Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!
Sign in to follow this  
ua-uni

iPad Kayıp Modu Hesabım Çalındı

Rate this topic

Recommended Posts

arkadaşlar birisi bir şekilde icloud hesabımı ele geçirdi ve ipadimi kayıp moduna soktu. şuan genpa, apple türkiye ve iservice ankara ile kendi adıma faturam ve hesabımın kendi adıma olmasını göstersemde kayıp moddaki cihazi çöpe atıyoruz gibi saçma mantıksız ve müşterisini hiçe sayan bir cevap aldım. sizce bu cihazımı nasıl tekrardan aktif hale getirebilirim, apple usa ile iletişim kursam veyahut başka bir şekilde açtırabilirmiyim yoksa çöp mü gerçekten? şimdiden teşekkürler


Share this post


Link to post
Share on other sites

apple store git durumunu anlat tüm belgeler yanında olsun yardımcı olurlar belgelerin senin adını içermesi önemli.Diğer türlü çok zorlanırsın kırmak için genelde çalıntı telefonlar bir şekilde yapılıyor ama bildiğim kadarıyla orjinal apple ürünü olarak kullanamıyorsun.icloud hesabını tekrar geri almaya bak bence.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Türkiyedeki apple'yi ara anlat ilgilenirler bi mail vercekler faturanın resmini yollucan amerikaya ordan açarlar benim başımada geldi benzer durum

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kardesim kayip modunu iptal etme gibi bir yontem vardi forumda bir arastir belki senin isine yarar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben yegenimin iphone 4 une icloud sifresini unuttugu icin bir yontem uygulamistim. Acildi fakat servis yok yazisi cikti. Yani hatti gormuyordu. Ama senin ipad wifi modelli ise belki isine yarayabilir.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ayhan abim teşekkürler bir araştırayım çünkü apple türkiye hiç birşey yapmıyor kayıp modunda olan cihaz bir daha açılamıyor diyor her ne kadar mantıksızda olsa. diğer arkadaşlar yorumlarınız için teşekkürler fakat dediklerinizi denedim zaten saçmalık appledan kaynaklı hiç birşey yapmıyor.


edit: ayhan abi link verme imkanın varmı aramayla bulamadım.


Edited by ua-uni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Önce icloud paralonızı sıfrılayın mail adersinize gelir sıfırlama için link fakat mail adresinizi de kaybetiyseniz Apple başvurmaktan başka çareniz yok.


Fatura vs ile de ispatlayamıyorsanız başınıza geleni haketmişsiniz cihazınız gerçekten çöp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

herkese ilgisi için teşekkür ederim, maalesef kendi adıma faturalıda olsa apple kendine yakışmaz şekilde hiç birşey yapmıyor! burda bilen bilir yaklaşık 2007-2008den beri apple kullanıyorum bu forumun ilk üyelerindenim ama faturası kendi adıma olan hesabı adıma olup çalındığı belli olan hesabım için hiç birşey yapılmıyor, yazıklar olsun diyorum başkada bişey demiyorum. kurumlar problem çözmek için olmalı adamlar ısrarla çözmüyorlar!!! parola sıfırlanmıyor hocam çünkü çalan ..... mail adresinden tut sorularıma kadar değiştirmiş. oysa bu apple türkiyede azıcık insaf olsa yolla kardeşim faturanı kimlik fotokopini açalım der. bi macbookpro, ipad ve iphone 6 kullanıcısı olarak bu kafayla appleı ne kadar sevsemde sonunun nokiadan beter olacağını düşünüyorum, adamlar sizin hesabınızı korumanız gerekirdi gibi basit bir cevapla işin içinden çıkıyorlar mantığa baksanıza arabanız çalınsa polise gitseniz sahip çıksaydın kardeşim derse aynı şeydir bence. oysa ki müşteri hata yapar, firma düzeltir, benim hatam kuzenimle hesabımı paylaşmaktı ve onun notlarını kaydetmesi ve akabinde telefonunu satmasıyla oldu. ki yine eskiler bilir biz bu forumda bile bazen birbirimizle hesap paylaşırdık, igo primoyu ücretsiz en az 10-15kişi yüklesin diye hesabımı paylaştığımı bilirim.  neyse hayırlısı madem apple bu kafada gidip iğrendiğim samsung vs android tabletlerden birini alırım, 1500 tllik cihaz hesabın gitmesiyle çöp oluyorsa apple da çöptür o saatten sonra!!!


edit: bir diğer önemli konuda apple çalışanlarının genel itibariyle ukalalığı. farkına varamadıkları onlar 6230 yok bilmem n95 kullanırken biz apple kullanıp hatta dibine kadar müdahele edecek kadar biliyorduk. adamlarla konuşuyorsun afedersiniz sizi gerizekalı yerine koyuyor apple hesabım çalındı diyorsun çok büyük bir yanlışı düzeltiyormuş gibi hayır efendim o aykılouuud hesabı diyorlar. bilmedikleri ne ingilizceleri ne bu cihazlarla ilgili benden fazla birşey bilmedikleridir:) ne diyelim Allah akıl fikir versin...


Edited by ua-uni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geçmiş olsun, yaşadıklarınızı üzüntüyle okudum. Nereden bakarsan bak kötü bir durum. Senin güvenlikli bilgilerinin bu derece çalınabilmesi daha da enteresan. Yinede çözümsüz kalması mantıksız, üzerine gitmeye devam edin. Ben buradan takipteyim. gerekirse uluslarası apple a mail atalım biz de gerekirse sizin için. 




herkese ilgisi için teşekkür ederim, maalesef kendi adıma faturalıda olsa apple kendine yakışmaz şekilde hiç birşey yapmıyor! burda bilen bilir yaklaşık 2007-2008den beri apple kullanıyorum bu forumun ilk üyelerindenim ama faturası kendi adıma olan hesabı adıma olup çalındığı belli olan hesabım için hiç birşey yapılmıyor, yazıklar olsun diyorum başkada bişey demiyorum. kurumlar problem çözmek için olmalı adamlar ısrarla çözmüyorlar!!! parola sıfırlanmıyor hocam çünkü çalan ..... mail adresinden tut sorularıma kadar değiştirmiş. oysa bu apple türkiyede azıcık insaf olsa yolla kardeşim faturanı kimlik fotokopini açalım der. bi macbookpro, ipad ve iphone 6 kullanıcısı olarak bu kafayla appleı ne kadar sevsemde sonunun nokiadan beter olacağını düşünüyorum, adamlar sizin hesabınızı korumanız gerekirdi gibi basit bir cevapla işin içinden çıkıyorlar mantığa baksanıza arabanız çalınsa polise gitseniz sahip çıksaydın kardeşim derse aynı şeydir bence. oysa ki müşteri hata yapar, firma düzeltir, benim hatam kuzenimle hesabımı paylaşmaktı ve onun notlarını kaydetmesi ve akabinde telefonunu satmasıyla oldu. ki yine eskiler bilir biz bu forumda bile bazen birbirimizle hesap paylaşırdık, igo primoyu ücretsiz en az 10-15kişi yüklesin diye hesabımı paylaştığımı bilirim.  neyse hayırlısı madem apple bu kafada gidip iğrendiğim samsung vs android tabletlerden birini alırım, 1500 tllik cihaz hesabın gitmesiyle çöp oluyorsa apple da çöptür o saatten sonra!!!


edit: bir diğer önemli konuda apple çalışanlarının genel itibariyle ukalalığı. farkına varamadıkları onlar 6230 yok bilmem n95 kullanırken biz apple kullanıp hatta dibine kadar müdahele edecek kadar biliyorduk. adamlarla konuşuyorsun afedersiniz sizi gerizekalı yerine koyuyor apple hesabım çalındı diyorsun çok büyük bir yanlışı düzeltiyormuş gibi hayır efendim o aykılouuud hesabı diyorlar. bilmedikleri ne ingilizceleri ne bu cihazlarla ilgili benden fazla birşey bilmedikleridir:) ne diyelim Allah akıl fikir versin...



Share this post


Link to post
Share on other sites

Apple Store türkiyeye hiç açılmamalıydı..

O kadar umutla bakmıştık ama Tabi ki burası Türkiye önüne gelen suistimal etti sistemi. Adamlar da haliyle Türkiye sistemini benimsedi.

Apple garantisi harika diye birşey yok artık. hani o ballandırdığımız garanti zırıltıları tamamen yalan oldu..


Apple bayileri açmadan önce herşey daha güzeldi. 


Cihazın için gerçekten üzüldüm ben de.. Ama USA - Euro fiilan asıl merkez neresiyse orayla irtibata geçip burayı da bu anlamda şikayet ederseniz çözüm olabilir.

Kötü reklam yapılmasını tabi ki istemezler bunu da hatırlatın.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

son çare apple usa ile irtibat kuracağım, ipadin çöp olmasındanda geçtim ama insanın içine oturuyor technics hocam belki beni hatırlarsınız biz 2007den beri(taa eski malum siteden beri) hem müşterisi hem fanboyu hem herşeyiyiz apple'ın. koskoca apple ın cevapları bu kadar basit olmamalı herhangi bir küçük esnaftan bile bir şey alsanız bir sıkıntı olsa adam çözebilmek için uğraşır bunlar ısrarla herşeyi benim üstüme olan cihazı ben çalmışım gibi gösteriyor. hem faturam var hem kendi apple id üzeriden kendi kredi kartımla yaptığım işlemler vs. ama gelinde anlatın sağlık olsun, ulaşabildiğim heryere ulaşıp elimden geleni yapacağım çöpe atacaksam dahi aktif olduktan sonra keyfe keder atacağım


  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

aynen hocam ciddi bir şekilde şikayeti hakkediyorlar çünkü ben bu kadar ukalalık görmedim, sanki steve jobs un yeğeni olarak oraya girmişlerde gelecekte ceo olacaklarmış gibi davranıyorlar, bahsettiğim adam bildiğimiz call center personeli. son olarak dediğiniz gibi keşke türkiyeye açıpta bu güzel şirketinde politikalarını bozmasaydık, en azından efsane olarak ne kadar iyi ne kadar müşterilerini koruduklarını bilecektik.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Hesabınıza sahip çıkmalıydınız düşüncesine katılıyorum. Size ait bir hesap kişiye özel yani. Yeğeniniz de kendine ait bir hesap açıp kullanabilirdi.


Ben bir hesabın birden fazla kişiyle paylaşılmasına karşıyım zaten sistem o şekilde tasarlanmadı.


Hesabınıza sahip çıkmalıydınız evet kesinlikle burada siz suçlusunuz ve bu konuda ben size kızıyorum aslında.


 


Apple ile ilgili olan yazılanların hepsine de katılıyorum Apple Store TR de çalışanlar tamamen hödük (belki istisnalar vardır onları tenzi ederim)


Evet kullanıcı hesabına sahip çıkmalıydı doğru ama çıkamamış işte, çalınmış yani bu konuda bir şey yapmamak tamamen hainliktir.


Yapamamak demiyorum bakın yapmamak isteyerek ve bilerek sizin cihazınızın çöp olmasını istiyor adam. Madem çözüm bulamıyorlar paranızı iade etsinler size. Böyle söyleyin bakalım ne diyecekler.


Benim başıma gelmiş olsaydı böyle bir şey inananın çok büyük kavga çıkarırdım.


Vazgeçmeyin önce gidin TR Apple Store da bağırıp çağırın rencide edin onları. Sonra da Apple US i arayıp sorununuza çözüm bulmalarını talep edin. Buradaki dangalakları da şikayet edin.


 


Diğer tüm arkadaşların söylediği gibi bende bu işin peşini bırakmamanızı tavsiye ediyorum. Ve konunun takipçisiyim.


 


Geçmiş Olsun.


Edited by prozac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Genel itibariyle HAKLI da olsanız birkaç hususta katılmıyorum prozac hocam. Öncelikle hesap çok kişiye Yönelik değilde desek, yanılmıyorsam sizde eskisiniz, bu forumları ve biz iPhone sevenleri oluşturan şey kendimize aldığımız uygulama vs paylaşabilmemizdi. Tamam herseye rağmen paylaşmamak Lazım ama Clash of clans oynuyordum ve o kadar emek verdiğim köyümü başı boş bırakamazdım bu Yüzden kuzenime verdim bi süre baksın diye. Asıl Mühim olan şu diğer msjlardada belirttim müşteri hatadır yanlıştır vs yapar Satıcı yardımcı olur. 10tllik Boncuklu tabancadan bahsetmiyoruz 1500tllik cihazdan bahsediyoruz ve ben bu firmanın totalde 10.000tllik cihazlarını kullanıyorum. Yani demem o ki adamlar ister ip üzerinden ister kart Kullanım bilgimden ister faturamdan vs vs tesbit edebilecekler gıcıklığına madem sahip çıkamadın hırsızındır hesap diyor. Sonuç apple in yapmadığını Hırsızın hesabımı sattığı onlarca kişiden birine ulaşabilerek ipadimi açtım ve 2.5-3sene emek verdiğim köyümü iyi niyetinden dolayı hakkı olmayan birine hediye ettim. Benim sadece oyunum gidiyordu ve ipadi açamıyordum fakat kart bilgilerim Müstehcen bilgilerim vs olabilirdi. Hiç bi halt yapmıyorlarsa Hesabı dondurabilirlerdi ama göz göre göre aynı hesabın 10larca kişiye satılmasına göz yumdular tekrardan yazıklar olsun diyerek değerli yorumlarını paylaşan herkese teşekkür ediyorum.

Not: konu kilitlenebilir fakat benzer durumla karşılaşan arkadaşlar olursa apple dan medet ummayın direk hesap kimin elindeyse ona ulaşın, Yılların protector apple i kale bile almayıp salak muamelesi yapıyor!!!

Edited by ua-uni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asıl Mühim olan şu diğer msjlardada belirttim müşteri hatadır yanlıştır vs yapar Satıcı yardımcı olur. 10tllik Boncuklu tabancadan bahsetmiyoruz 1500tllik cihazdan bahsediyoruz ve ben bu firmanın totalde 10.000tllik cihazlarını kullanıyorum. Yani demem o ki adamlar ister ip üzerinden ister kart Kullanım bilgimden ister faturamdan vs vs tesbit edebilecekler gıcıklığına madem sahip çıkamadın hırsızındır hesap diyor. Sonuç apple in yapmadığını Hırsızın hesabımı sattığı onlarca kişiden birine ulaşabilerek ipadimi açtım ve 2.5-3sene emek verdiğim köyümü iyi niyetinden dolayı hakkı olmayan birine hediye ettim. Benim sadece oyunum gidiyordu ve ipadi açamıyordum fakat kart bilgilerim Müstehcen bilgilerim vs olabilirdi. Hiç bi halt yapmıyorlarsa Hesabı dondurabilirlerdi ama göz göre göre aynı hesabın 10larca kişiye satılmasına göz yumdular tekrardan yazıklar olsun diyerek değerli yorumlarını paylaşan herkese teşekkür ediyorum.

Not: konu kilitlenebilir fakat benzer durumla karşılaşan arkadaşlar olursa apple dan medet ummayın direk hesap kimin elindeyse ona ulaşın, Yılların protector apple i kale bile almayıp salak muamelesi yapıyor!!!

 

Cihazı tekrar açabilmenize sevindim

Kesinlikle katılıyorum size beni yanlış anlamayın. Benim eleştirdiğim tek nokta hesap bilgilerini paylaşmış olmanızdı. Bunu geri alamayacağımıza göre üzerinde durmaya gerek yok. 

Üzerinde durulması gereken nokta dediğiniz gibi Apple Türkiyede insanların sizin probleminizi çözmeye yanaşmaması.

Bu işin peşini bırakmamanızı Apple U.S. e bu konuyu bildirmenizi tavsiye ediyorum.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cihazı tekrar açabilmenize sevindim

Kesinlikle katılıyorum size beni yanlış anlamayın. Benim eleştirdiğim tek nokta hesap bilgilerini paylaşmış olmanızdı. Bunu geri alamayacağımıza göre üzerinde durmaya gerek yok. 

Üzerinde durulması gereken nokta dediğiniz gibi Apple Türkiyede insanların sizin probleminizi çözmeye yanaşmaması.

Bu işin peşini bırakmamanızı Apple U.S. e bu konuyu bildirmenizi tavsiye ediyorum.

 

direk apple usa mail adresi yok maalesef feedback kısmına yazdım gerekenleri.(hesabı paylaşma kısmında şöyle haklısınız kuzenim olacak saf notlara kaydetmiş telefonu satarken kendi hesabından çıkış yapmadığı içinde kolayca şifrem ele geçmiş oldu) umarım gereken uyarıyı yaparlar tr appstorea. ilginiz ve görüşleriniz için tekrardan teşekkürler..

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konuyu hortlatmis olacagim ama benzer bir sorun yasiyorum.

Soyleki ipad3 wifi kullanicisiyim. Ekranda kayip ipad yaziyor ve apple a ait olmayan bir mail adresi var.
Kilidi acmak ocin kaydirdigimda sifre istiyor. Bir ara etkinlestirmek icin pcye baglayin demisti. Onu yaptim. Pc ye bagladim. Apple sifrelerimi falan yeniledim. Pc yi yeniden yetkilendirdim. Ama ne pc den ne de icloud.com uzerinden kayip modundan cikaramadim.

Yapilacak birsry varmidir?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.