Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
kdrozturk

Cydia'ya Rakip mi Geliyor ?

Rate this topic

Recommended Posts

Apple cihazlarınıza uygulamalar ve temalar indirmek için akla gelen tek mağaza tabiki Cydia olur. Jay Freeman(Saurik) tarafından yaklaşık altı yıl önce oluşturulan ve hala güçlü biçimde hizmet veren Cydia'ya sonunda bir rakip geliyor. iMods, IOS 8'e uygun olarak düzenlenen kullanıcı arayüzüne ve Cydia içinde bulunmayan özelliklere sahip olan yeni çağ jailbreak mağazası görünümünde.


 


iMods hala beta aşamasında ve geliştiriciler tarafından düzenli olarak kontrol ediliyor. 2015 başlarında ilk sürümün bizimle buluşacağı tahminler arasında yer alıyor. Dilerseniz alttaki videoyu izleyerek iMods hakkında fikir sahibi olabilirsiniz.


 


>http://www.youtube.com/watch?v=a1lWHrRdHXQ


  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biz gelenekciyiz arkadaş olmaz ! :))

Steve Jobs'un yanından gönderildi

 

Hocam yeniliklere açık olmak gerek. Çıktığı zaman hemen deneyeceğim ama ne zaman çıkar belli değil :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocam yeniliklere açık olmak gerek. Çıktığı zaman hemen deneyeceğim ama ne zaman çıkar belli değil :)

Elbette.. Saurik'in tekelinin bozulması iyi olacak :))

Steve Jobs'un yanından gönderildi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elbette.. Saurik'in tekelinin bozulması iyi olacak :))

Steve Jobs'un yanından gönderildi

Çıkan birkaç uygulama vardı ve Saurik bunları satın almıştı. Bu uygulamaya karşı ne yapacak bakalım :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Çıkan birkaç uygulama vardı ve Saurik bunları satın almıştı. Bu uygulamaya karşı ne yapacak bakalım :)

Hayat kodlarda artık. Adam trilyoner oldu

Steve Jobs'un yanından gönderildi

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekabet iyidir aslında, en azından pazarın kalitesi artar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydianın arayüzünü oldum olası sevmemişimdir. Bu girişim umarım iyi olur :)

iPhone 6 plus 64 gb Space Gray

8.1.2 TaiG Jb

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yıllar önce cydia nın içinde bulunan yine cydia gibi bi uygulama vardı

İcy die bişey çıkmıştı

oda cydia ya güçlü bi rakip demişlerdi birkaç uygulama sonra geliştiricileri tarafından başarısızlık ödülü alarak hatıralarda ve akıllarda kaldı

ama cydia hala herşeyiyle gündemde kaldı

Her kim çıkarıyorsa bence insanlar yine cydia yı tercih ediceklerdir

nasılki iphone başından beri tercih edenler ne olursa olsun yine iphone kullanıyo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by hayaletim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yıllar önce cydia nın içinde bulunan yine cydia gibi bi uygulama vardı

İcy die bişey çıkmıştı

oda cydia ya güçlü bi rakip demişlerdi birkaç uygulama sonra geliştiricileri tarafından başarısızlık ödülü alarak hatıralarda ve akıllarda kaldı

ama cydia hala herşeyiyle gündemde kaldı

Her kim çıkarıyorsa bence insanlar yine cydia yı tercih ediceklerdir

nasılki iphone başından beri tercih edenler ne olursa olsun yine iphone kullanıyo

Sent from my iPhone using Tapatalk

Icy Saurik tarafından satın alındı ve tehdit olmaktan uzaklaştırıldı. Bir uygulama daha vardı ama adını hatırlayamadım şimdi o da aynı durumla karşılaştı. Yani iMods satın alınmazsa ciddi bir rakip olabilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Icy Saurik tarafından satın alındı ve tehdit olmaktan uzaklaştırıldı. Bir uygulama daha vardı ama adını hatırlayamadım şimdi o da aynı durumla karşılaştı. Yani iMods satın alınmazsa ciddi bir rakip olabilir.

yanlış biliyorsunuz icy ruslar çıkardı ve tutmadı maalesef, rock diye bir şey çıktı onu cydia satın aldı. rock da öyle çok avantajlı bir uygulama değildi 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cydia da satın aldığım tweak burada da devam edecekse sıkıntı yok. Aksi halde çok sinir bozucu olur.


Share this post


Link to post
Share on other sites

yanlış biliyorsunuz icy ruslar çıkardı ve tutmadı maalesef, rock diye bir şey çıktı onu cydia satın aldı. rock da öyle çok avantajlı bir uygulama değildi

ben öyle okumuştum yabancı bir forumda ya da karışıtırdıysam da kusura bakmayın.

cydia da satın aldığım tweak burada da devam edecekse sıkıntı yok. Aksi halde çok sinir bozucu olur.

Cydia gibi repo mantığıyla olacaktır diye düşünüyorum. Satın aldığımız tweakleri orada kullanabiliyor olmalıyız çünkü tweak leri aldığımız mağaza değil yapımcıları bizlere lisanslıyor.

Edited by kdrozturk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydia nın sülalm Raad tavırlarından kurtulması dileğiyle

eğer rakip olacak kadar iyi olursa

Çok iyi olur

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutmaz. Arayüz ofsayf bi kere kaliteli uygulamaların arayüzlerinden feyz alsınlar ilk önce

Share this post


Link to post
Share on other sites

profosyonel bir yazılımcı havası aldım herifden yeni tweak lerle piyasaya gireceğini umut edersek ortaya kaliteli işler çıkabilir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yabancı forumlarda okuduğum tartışmalara göre (ki bu tartışmalar 1 ay öncesine uzanıyor) bu imods cydia gibi repo mantığıyla çalışmayacak. yani appstore gibi tek bir siteye yüklenen tweakler sunulacak ve kullanıcı cydia'da yapabildiği gibi başka bir repo ekleyemeyecek. yapımcılar bu şekilde korsan kullanımı engelleyeceklerini düşünüyorlar.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutmaz. Arayüz ofsayf bi kere kaliteli uygulamaların arayüzlerinden feyz alsınlar ilk önce

 

Cydia arayüzüne alıştığınız için size bu şekilde geliyor olabilir. Fakat bu arayüz daha yenilikçi ve daha basit bunu kabul etmek lazım.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydia da stın alınn uygulamarı imods ücretsiz yükleyemezsiniz tekrardan satın almak gereklidir

Share this post


Link to post
Share on other sites

iMods kurucuları Cydia ile ortak olmak istediklerini Bay Saurik'e iletmişler. Anlaşılan Cydia tekelinde uzun yıllar devam edeceğiz :)


Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekel mekel ben cydiadan vazgeçmem arkadaş. Cihazın jb olduğunu cydianın ekrana gelmesinden biliyoruz. Cydia var jb var cydia yok jb yok.

iPhone s

Space Gray gb

ios ..

TaiG Jailbreak

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekel mekel ben cydiadan vazgeçmem arkadaş. Cihazın jb olduğunu cydianın ekrana gelmesinden biliyoruz. Cydia var jb var cydia yok jb yok.

iPhone s

Space Gray gb

ios ..

TaiG Jailbreak

 

Şuanki tek mağaza olduğu için Jailbreak yaptığınızda doğal olarak Cydia kuruluyor. Alternatifleri olsa piyasada daha güzel işler olmaz mı ?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Şuanki tek mağaza olduğu için Jailbreak yaptığınızda doğal olarak Cydia kuruluyor. Alternatifleri olsa piyasada daha güzel işler olmaz mı ?

Cydia olan tweakleri dağıtıyor sadece, Muhtemelen iMods piyasaya çıkarsa ikisinin içinde de aynı tweak olacaktır. İsteyen istediği yerden indirecek bir fark olmayacaktır. Cydia da crackli tweak bulma ihtimali fazla olacaktır muhtemelen. Üstelik Jailbreakte ne sorunlar oluyor. Cydia kaç yıldır olan bir sistem. Diyelim iModstan yüklenilen bir tweak mahvetti cihazı. Safe mode var mı? Cydia ile gelen bir özellik safe mode. Daha benim bile bilmediğim onlarca tweak var cydiada herhangi bir soruna karşı. Başarısız olacaktır yeni uygulama da. Burada normal ticaret stratejisi dönmüyor ki, pazara alternatif gelince tweaklerin ucuzlayacağını da hiç sanmıyorum. 1-2 günlük ah bak yeni bir şey gelmiş hevesi olacaktır sadece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydia olan tweakleri dağıtıyor sadece, Muhtemelen iMods piyasaya çıkarsa ikisinin içinde de aynı tweak olacaktır. İsteyen istediği yerden indirecek bir fark olmayacaktır. Cydia da crackli tweak bulma ihtimali fazla olacaktır muhtemelen. Üstelik Jailbreakte ne sorunlar oluyor. Cydia kaç yıldır olan bir sistem. Diyelim iModstan yüklenilen bir tweak mahvetti cihazı. Safe mode var mı? Cydia ile gelen bir özellik safe mode. Daha benim bile bilmediğim onlarca tweak var cydiada herhangi bir soruna karşı. Başarısız olacaktır yeni uygulama da. Burada normal ticaret stratejisi dönmüyor ki, pazara alternatif gelince tweaklerin ucuzlayacağını da hiç sanmıyorum. 1-2 günlük ah bak yeni bir şey gelmiş hevesi olacaktır sadece.

Bunları programı yazan kişilerde biliyordur. Böyle bir iş yapılacaksa olan uygulamayı geliştirme yöntemine gitmeliler. Sıfırdan alakasız bir program yazmak boş bir macera olur. Sonuçta taban birbirine yakın fakat iç özellikleri farklı olan 2 uygulama olur diye tahmin ediyorum. Edited by kdrozturk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kesinlikle katılıyorum. Eksileri varsa düzeltme daha mantıklı ve gayet güzel çalışıyor. Tüm debian ve türevleri linuxlerde yıllardır çalıştığı gibi. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cydia iyidir arkadaşlar garanticidir telefona zarar verecek hareketleri engellemeye Çalışır her bir şey kurduktan sonra bizi bekletmesi bu Yüzden Cydiadan önce installer vardı cydia ilk çıktığında pek rağbet etmedik ama sonra özellikle kenarda bulunan harfler ile istediğimiz harfe gidebilmek cezbetti bu özellik installer'da yoktu. Onun için çıktığında denenebilir.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.