Jump to content

Apple şubat ayından itibaren tüm iOS uygulamalarının 64-bit kodunu kullanmasını istiyor

Rate this topic


onur05

Recommended Posts

Geçtiğimiz yıl 64 bit işlemci ile çalışan ilk mobil cihazı iPhone 5S’yi tanıtan Apple, geliştiricilerin 64 bit uygulamalar hazırlaması için kolları sıvadı.

İlk olarak geçtiğimiz yıl sonunda tanıttığı akıllı telefonu iPhone 5S ile 64 bit mobil işlemci akımını başlatan Apple, geliştiricilerin uygulamalarını 64 bit kodlar ile güncellemeleri süre verdi. Şirketten yapılan açıklamaya göre 1 Şubat 2015’ten sonra 64 bit kod içermeyen yeni uygulamalar ve uygulama güncelleştirmeleri AppStore’a kabul edilmeyecek.

Apple, 64 bit kod bulundurmayan uygulamaları AppStore’dan kaldırmayacak ancak 1 Şubat sonrasında yayınlanmak istenen her uygulama ya da güncelleştirme 64 bit kod içermek zorunda olacak. Burada geliştiricilerin yapması gereken şey ise uygulamalarını Xcode’un son sürümü ve “Standart Mimariler” ayarı ile geliştirmek.

Performans artacak

Uygulamaların 64 bit kodlar içermesi A7 ve A8 işlemcilerini kullanan Apple cihazlarında (iPhone 5S, iPhone 6, iPad Air gibi) önemli performans artışı yaratacak. Özellikle oyunlarda net bir şekilde görülebilecek olan bu performans artışı, kullanıcıların işine yarayacak gibi gözüküyor.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

o  Zaman söyle birsey yapmasi lazim apple nin tüm eski cihazlarini Uygun fiyata tüketiciyi yipratmadan geri  toplamasi veya yeni cihazlarla degistirmesi lazim makul fiyatlarla


aksi taktirde bana sattigi cihazi  ileride ben kullanamiyacaksam neden satiyor o Kadar reklamini yapiyor tüketicinin almasi icin  valla bir kac kisi imza toplasa  mecburen apple buna göre adim atar


  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Arkadaşlar eski cihazlara bir şey olmayacak sadece 5S ve üstü için uygulamaların performansın artacak diğerleri normal olduğu gibi çalışacak.

İşte biz de diyoz ya 32 bit destekleyen cihazlar 64bit desteklemiyor o yüzden yeni gelen hiçbir uygulama 5ve öncesine gelmeyecek diye

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

İşte biz de diyoz ya 32 bit destekleyen cihazlar 64bit desteklemiyor o yüzden yeni gelen hiçbir uygulama 5ve öncesine gelmeyecek diye

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Hocam şuan Asphalt 8'in 64bit desteği mevcut ama 5S ve altı cihazlarda da oynanıyor geliştiriciler hem 32bit hemde 64bit desteğini aynı anda verebilirler anlatmak istediğim bu yani bir şey değişmeyecek

Link to comment
Share on other sites

Hocam şuan Asphalt 8'in 64bit desteği mevcut ama 5S ve altı cihazlarda da oynanıyor geliştiriciler hem 32bit hemde 64bit desteğini aynı anda verebilirler anlatmak istediğim bu yani bir şey değişmeyecek

Yanlış anladınız heralde..

Yeni güncelleştirme ve yeni uygulamalar için sadece 64bit desteği olacak deniyor.

Hızlı yanıt için "Alıntı yapın"

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yanlış anladınız heralde..

Yeni güncelleştirme ve yeni uygulamalar için sadece 64bit desteği olacak deniyor.

Hızlı yanıt için "Alıntı yapın"

Hocam bende sizin anladığınızın yanlış anlaşılma olduğunu savunuyorum ama şunun şurasında 1 Şubat'a az kaldı bekleyip görelim.

Link to comment
Share on other sites

Hocam bende sizin anladığınızın yanlış anlaşılma olduğunu savunuyorum ama şunun şurasında 1 Şubat'a az kaldı bekleyip görelim.

1 Şubat 2015’ten sonra 64 bit kod içermeyen yeni uygulamalar ve uygulama güncelleştirmeleri AppStore’a kabul edilmeyecek.

Apple, 64 bit kod bulundurmayan uygulamaları AppStore’dan kaldırmayacak ancak 1 Şubat sonrasında yayınlanmak istenen her uygulama ya da güncelleştirme 64 bit kod içermek zorunda olacak.

Yeni güncelleştirme alamayacak iPhone 5-4s-4 vs.

Hızlı yanıt için "Alıntı yapın"

Link to comment
Share on other sites

1 Şubat 2015’ten sonra 64 bit kod içermeyen yeni uygulamalar ve uygulama güncelleştirmeleri AppStore’a kabul edilmeyecek.

Apple, 64 bit kod bulundurmayan uygulamaları AppStore’dan kaldırmayacak ancak 1 Şubat sonrasında yayınlanmak istenen her uygulama ya da güncelleştirme 64 bit kod içermek zorunda olacak.

Yeni güncelleştirme alamayacak iPhone 5-4s-4 vs.

Hızlı yanıt için "Alıntı yapın"

Hocam tamamda daha 5C çıkalı 1 sene oldu sizce Apple böyle bir şey yaparmı?

Link to comment
Share on other sites

iphone 5 ve öncesinde yani 32-bitlik kısmı artık apple store desteklemiyor lafları tam bir hurafe resimdeki appleın resmi duyurusuna bakarsak orada \"build a single binary with both 32 bit and 64 bit code\" yazmakta yani artık uygulama geliştiriceleri uygulamalarını hem 32 hem de 64bit olarak sunacaklar apple store a içiniz rahat olsun.

post-128144-0-96892600-1414239515_thumb.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

iphone 5 ve öncesinde yani 32-bitlik kısmı artık apple store desteklemiyor lafları tam bir hurafe resimdeki appleın resmi duyurusuna bakarsak orada \"build a single binary with both 32 bit and 64 bit code\" yazmakta yani artık uygulama geliştiriceleri uygulamalarını hem 32 hem de 64bit olarak sunacaklar apple store a içiniz rahat olsun.

Bende bundan bahsediyordum işte

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.