Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
KERO1planet

i0n1c Jailbreak ile İlgili Paylaşımları

Rate this topic

Recommended Posts

Arkadaşlar i0n1c nickli Stefan Esser jailbreak ile ilgili paylaşımlar yapmaya başladı. Ben bu arkadaşı takip ediyorum, bildiğiniz gibi TaiG grubu bu arkadaşın bulduğu bir açıktan yararlanmıştı. Twitter hesabını takip etmenizi öneririm. Bu aralar ilginç bilgiler ve fotolar paylaşıyor.


 


Aşağıdaki fotonun iOS 8.4 sürümüne ait olduğunu söylüyor.


 


84jb.jpg


 


Bu arkadaş ciddi bir adamdır, feyk atacağını sanmam. 


 


Son twitinde şöyle yazmış: People are now in the denial phase: No it cannot be, it must be fake. :P


Türkçesi: İnsanlar inkar aşamasında şimdi: olamaz Hayır, sahte olmalı. : p


 


Youtube Video Linki: https://www.youtube.com/watch?v=1GNb1KT0SHo


Edited by KERO1planet
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@(null): Nihayet a mü için Pazar, Nisan 19, Pan Gu'nın ekibi bir iş yaptı: IOS jailbreak 8.3

e7d89bbf2b6eca3274cefe5869b29f29.jpg

Bu sefer geliyor herhalde

Gonya Yolundayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takip bile etmeyin hatta, sadece sinir bozuyor çünkü

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolpacı değil bu.. music uygulaması ve emojiler yeterli.. demekki az kaldı azzz


Share this post


Link to post
Share on other sites

kolpacı değil bu.. music uygulaması ve emojiler yeterli.. demekki az kaldı azzz

Cydia içinde de 8.4 yazıyor lakin madem öyle ayarlardan göstersin sürümü ;)

--------------------------------------

MacBook Pro 15' i7 Os X Yosemite

Iphone 6 Plus Gold 16GB & İpad Air 2 Gold 64GB 

 

iMessage : snntspnr@gmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan esser'den bi nane olmaz beyler boyuna saçmalar böyle.Taig,pangu,evasion bekleyiniz

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stefan esser'den bi nane olmaz beyler boyuna saçmalar böyle.Taig,pangu,evasion bekleyiniz

Sent from my iPhone using Tapatalk

apple para mı verdi bunlara arkadaş bende anlamadım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne kadar çok sahtekar çıktı ortaya bi ciddi ciddi 8.2-8.4 jailbreak yapan çıktığını görecez mi ola

Edited by Halo_58

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cikinca JB yapariz, cikti cikacak kasmaya gerek yok, Stefan Esserden JB cikaracagini pek beklemiyorum korkuyor sanirsam, kendi yapiyor ama dagitmiyor bu durumda ne yaptigida beni ilgilendirmiyor.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu Eser bi Şey esmez, ben size söyliyeyim :D

Edited by snntspnr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yaw ne zaman çıkacak arkadaş bu nedir ya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben yeni cihaz aldım ya, çıkmaz artık Jb!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by snntspnr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu Eser bi B*k esmez, ben size söyliyeyim :D

Ben yeni cihaz aldım ya, çıkmaz artık a...k. Jb si!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Arkadaşlar ikinizde eski üyelerdensiniz ve site kurallarını biliyorsunuz argo kelime ve argo kelime içerik sözler yasak. Bunun cezasınıda biliyorsunuz ama bu seferlık düzeltiyorum lakin birdaha olursa ceza vermek zorunda kalirim iyi formlar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

iyi de aga yine block yapmışsın hesabı?


Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar ikinizde eski üyelerdensiniz ve site kurallarını biliyorsunuz argo kelime ve argo kelime içerik sözler yasak. Bunun cezasınıda biliyorsunuz ama bu seferlık düzeltiyorum lakin birdaha olursa ceza vermek zorunda kalirim iyi formlar.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

iyi de aga yine block yapmışsın hesabı?

Share this post


Link to post
Share on other sites

iyi de aga yine block yapmışsın hesabı?

 

hatta nasıl ettiysen tapatalk çöktü anasını satıym :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

hatta nasıl ettiysen tapatalk çöktü anasını satıym :))

iyide kimse sana ceza vermedi bak tapatalk da sınırlenmış

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

iyide kimse sana ceza vermedi bak tapatalk da sınırlenmış

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ya bazen insan dayanamıyo, misal ben, almanyadan cihaz getirttim, satan alman tutmuş cihazı 8.2'ye güncelleyip vermiş bizim akrabalara. bir aydan fazladır jb siz kullanıyom, deli olcam! neyse yine küfredecem galiba sustum ben

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya bazen insan dayanamıyo, misal ben, almanyadan cihaz getirttim, satan alman tutmuş cihazı 8.2'ye güncelleyip vermiş bizim akrabalara. bir aydan fazladır jb siz kullanıyom, deli olcam! neyse yine küfredecem galiba sustum ben

Bakin anliyorum sizi gerçekten bende bile şuan jb yok plusu verdim ip6 aldım sırf jb için ama 6 kullanamadım tekrar plus aldım ama yapacak birşey yok beklemekten başka umarim bir önce gelir ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bakin anliyorum sizi gerçekten bende bile şuan jb yok plusu verdim ip6 aldım sırf jb için ama 6 kullanamadım tekrar plus aldım ama yapacak birşey yok beklemekten başka umarim bir önce gelir ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

ya sorsaydın i6 aldırmazdım sana :) plus mükemmel bir cihaz bence. zaten cihazı beğenmesem şimdiye 40 yerde satmıştım

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bekleyelim elbet çıkacaktır. Belki bu sefer işin içine hintli dahiler girer. 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende Plus verdim üzerine 300 TL verdim iphone 6 64gb aldım. Dünya varmış 8.1.2 jb devam

Gonya Yolundayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bende Plus verdim üzerine 300 TL verdim iphone 6 64gb aldım. Dünya varmış 8.1.2 jb devam

Gonya Yolundayım

 

hocam bu dediğin burda kalsın, hiçbi yerde de söyleme ok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hocam bu dediğin burda kalsın, hiçbi yerde de söyleme ok :)

Neden öyle dedin

Gonya Yolundayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neden öyle dedin

Gonya Yolundayım

ya i6 bence 5s ile aynı, o kadar paraya değmez, 6 plus deynce akla hız, performans, grafik, karizma hepsi geliyo. günlük film izliyom dev ekranda, ne yapsan daha çok tat veriyo işte. bide üstüne para vermeniz olayı daha da trajedik bir hale getirmiş  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sana katılıyorum ama cihaz gerçekten harika ama cebte tanınmıyor, elde durmuyor, artıları var kabul ediyorum. Ben 5 ay kullandım Plus ı aldığımda 8.1.2 idi jb yaptım kullanıyordum. Yanlış bir tweak yükledim bir daha açılmadı. 8.3 yükseltmek zorunda kaldım ondan sonra Plus bana çile oldu. Bende dayanamadım iphone 6 Plus 16 gb verdim iphone 6 64gb aldım. Dünya varmış JB olmadan iphone kullanmak birde Plus kullanmak çile

Gonya Yolundayım

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.