Jump to content
Sign in to follow this  
jcgveg

iPhone 6s Dinamik Duvar Kağıtları

Rate this topic

Recommended Posts

Apple'ın web sitesindeki iPhone 6s için tanıtılan dinamik duvar kağıtlarını indirdim video formatında dır.


Loop için uygun değil kullanmak isteyen buyursun.


 


 

N40AEO.jpg


 


 


İndirmek için tıklayın...


 


post-38145-0-03567500-1441917146_thumb.j

Share this post


Link to post
Share on other sites

cydia da video backgraund için tweak vardı ama ismini tam olarak hatırlamıyorum. Onu kurduktan sonra videolar arka plan yapılabilir.


Share this post


Link to post
Share on other sites

Live photo olayı yazılımsalmı?Yoksa sadece ıphone 6s özelmi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bence yazılımsal force touce olayını bile ekrana basılı tutarak aynı işlevselliği verebileceklerine inanıyorum

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yazılımsal tweakı hazırlanıyor bir kaç güne yayınlanır

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by asegaseg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yazılımsal tweakı hazırlanıyor bir kaç güne yayınlanır

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nerden aldın haberi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen tutturmuşlar bir fors taç denen özellik, gidiyorlar. O basılı tutarak seçenek çıkartma özelliğini yazılımla getirebilirler. Zor bişey değil. Mesela samsung telefonlarda var. Niye böyle aptal aptal geriden geliyorlar anlamıyorum? Çok cimriler. Ay bunu önümüzdeki seneye verelim ay bunu sadece yeni ayfonlara verelim. Saçma saçma şeyler. Bende aldım bu telefonu kardeşim 5S aldım dinamik duvar kağıdı istiyorum hadi bana da getirin. Sonra neden jb yapıyorlar oluyor. E tabi jb yaparım siz yenilik getirmezseniz

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen tutturmuşlar bir fors taç denen özellik, gidiyorlar. O basılı tutarak seçenek çıkartma özelliğini yazılımla getirebilirler. Zor bişey değil. Mesela samsung telefonlarda var. Niye böyle aptal aptal geriden geliyorlar anlamıyorum? Çok cimriler. Ay bunu önümüzdeki seneye verelim ay bunu sadece yeni ayfonlara verelim. Saçma saçma şeyler. Bende aldım bu telefonu kardeşim 5S aldım dinamik duvar kağıdı istiyorum hadi bana da getirin. Sonra neden jb yapıyorlar oluyor. E tabi jb yaparım siz yenilik getirmezseniz

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Hadi 3D touch neyse de, sonuçta ekranın altına farklı donanım takmışlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarının diğer cihazlara verilmemesi gerçekten saçmalıkta everest. Gerçi şöyle bir baktığında 6s'i 6'dan ayrın sadece bu özellikler bir de kamera. Şimdi adamlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarını diğer cihazlara da verseler insanlar diyecek ki "yenilik bunun neresinde". Gerçekten 6s ve 6 arasında kaale değer bir yenilik yok. Bana göre 6S'in en büyük yeniliği Apple'ın yıllardır yapmadığı kamera değişikliği. Ram olayına bakarsak, ios için 1 veya 2 gb ram çokta önemli bi fark değil. Sonuçta 1gb ram ile bile androide göre kat ve kat stabil ve düzgün sistem. 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hadi 3D touch neyse de, sonuçta ekranın altına farklı donanım takmışlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarının diğer cihazlara verilmemesi gerçekten saçmalıkta everest. Gerçi şöyle bir baktığında 6s'i 6'dan ayrın sadece bu özellikler bir de kamera. Şimdi adamlar livephoto ve dinamik duvar kağıtlarını diğer cihazlara da verseler insanlar diyecek ki "yenilik bunun neresinde". Gerçekten 6s ve 6 arasında kaale değer bir yenilik yok. Bana göre 6S'in en büyük yeniliği Apple'ın yıllardır yapmadığı kamera değişikliği. Ram olayına bakarsak, ios için 1 veya 2 gb ram çokta önemli bi fark değil. Sonuçta 1gb ram ile bile androide göre kat ve kat stabil ve düzgün sistem.

aynen hepsine katılıyorum. Ram çok önemli değil ama bazı uygulamalar çok ram kullanıyor o konuda sıkıntı olabiliyor. Kamerada devrim yapmada geç kalmışlardı. Hele o kalem çıkarmaları da ne öyle yıllardır var o stylus kalemler. 6 ile 6s aynı yani çok sinir bozucular ama insanın da ayfondan başka birşey alası gelmiyor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

aynen hepsine katılıyorum. Ram çok önemli değil ama bazı uygulamalar çok ram kullanıyor o konuda sıkıntı olabiliyor. Kamerada devrim yapmada geç kalmışlardı. Hele o kalem çıkarmaları da ne öyle yıllardır var o stylus kalemler. 6 ile 6s aynı yani çok sinir bozucular ama insanın da ayfondan başka birşey alası gelmiyor.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Steve ilk iPhone'u tanıtırken arkasındaki büyük perdede o dönem kullanılan telefonlar vardı... Steve ekrandaki telefonların bazısını; üzerinde fazla tuş var diye, bazısını küçük diye, bazısını çooook büyük diye bazısını ise kalemle de kullanılabildiği için "Kim kalemle telefon kullanmak ister ki, saçmalık" benzeri bi' tavırla eleştirmişti... Ve şimdi yeni bi' kalem tanıttılar hahah ilahi Apple:) Yalnız söz konusu kalemi o stylus denilen kullanışsız kalemle sakın ola karıştırmayın.. Zira videolardan birinde grafiker bi' eleman grafik tabletlerinde kullanılan kalemler kadar kaliteli, hassas ve son derece kullanışlı olduğundan bahsetti, paylaşayım diye baktım tekrar ama bulamadım neyse... Ben kullanır mıyım bilmiyorum ama; Apple zaten görsel iş alanlarında çoook fazla şey üretiyor, bu da yeni bi' şey değil... Cinema Display diye bi' monitörleri var ki; grafikerler ve kurgucular tarafından profesyonel stüdyolarda, post prodüksiyon şirketlerinde kullanılıyor.. Bu kalemle çizim yapan grafikerler göreceğimizden son derece eminim... Aha buraya da yazıyorum o kalem kul-la-nı-la-cak, görürsünüz! :P Sevgiler herkese.... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steve ilk iPhone'u tanıtırken arkasındaki büyük perdede o dönem kullanılan telefonlar vardı... Steve ekrandaki telefonların bazısını; üzerinde fazla tuş var diye, bazısını küçük diye, bazısını çooook büyük diye bazısını ise kalemle de kullanılabildiği için "Kim kalemle telefon kullanmak ister ki, saçmalık" benzeri bi' tavırla eleştirmişti... Ve şimdi yeni bi' kalem tanıttılar hahah ilahi Apple:) Yalnız söz konusu kalemi o stylus denilen kullanışsız kalemle sakın ola karıştırmayın.. Zira videolardan birinde grafiker bi' eleman grafik tabletlerinde kullanılan kalemler kadar kaliteli, hassas ve son derece kullanışlı olduğundan bahsetti, paylaşayım diye baktım tekrar ama bulamadım neyse... Ben kullanır mıyım bilmiyorum ama; Apple zaten görsel iş alanlarında çoook fazla şey üretiyor, bu da yeni bi' şey değil... Cinema Display diye bi' monitörleri var ki; grafikerler ve kurgucular tarafından profesyonel stüdyolarda, post prodüksiyon şirketlerinde kullanılıyor.. Bu kalemle çizim yapan grafikerler göreceğimizden son derece eminim... Aha buraya da yazıyorum o kalem kul-la-nı-la-cak, görürsünüz! :P Sevgiler herkese....

Apple'ın tanıtımda arka perdeye yine başkaca telefonları koyacağı türden yenilikleri belli ki çok uzun süre göremeyeceğiz. Keza artık arkaya diğer telefonları koyarsa kendisi tanıtım yapmakta çok zorlanır.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steve ilk iPhone'u tanıtırken arkasındaki büyük perdede o dönem kullanılan telefonlar vardı... Steve ekrandaki telefonların bazısını; üzerinde fazla tuş var diye, bazısını küçük diye, bazısını çooook büyük diye bazısını ise kalemle de kullanılabildiği için "Kim kalemle telefon kullanmak ister ki, saçmalık" benzeri bi' tavırla eleştirmişti... Ve şimdi yeni bi' kalem tanıttılar hahah ilahi Apple:) Yalnız söz konusu kalemi o stylus denilen kullanışsız kalemle sakın ola karıştırmayın.. Zira videolardan birinde grafiker bi' eleman grafik tabletlerinde kullanılan kalemler kadar kaliteli, hassas ve son derece kullanışlı olduğundan bahsetti, paylaşayım diye baktım tekrar ama bulamadım neyse... Ben kullanır mıyım bilmiyorum ama; Apple zaten görsel iş alanlarında çoook fazla şey üretiyor, bu da yeni bi' şey değil... Cinema Display diye bi' monitörleri var ki; grafikerler ve kurgucular tarafından profesyonel stüdyolarda, post prodüksiyon şirketlerinde kullanılıyor.. Bu kalemle çizim yapan grafikerler göreceğimizden son derece eminim... Aha buraya da yazıyorum o kalem kul-la-nı-la-cak, görürsünüz! :P Sevgiler herkese....

Valla benimde cok hosuma gitti o kalem yani kesinlikle kullanırdım. Peki ayfonlar için de kalem var mı biliyor musunuz? Adobe draw ile çizim yapıyorum da parmakla çok zor oluyor ipad pro almayı düşünüyorum hatta. Öyle bir kalem bilen var mı?

Edit: Son 2 gündür kasmalar vardı telefonda ama nasıl olduysa bu sabah telefon çok akıcı. Acaba kullandıkça telefon alışıyor da kasma yapmıyor mu? Çok saçma ama öyle gibi

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by mistika3333

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bu hareketli fotoları iphone 6 da kullanamıyormuyuz? Bunlar sadece 6s içinmi?

Jb yoksa kullanamazsınız. Jb ile çıkacaktır muhtemelen

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apple'ın tanıtımda arka perdeye yine başkaca telefonları koyacağı türden yenilikleri belli ki çok uzun süre göremeyeceğiz. Keza artık arkaya diğer telefonları koyarsa kendisi tanıtım yapmakta çok zorlanır.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

İşte düşün ki Apple ilk sunumunda diğer cihazlara oranla nasıl bi' teknolojiye ve yeniliğe sahipti... Ama kim ne derse desin; iPhone dışında da kullandığım cihazlar var, beni içlerinde en çok etkileyen eşime aldığım Galaxy Note 5'tir ama onda bile aradığım efektif birkaç uygulamayı bulamıyorum.. "işte budur dediğim" kaliteli bir uygulama yok.. Örneğin profesyonel bir Audio kayıt uygulaması yok, ama dikkat edin bak profesyonel diyorum.... Bu sebepten iPhone hala kullanılabilecek, uygulama yönünden geniş, sağlam ve en stabil çalışan akıllı telefondur benim nazarımda... 1 GB Ram'de dahi 3 GB'lık Andorid telefonu gerisinde bırakır..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla benimde cok hosuma gitti o kalem yani kesinlikle kullanırdım. Peki ayfonlar için de kalem var mı biliyor musunuz? Adobe draw ile çizim yapıyorum da parmakla çok zor oluyor ipad pro almayı düşünüyorum hatta. Öyle bir kalem bilen var mı?

Edit: Son 2 gündür kasmalar vardı telefonda ama nasıl olduysa bu sabah telefon çok akıcı. Acaba kullandıkça telefon alışıyor da kasma yapmıyor mu? Çok saçma ama öyle gibi

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

iPhone ve iPad'le çalışan bazı kalemler mevcut yalnız bunlar sadece telefonu kullanmaya yarayan kalemler.. Apple'ın tanıtımını yaptığı kalem öyle basit bi' kalem değil... Tanıtımında doğrudan mimarları, grafikerleri ve post prodüksiyon camiasını hedef alarak bu kalemi ürettiklerinden bahsediyorlar..  

 

Kasmayla ilgili bi' bilgim yok; eğer telefonun kasma yapıyorsa önce arkada çalışan uygulamaları kapat, ardından da telefonu kapat aç düzelir... Hangi model kullanıyorsunuz bilmiyorum ama iPhone 4S değilse kasma biraz zor gibi, belki biraz iPhone 5'te de olabiir ama rahatsız etmez...

Edited by erensunay

Share this post


Link to post
Share on other sites

iPhone ve iPad'le çalışan bazı kalemler mevcut yalnız bunlar sadece telefonu kullanmaya yarayan kalemler.. Apple'ın tanıtımını yaptığı kalem öyle basit bi' kalem değil... Tanıtımında doğrudan mimarları, grafikerleri ve post prodüksiyon camiasını hedef alarak bu kalemi ürettiklerinden bahsediyorlar..

Kasmayla ilgili bi' bilgim yok; eğer telefonun kasma yapıyorsa önce arkada çalışan uygulamaları kapat, ardından da telefonu kapat aç düzelir... Hangi model kullanıyorsunuz bilmiyorum ama iPhone 4S değilse kasma biraz zor gibi, belki biraz iPhone 5'te de olabiir ama rahatsız etmez...

Valla telefon için stylus tarzı kalem çok istiyorum. Cihaz 5S en başta çok kasma vardı kullandıkça düzelmeye başladı şu an gayet hızlı çalışıyor :) kuzenim android ile ios arasında kaldı bir türlü i6 almasına ikna edemedim. Lg g4 ile arasında kaldı.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla telefon için stylus tarzı kalem çok istiyorum. Cihaz 5S en başta çok kasma vardı kullandıkça düzelmeye başladı şu an gayet hızlı çalışıyor :) kuzenim android ile ios arasında kaldı bir türlü i6 almasına ikna edemedim. Lg g4 ile arasında kaldı.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Valla cihazla ne yapıldığına bağlı.. Bahsettiğim gibi, bir amaç uğruna, bi' meslek doğrultusunda kullanılıyorsa iPhone... Ama cihazımda temel uygulamalar olsun diyorsan Android... 2'sini de kullandım iPhone'da kalmaya karar verdim zira ben seslendirme sanatçısıyım ve arada dışardayken de iş gelebiliyor. iPhone için tasarlanmış iRig'imle cihaz üzerinden sesi düzenleyip müşterime gönderebiliyorum. Bunu profesyonel bi' şekilde yapan bi' uygulama bulamadım Andorid'te maalesef... iPhone'da Cubase var, Garageband var, TwistedWave var ve daha bi' dünya uygulama var...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla cihazla ne yapıldığına bağlı.. Bahsettiğim gibi, bir amaç uğruna, bi' meslek doğrultusunda kullanılıyorsa iPhone... Ama cihazımda temel uygulamalar olsun diyorsan Android... 2'sini de kullandım iPhone'da kalmaya karar verdim zira ben seslendirme sanatçısıyım ve arada dışardayken de iş gelebiliyor. iPhone için tasarlanmış iRig'imle cihaz üzerinden sesi düzenleyip müşterime gönderebiliyorum. Bunu profesyonel bi' şekilde yapan bi' uygulama bulamadım Andorid'te maalesef... iPhone'da Cubase var, Garageband var, TwistedWave var ve daha bi' dünya uygulama var...

Bencede ayfon en iyisi. Bende lise öğrencisiyim projelerimizi telefondan tabletten yapıp google drive ile hocalara gönderiyoruz hem telefonum hem tabletim apple ve o kadar hızlı ve akıcı bir sistem ki diğer android kullanan arkadaşlarım kadar hiç sıkıntı yaşamadım kasma konusunda

::: Konuyu yanlış yerde konuşuyoruz kusura bakmayın arkadaşlar :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valla benimde cok hosuma gitti o kalem yani kesinlikle kullanırdım. Peki ayfonlar için de kalem var mı biliyor musunuz? Adobe draw ile çizim yapıyorum da parmakla çok zor oluyor ipad pro almayı düşünüyorum hatta. Öyle bir kalem bilen var mı?

Edit: Son 2 gündür kasmalar vardı telefonda ama nasıl olduysa bu sabah telefon çok akıcı. Acaba kullandıkça telefon alışıyor da kasma yapmıyor mu? Çok saçma ama öyle gibi

Sent from my iPhone using Tapatalk

53 firmasının ürettiği bir çizim kalemi var. Hatta yıllardır iPad'e özel Paper uygulamasının geçenlerde iPhone'a da gelmesiyle kalemin iPhone desteği de geldi. Fiyat olarak da renk ve malzemesine göre $39-49 arası.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

53 firmasının ürettiği bir çizim kalemi var. Hatta yıllardır iPad'e özel Paper uygulamasının geçenlerde iPhone'a da gelmesiyle kalemin iPhone desteği de geldi. Fiyat olarak da renk ve malzemesine göre $39-49 arası.

O da olur 200₺

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar bu mp4 formatındakı duvar kağıtlarını Vwallpaper 2 ios 8 içine nasıl ata bilirim?hangi dizinlere girip atmak lazım?

Share this post


Link to post
Share on other sites

590b4811885e191c1d32d72b80a5160a.jpgfa6d62877ea7e8f0cbfb4cab9f9428ae.jpgf055123ba534af4ecd4a77e86b120ca6.jpg bu dizinlere atıyorum mp4 formatındakı resimleri ama tweak içinde görünmüyor

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tamam hallettim resimdeki dizine atoyorsunuz resimleri aktiv oluyor41192ebdd9eebb7bec45e8d553045d21.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

8.4.1 deyim jbsiz olmuyor mu?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hayır

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.