Jump to content
Apple iOS 12.4 Sürümünü İmzalamayı Durdurdu !
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
Emre-Usta

İos 8.3 beta 2 çıktı! (Türkçe Siri)

Rate this topic

Recommended Posts

Apple İos 8.3 Beta 2 yi yayınladı henüz değişiklikler bilinmiyor. İos 8.3 beta 1 kullananlar ota üzerinden güncelleyebilirler. Linkler eklenecektir.


İNDİRME LİNKİNE AİT SAYFAYI AÇTIĞINIZDA HİÇ BİR ŞEY YAPMADAN 10 SANİYE BEKLEYİN. TARAYICINIZ OTOMATİK OLARAK İNDİRMEYE BAŞLAYACAKTIR.




iPhone
iPad

iPhone 4S - A1431, A1387

iPhone 5 (GSM) - A1428

iPhone 5 (CDMA) - A1429, A1442

iPhone 5s (CDMA) -A1457, A1518, A1528, A1530

iPhone 5s (GSM) - A1453, A1533

iPhone 5c (CDMA) - A1507, A1516, A1526, A1529

iPhone 5c (GSM) - A1456, A1532

iPhone 6 - A1549, A1586

iPhone 6 Plus - A1522, A1524

iPad 2 Wi-Fi (REV A) - A1395

iPad 2 Wi-Fi + 3G (CDMA) - A1397

iPad 2 Wi-Fi + 3G (GSM) - A1396

iPad 2 Wi-Fi - A1395

iPad 3 Wi-Fi - A1416

iPad 3 Wi-Fi + Cellular (CDMA) - A1403

iPad 3 Wi-Fi + Cellular (GSM) - A1430

iPad 4 (WIFI) - A1458

iPad 4 (GSM) - A1459

iPad 4 (CDMA) - A1460

iPad Air (WIFI) - A1474

iPad Air (WIFI+CELLULAR) - A1475

iPad Air 2 (WIFI)

iPad Air 2 (WIFI+CELLULAR)


iPod Touch


iPod Touch 5


Apple TV
iPad Mini


Apple TV 3 - A1427

Apple TV 3 (REV A) - A1469

iPad mini (WIFI) - A1432

iPad mini (GSM) - A1454

iPad mini (CDMA) - A1455

iPad mini 2 (WIFI) - A1489

iPad mini 2 (WIFI+CELLULAR) - A1490

iPad mini 3 (WIFI) - A1599

iPad mini 3 (CDMA) - A1600

iPad mini 3 (TD-LTE) - A1601




İNDİRME LİNKİNE AİT SAYFAYI AÇTIĞINIZDA HİÇ BİR ŞEY YAPMADAN 10 SANİYE BEKLEYİN. TARAYICINIZ OTOMATİK OLARAK İNDİRMEYE BAŞLAYACAKTIR.

UDID KAYDİ OLMAYAN KULLANICILARIN DİKKATİNE:

Bir kaç kez daha yazdım sizin için tekrarlıyorum;
iTunes ile Yedek alın, 8.1.3'e Temiz bir Restore yapın, yeni bir iPhone olarak ayarlayın.
8.3'e Güncelleyin Aktivasyon ekranını geçecek ve Siri Çalışacak.
Şimdi yedekten geri yükle diyerek tüm program ve ayarlarınıza kavuşabilirsiniz.

UDID kaydı olmayanlar bu şekilde kurulum yaparlarsa sorunsuz Siri kullanabilirler.

Edited by M.Duman
  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

8.2 final beklerken gelen habere bakın arkadaşlar :) :)


 


teşekkürler...


Share this post


Link to post
Share on other sites

8.2 final beklerken gelen habere bakın arkadaşlar :) :)

 

teşekkürler...

Apple , bi betadır tutturmuş gidiyor sonu hayrola :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daha iyi ios 8 sacmaligindan sonra duzeltmeden yayinlamasinlar !!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apple İos 8.3 Beta 2 yi yayınladı henüz değişiklikler bilinmiyor. İos 8.3 beta 1 kullananlar ota üzerinden güncelleyebilirler. Linkler eklenecektir.

Ota üzerinden güncellenmiyor maalesef şuan

Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Suan kaldigim ulkenin Danca siri gelmis , bakin turkcesi varmi :)

Sent from my iPhone 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Türkçe Siri gelmiş diyor yabancı forumlar arkadaşlar

Okanca

 

Açıklamada yazmıyor harbi sistem attıracaksınız bana :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

allah allah neden otadan olmuyor ki ya

 

Türkçe Siri gelmiş diyor yabancı forumlar arkadaşlar


Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Açıklamada yazmıyor harbi sistem attıracaksınız bana :D

6 7 tane yeni dil eklenmiş aralarında Türkçe de var

Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

allah allah neden otadan olmuyor ki ya

Bilmiyorum ama şuan kimse yapamıyor otadan

Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilmiyorum ama şuan kimse yapamıyor otadan

Okanca

valla link olsa hemen indireceğim türkçe siri yi çok merak ettim şimdi

Share this post


Link to post
Share on other sites

valla link olsa hemen indireceğim türkçe siri yi çok merak ettim şimdi

Bende onu bekliyorum ama Türkçe Siri umurumda değil

Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

6 7 tane yeni dil eklenmiş aralarında Türkçe de var

Okanca

 

Geliştirici arayüzünde de hiçbir açıklama bulunmuyor. Bunlar gizliden gizliye mi ayar veriyorlar napıyorlar :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

ATFDL de falan da yokki olsa hemen koyacağım ama yok

 

Bende onu bekliyorum ama Türkçe Siri umurumda değil


Okanca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Surpriz olsun diye aciklamaya eklememislerdir

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar iPhonedo'da doğruladı.Türkçe siri ios 8.3 beta 2 ile ios'a gelmiş bulunmakta :) Haydi hayırlı olsun artık..


Share this post


Link to post
Share on other sites

İndirme linki ilk mesaja eklenir herhalde..


 


 


 


 


iOS 8.3 b2


12F5037c


 






iPhone




iPad




iPhone 4S  - A1431, A1387


iPhone 5 (GSM) - A1428 


iPhone 5 (CDMA) - A1429, A1442


iPhone 5s (CDMA) -A1457, A1518, A1528, A1530


iPhone 5s (GSM) - A1453, A1533


iPhone 5c (CDMA) - A1507, A1516, A1526, A1529


iPhone 5c (GSM) - A1456, A1532


iPhone 6 A1549, A1586


iPhone 6 Plus - A1522, A1524




iPad 2 Wi-Fi (REV A) A1395


iPad 2 Wi-Fi + 3G (CDMA) A1397


iPad 2 Wi-Fi + 3G (GSM) A1396


iPad 2 Wi-Fi A1395


iPad 3 Wi-Fi A1416


iPad 3 Wi-Fi + Cellular (CDMA) A1403


iPad 3 Wi-Fi + Cellular (GSM) A1430


iPad 4 (WIFI) - A1458


iPad 4 (GSM) - A1459


iPad 4 (CDMA) - A1460


iPad Air (WIFI) - A1474


iPad Air (WIFI+CELLULAR) - A1475


iPad Air 2 (WIFI) 


iPad Air 2 (WIFI+CELLULAR)




iPod Touch




iPod Touch 5 




Apple TV




iPad Mini




Apple TV 3 A1427


Apple TV 3 (REV A) A1469




iPad mini (WIFI) - A1432


iPad mini (GSM) - A1454


iPad mini (CDMA) - A1455


iPad mini 2 (WIFI) - A1489


iPad mini 2 (WIFI+CELLULAR) - A1490


iPad mini 3 (WIFI) - A1599


iPad mini 3 (CDMA) - A1600


iPad mini 3 (TD-LTE) - A1601


 

 




Share this post


Link to post
Share on other sites

Adamlar Abdullah Gül ne dese yapıyor keşke cumhurbaşkanı olarak kalsaydı :) :)

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.