Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!
Sign in to follow this  
Zakynthos

iOS 10.1.1 Beta Yalu Jailbreak Yayınlandı

Rate this topic

Recommended Posts

2 saat önce, kavasgunes yazdı:

Arkadaşlar şimdi son derece önemli bir sorun ile karşı karşıyayım tweak yükledikten sonra resping yapınca telefon sihay ekranda kalıyor ??

Bunun çözümü nedir?

Tekrar açmak için rebot yapmak zorunda kalıyorum

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Aynı sorunu bende yaşıyorum 6s'te birisi çözerse paylaşsın lütfen 

Share this post


Link to post
Share on other sites
REBOOT yapayacaksın  substrate10fix yapacaksın ..


Tweak yükledikten sonra resping ekranından çıkarmak için her seferinde Rebot yapmakmı gerek yani?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar sizde Jb yaptıktan sonra 4G aç kapat ayarı çıkıyor mu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaşlar sizde Jb yaptıktan sonra 4G aç kapat ayarı çıkıyor mu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


3 g çalışmıyor kardeş sadece 4 g açık ne E simgesi var nede 3 G


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
29b366034ada883186a28be64d1a8c36.png

Konuyu değiştirelim


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Nasıl koydun 4 g yi Oraya Yemin Ederim Gözlerm Yaşardı
Bugünleridemi Görecektik


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweak beyler o jb yapınca kendiliğinden gelmez ismini bilmiyorum ama

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar bir şey sorucam 

 

jb yi yapıyorum sıkıntısız çalışıyor tweak falan kurabiliyorum.

 

 

fakat bazen 30 dk bazen 1 saat sonra jb kayboluyor

 

 

cydia girmiyor uygulamalar çalışmıyor

 

 

tekrar reboot yapıp jb yapmak gerekiyor

 

bunu yaşayan var mı ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaşlar bir şey sorucam 

 

jb yi yapıyorum sıkıntısız çalışıyor tweak falan kurabiliyorum.

 

 

fakat bazen 30 dk bazen 1 saat sonra jb kayboluyor

 

 

cydia girmiyor uygulamalar çalışmıyor

 

 

tekrar reboot yapıp jb yapmak gerekiyor

 

bunu yaşayan var mı ?




Saat başı değil ama günde 1-2 oluyor uğraştırıyor


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, SinantaspinaR yazdı:

 

 


Saat başı değil ama günde 1-2 oluyor uğraştırıyor


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

 

 

Günde olsa sıkıntı yapmam da her saat oluyor :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tweak yükledikten sonra resping ekranından çıkarmak için her seferinde Rebot yapmakmı gerek yani?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


http://gmoran.me/repo/
Repodan cydiarespringfix kurabilirsin.
Yada mobile terminal üzerinden linux bilgin varsa 2-3 komutla halledebilirsin



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites


http://gmoran.me/repo/
Repodan cydiarespringfix kurabilirsin.
Yada mobile terminal üzerinden linux bilgin varsa 2-3 komutla halledebilirsin



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Kendi kendine düzeldi
Birde İpa yükleyemiyormuyuz halen?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ipa yüklemek istiyorsan cydia impactor var en basit yöntem


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ipa yüklemek istiyorsan cydia impactor var en basit yöntem


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Bilgisayarım yok yani pp25 yada vshare apcake tarzı yokmu yada yüklenmiyormu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilgisayarım yok yani pp25 yada vshare apcake tarzı yokmu yada yüklenmiyormu


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Hayır. Birini deneyeyimde deme sakın.çöker sistemin.10 güncellemesi lazım yazdığın tweaklere maalesef.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hayır. Birini deneyeyimde deme sakın.çöker sistemin.10 güncellemesi lazım yazdığın tweaklere maalesef.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Peki pek kurcalamasam iyi olacak!
Activatör springtomize falan hiçbiri çalışmıyor değilmi?
Aslında en gereklisi Altkeyboard benimmiçin ama korkuyorum kurmaya


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peki pek kurcalamasam iyi olacak!
Activatör springtomize falan hiçbiri çalışmıyor değilmi?
Aslında en gereklisi Altkeyboard benimmiçin ama korkuyorum kurmaya


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Aynen. Uyumlu tweaklere burdan bakabilirsin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/14e9GB-PNhDJuKI799InVFWrUQc-qn-Wd3zRJHKGkKr0/pubhtml#


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen. Uyumlu tweaklere burdan bakabilirsin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/14e9GB-PNhDJuKI799InVFWrUQc-qn-Wd3zRJHKGkKr0/pubhtml#


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Peki misal internet kafeden appcakenin sitesinden bir ipa indirsem sürükleyip cydia impactorün üstüne bıraksam çalışırmı telefonumda?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynen. Uyumlu tweaklere burdan bakabilirsin.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/14e9GB-PNhDJuKI799InVFWrUQc-qn-Wd3zRJHKGkKr0/pubhtml#


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Peki misal internet kafeden appcakenin sitesinden bir ipa indirsem sürükleyip cydia impactorün üstüne bıraksam çalışırmı telefonumda?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peki misal internet kafeden appcakenin sitesinden bir ipa indirsem sürükleyip cydia impactorün üstüne bıraksam çalışırmı telefonumda?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Appsync olmadığı için çalışmaz diye düşünüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Appsync olmadığı için çalışmaz diye düşünüyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Sizin yöntem değilmiydi bu cydia impactor derken?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deliricem 1 saat bile jbli kalmıyor resping yapıyor yeniden jb yapmak zorunda kalıyorum

 

 

iphonedan soğudum ya 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sizin yöntem değilmiydi bu cydia impactor derken?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Denemek size kalmış çalışabilirde çalışmayabilirde


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, hayalettttt yazdı:

ilk sayfada yer alan   mach_portal+yalu-b3-SE  iphone se versiyonu için mi acaba açıklama göremedim

evet iphone SE için indirip kullanabilirsin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, joker7238 yazdı:

evet iphone SE için indirip kullanabilirsin.

işlemci modeli farkeder mi kusurabakmayın soruyorum ama problem olmasın

Share this post


Link to post
Share on other sites

kardeşim bu tage ne işe yarıyor acaba herkeste var?!


Sent from my iPhone using Tapatalk

mesela ben onu şunun için kullanıyodum ekranın sol alt köşesinden yukarı çekince açık uygulamalar geliyodu ortadan çekinde normal gelmesi gereken yer geliyodu sağ alttan çekincede bişe vardı ama unuttum onları değiştirebiliyorsun tabi mesela ipaddeki gibi uygulama geçişi yapabiliyorsun ipaddeki gibi uygulama kapatabiliyosun parmaklarınla öyle yani
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, hayalettttt yazdı:

işlemci modeli farkeder mi kusurabakmayın soruyorum ama problem olmasın

 

hayır sansung ve tmsc işlemciler için. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.