iletilmesi, twitter veya email yoluyla birseyleri dile getirmek gibi. Geniuslarla alakali problem varsa bu da onlara bagirmak yerine, onun amirine hatta tutup daha amirlerine yazilabilir bence hak aramak bunu gerektirir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ilk açıldıgı zaman randevu almaya çalışıyodum iphone olarak randevu yoktu ben mac olarak randevu aldım kapıda bekleyenlerin yanına gittim randevum var diye baktı elimde iphone ama randevu mac olarak alınmış direk olarak randevumu sildi bu şekilde işlem yapamayız dedi bende orda şu şekilde bagırdım mac için sıra bekleyen varmı diye kimseden ses çıkmadı elemana döndüm kimse beklemiyormuş neden randevumu sildiniz diye çıkıştım bana sanki oranın sahibi kapıyı gösterdi bende yetkili birisini istedim oysa o an yetkiliymiş orda tartıştık baya sonra ben dolaşmaya başladım içeri çok güzel bir bayan geldi direk bu elemanın yanına yaklaştım arkadan dinlemeye başladım kadın sorununu anlatıyor randevusuda yok onuda duydum eleman direk bayanı masaya oturturdu 5 dakika geçmeden yanına yetkili birisi geldi cihazla ilgilenmeye başladı ve cihaz degişimi yapılacakmış eleman oradan ayrılınca bayanın yanına sokuldum bişey sorabilirmiyim dedim buyrun diye cevap verdi bayan bana direk randevunuz varmıydı diye sordum randevu alamadıgını bunuda kapıdaki elemana söyledigini durumunun acil oldugunu anlatmış oda hemen işlem yapmış 


 


ben bir hışımla direk bu elemanın yanına gittim kolunda çeke çeke kadının yanına getirdim burda bu kadar insan bekliyor siz randevusu olmayan birisini sırf bayan diye öncelik tanıyorsunuz diye bagırdım benim randevumu iptal ediyorsun başkalarına öncelik sagıyorsunuz dedim kadında durumdan dolayı özür diledi 


 


hemen şuan cihazıma bakılmasını istiyorum dedim anında sorgu sual yok degişim yaptılar cihazımın garantisi 1 ay öncede bitmişti durum bu arkadaşlar adamlar kendini begenmiş artis tipler sinir bozucu insanlar apple fanıyım ama bu tipler sevdigim markaya zarar vermesi zoruma gidiyor 


  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende neyi sevmiyorum biliyor musunuz. Bir tane macbook alıp, kendini os x yazılım mühendisi zannedenleri.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tr de ne yazikki storelardaki gorevlilerin bilgileri ve yardimlari cok yetersiz.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence burda yaptıkları saygısızlık adamların ne olursa olsun bi kural varsa ona uyulması gerek... Ama apple zorluda bayanlara karşı zaafları var kulaktan duyma değil gözumle gördüğüm birşey bu

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

bugun zorludaki magazaya gittim gezmeye yine kavga vardı oturdum izledim yine randevusu olmayan müşteriye bakılmış yine bayan :D 


  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

bugun zorludaki magazaya gittim gezmeye yine kavga vardı oturdum izledim yine randevusu olmayan müşteriye bakılmış yine bayan :D

biz boşuna mı randevu alıyoruz gecenin köründe bayan erkek farketmez benim yerime randevusuz birine bakacak umrumda olmaz kimse hakkını yedirtmemiş iyi de yapmış bence

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kardeşim milletde haklı dışarıda ürünler 1500-1700 arası iken burada 2400 tl bide sıkıntı çıkınca olanlar oluyor..


  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genius'lar fazla birikimli olmayabilir ( henüz gidip görme fırsatımda olmadı Zorlu'ya) fakat bu kimsenin oraya gidip bağırıp taşkınlık yapabileceğini göstermiyor. Orada randevularını alıp giden insanlarda oluyor ve böyle taşkınlıklar asıl o kişilerin hakkını gasp ediyor. Avrupa ve Amerika'yı neden her seferin de örnek veriyorlar hala anlamış değilim. Hangi konuda onlar örnek alınıyor ya da kıyaslamaya girilebiliyor da Apple'da da girilsin ? Bence Zorlu gibi bir yer olduğu için şanslıyız hiç olmadığı zamanları da az çok hatırlarlar. Hiç bir zaman çalışanlara bağırılıp, hakaret derecesine varacak kadar ses yükseltilmesinden yana olmadım, kendimce olması gereken de bu..


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben Ttnet + operatörlerin müşteri hizmetlerini çok arıyorum işim gereği. Geçenlerde Apple zorlu Center'i de aradım. Apple kimliğim ile ilgili. Bilgi olarak biraz zayıf kaldı ama gercekten elinden geleni yapmaya çalıştı ve sorunumu çözdü. Ve aşırı ilgi gösterdi telefon görüşmesiyle bu kadar yardım edebilirdi. Gercekten bizim ülkemizde böyle şirketlerden (Ttnet Avea Vodafone Turkcell vs) çok daha farklı ve kaliteli. Bu konuyu gördüm yazmak istedim. Bıktırıyorlar bu şirketler ezbere konuşuyorlar. Sanki makinaya konuşuyorsun. Ben her aradığımda tartışmak zorunda kalıyorum. Dün yaptığın şeyi bugün yapamıyorsun. Ttnet ariyorsun arıza var ne zaman olacak diyorsun en kısa zamanda diyor. Kısa zaman derken ne demek istiyorsunuz diyorum cevap yok 1 gün mü 1 hafta mı 1 ay mı cevap yok bunu söylemeye yetkim yok robot musun sen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben c.tezi gunu 1 er cihaz goturduk arakdasimla ordaki insanlara gercekten cok kaba davraniyorlar onundeki adamla nerdeyse 10 dk tartistilar ben dedim ankaradan geliyorum randevu bulmak imkansiz ne zaman girsem dolu diyorum kaba bastan sacma sebepler resmen insanlari azarlar gibi konusuyorlar adamin biri 5 ay oncr bunu burdan aldim 3 haftada bozuldu diyor adama diyorlar ki 5 aydir neredeydiniz adam diyorki 3 aydir randevu bulamadim 3 aydir ugrasiyorum randevu icin yok bakmayiz diyorlar genpaya git diyorlar en buyuk is ortagimiz biz ne egitim aliyorsak onlarda aynisin aliyor diye milleti savistirmaya calisiyorlar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben c.tezi gunu 1 er cihaz goturduk arakdasimla ordaki insanlara gercekten cok kaba davraniyorlar onundeki adamla nerdeyse 10 dk tartistilar ben dedim ankaradan geliyorum randevu bulmak imkansiz ne zaman girsem dolu diyorum kaba bastan sacma sebepler resmen insanlari azarlar gibi konusuyorlar adamin biri 5 ay oncr bunu burdan aldim 3 haftada bozuldu diyor adama diyorlar ki 5 aydir neredeydiniz adam diyorki 3 aydir randevu bulamadim 3 aydir ugrasiyorum randevu icin yok bakmayiz diyorlar genpaya git diyorlar en buyuk is ortagimiz biz ne egitim aliyorsak onlarda aynisin aliyor diye milleti savistirmaya calisiyorlar

Bu itl..r boyle garantin var ve defol git muamelesi görüyorsun dün vodafona gittim turkcell'e geçtim diye para iadesi almak için bütün vodafonlar ben bilmem o bilir yattılar o ona o ona gönderiyor yavşak herifler tuttuğunu koparmak şart bu hayatta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turkiye de garanti filan hikaye turk vatandasini kendi devleti insan yerine koymuyor ki firmalar insan olarak gorsun. Hem devlet in gozunde bem firmalarin gozunde turk insani keriz muamelesi goruyor malesef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Randevu olayı dünyanın hiçbir yerinde Zorlu'daki gibi işlemiyordur. Hatta garanti bakım mantığı da aynı şekilde memleketime özgüdür. Bütün ürünler kullanıcı hatası kaynaklı arıza yapmıştır. vs. vs.. uzayıp gider. Bu sadece Apple ile ilgili değil, diğer Avrupa menşeli firmaların tamamında aynı zihniyet hakimdir. Nedendir ben de çözemedim. Avrupa'da müşteri öncelikli hizmet anlayışı hakimken, memleketimizde firma öncelikli yaklaşım ön planda. Bunu hem Avrupa'da hem de TR'de müşterileri olarak yaşadığım tecrübelere dayanarak yazıyorum.


Edited by abdeg33

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben abdde değişime gönderdim, önce telefonla konuştum belli bir yere getirdik, bana tamir için referans numarası verdiler bunu dhl gibi bir kargoyla onların servisine bedava gönderdim kısa sürede yine bedava bana geri gönderdiler, değişim yapıldı garanti belgesi vs. de istemediler.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla gecen bayan in biri geldi pazar gunu saat 9.30 gibi tayt li bir hatun ona baktilar randevusu yoktu siz oturun bosta biri olunca bakalim dedi erkek olsa hemen yolluyorlar

Share this post


Link to post
Share on other sites

randevuya ıhtıyacı olan ulassın aldım fakat gıdemıyecegım 22 aralıkta akasyada


Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben uzun süredir çok uzağım jailbreake de bu foruma da apple haberlerine de, ama zorlu centerda apple store açıldığında ilk düşüncem şuydu bu forumdaki gerçekten appleı bilen kişiler apple storea gitse, geniuslara eminim biz bir şeyler öğretiriz. Onlardan bir şey beklemeyin bence, genius olarak işe alınmak için ne özellikler aranıyor bilmiyorum ama eğitim seviyesi yüksek, apple hakkında bir şey bilen elemanlar olmadıklarını düşünüyorum.


  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turkiyede appstore çok kaba davranıyor bayan oldumu yelkenler iniyor.peki napcaz teli nerden alcaz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video kaldırılmıs izliyemedik :)

Logitech Ultrathin 2 iPad mini Cover ile

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben uzun süredir çok uzağım jailbreake de bu foruma da apple haberlerine de, ama zorlu centerda apple store açıldığında ilk düşüncem şuydu bu forumdaki gerçekten appleı bilen kişiler apple storea gitse, geniuslara eminim biz bir şeyler öğretiriz. Onlardan bir şey beklemeyin bence, genius olarak işe alınmak için ne özellikler aranıyor bilmiyorum ama eğitim seviyesi yüksek, apple hakkında bir şey bilen elemanlar olmadıklarını düşünüyorum.

Ağzından bal akıyor hacı aynen öyleler

Share this post


Link to post
Share on other sites

sanırım genç abaza bir erkek olmak lazım  ama tahsilli abaza


  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öncelikle Videoyu baştan sona izlemenizi öneririm

Link: http://www.youtube.com/watch?v=vte2vKer4F8

 

Yorumum: Zorlu Center Apple Store' da hep olan kavgalar. Randevu bulamama sıkıntısı büyük sorun oluyor. Amerika'da yaşayan bir arkadaşım bana; Abi Zorlu Apple Store olmamış, Genius değil IDIOT bunlar. Çözüm üretme kapasitesi sıfır, inisiyatif alıp kişiye özel çözüm geliştirme hiç yok. Papağan gibi hep aynı şeyleri ezberlemişler, onları tekrarlayıp duruyorlar diye dert yanmıştı. Videodaki kavga tam olarak bu tutumu yansıtıyor. Apple kardeş bu işe bi el atman gerek, insanlar bezmiş durumda. 4 defa randevu alarak, 4 defa da normal alışveriş için Zorlu Apple Store'a gittim. Bana göre etrafta biraz teknoloji bilgisi olan ne kadar TİKİ varsa işe almışlar. "DFU" modundan haberi olmayan "GENIUS" lar etrafta heyoo eller havaya modunda boş boş geziyorlar. Malesef bu ülkede, bağırmadan ve ortalığı birbirine katmadan iş yaptıramıyorsunuz.

 

 

ios 1 den buyana 2007 den beri iosun bilmediğim birşeyi yok 4 kez iş başvurusu yaptım birkez dönmediler bile ne kriter arıyorlar çok merak ediyorum belirtmiş olduğunuz gibi aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar insanlara zorluk çıkartmak için ellerinden geleni yapıyorlar çözüm önerileri çok saçma en basitinden hattınız kesikse garantili işlem yapamayız diyorlar böyle saçma bir cevap olabilir mi insanlar gerizekalımı arkadaş sanki hatsız teslim edilmiyormuş gibi cihaz randevu almak bin dert derdini anlatmak inandırmak bi dert tabiki sahtekar birsürü müşteri ile karşılaşıyorlar ama en basit işlemleri bile dünyayı keşfetmiş gibi gösteriyorlar örnegin dfu mod sanki kendi keşfetmiş gibi dfu da restore etmelisinizde ondan olurda bilmem nede ukalalık yapıp bilmişlik taslamayım dedim birkeresinde ancak sabır sınırları çok zorlanıyor elektronik okumuş bilgisayar okumuş kriter oymuş tabiki büyük saygı duyuyorum ancak işin mutfagında olmadan okumak tek başına yeterli durmuyor. kafada kulaklık elinde bir cihaz kendini amerikan ajanı sanıyor arkadaşlar.

Edited by pckopat
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Randevu olayı dünyanın hiçbir yerinde Zorlu'daki gibi işlemiyordur. Hatta garanti bakım mantığı da aynı şekilde memleketime özgüdür. Bütün ürünler kullanıcı hatası kaynaklı arıza yapmıştır. vs. vs.. uzayıp gider. Bu sadece Apple ile ilgili değil, diğer Avrupa menşeli firmaların tamamında aynı zihniyet hakimdir. Nedendir ben de çözemedim. Avrupa'da müşteri öncelikli hizmet anlayışı hakimken, memleketimizde firma öncelikli yaklaşım ön planda. Bunu hem Avrupa'da hem de TR'de müşterileri olarak yaşadığım tecrübelere dayanarak yazıyorum.

Yanlış bilmiyorsam bu dünyanın her yerinde geçerli değil diğer ülkelerde anlayış önplanda duyduğum kadarıyla türkiye de ki çok iğrenç bir sistem değil mi?

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.