Jump to content
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
bird-hunter

iTunes (9) Hatası.

Rate this topic

Recommended Posts

Herkese Merhaba, 

iPhone 6 cihazıma dün gece OTA'dan 9.3.3 sürümüne günceliyim mi ? diye bir uyarı geldi bende sırasıyla daha sonra diyip bu gece otomatik yap dedim.Sabah uyandığımda cihazın recovery mod'a geçmiş olduğunu gördüm.Bilgisayarı açıp restore yapmaya çalıştığımda fotoğraftaki şekilde sona kadar gelip hata veriyor. 
Farklı usb, farklı bilgisayar ve host dosyasını temizleyip denedim yine aynı hatayla karşılaştım. DFU modda da Recovery modda da aynı hatayı veriyor. Bunun çözümü nedir ? Daha önce böyle birşey ile karşılaşan var mı ? 

IMG_5740.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

şunları bir deneyin:

 

iPhone, iPad, iPod Hata 9 Nedir?

Eğer iOS sistemli cihazınız iTunes üzerinden güncelleme yaparken, yükseltirken veya geri yüklerken bağlantısı kesilirse bilinmeyen hata mesajları oluşur. Firmware yüklerken veya iTunes üzerinden müzik satın alırken de bu hatayla karşılaşabilirsiniz.

Hata 9 veya Hata 9006 için 5 Kolay Çözüm Yolu

Bu hatayı düzeltmek için çeşitli yöntemler mevcut.  Bunları birer birer inceleyelim.

Çözüm 1: iOS 9 güncellemesi sırasında veya geri yükleme tamamlanmadan Hata 9 uyarısını alıyorsanız bu yolla çözüme ulaşmanız muhtemel.

iPhone bağlantısını kesin. iTunes kapatıp bilgisayarı yeniden başlatın. Sonra iTunes yeniden çalıştırın ve iPhone’u bilgisayara bağlayın. Başka bir yöntem denemeden önce bir veya iki kez bunu deneyebilirsiniz.

Çözüm 2: iTunes’un en son sürümünün bilgisayarda yüklü olduğundan emin olun.

Mac için; iTunes çalıştırın, üst menü çubuğunda Güncellemeleri Kontrol Et tıklayın. Yönergeleri izleyin.

PC için; iTunes çalıştırın, menü çubuğunda Yardım altında Güncellemeleri Kontrol Et seçin. Eğer bu menüyü göremiyorsanız CTRL + B tuşlarına basın. Güncelleme için yönergeleri takip edin.

Çözüm 3: USB kablosunda arızalı olabilir. Eğer telefonunuzla birlikte gelen kabloyu kullanmıyorsanız, kablonun düzgün çalıştığından emin olmalısınız.

Orijinal Apple kablosu kullanmayı tercih edin. Kablonun tam oturduğundan emin olun. Bağlantı ucunda kablonun oturmaması için bir problem olup olmadığını kontrol edin. Bilgisayar tarafında başka bir usb port üzerinde kabloyu deneyin.

Çözüm 4: Bilgisayar tarafında bir bağlantı problemi olabilir. Bunun için bilgisayara bağlı başka bir Apple ürünü varsa bağlantısını kesin. Her iki noktada da bağlantının sağlam şekilde yapıldığından emin olun. Üçüncü taraf batarya ve ilaveleri devre dışı bırakın. VMware gibi sanallaştırma programları açıksa kapatın. İlgili usb sürücülerinin güncel olduğundan emin olun. Gerekiyorsa telefonu ve bilgisayarı yeniden başlatın.

Çözüm 5: Güvenlik yazılımları da bu bağlantının kesilmesine neden oluyor olabilir. Bilgisayarda virüs vb zararlı yazılımlar olmadığından emin olun. Güvenlik yazılımınız varsa geçici olarak devre dışı bırakın. Tarih ve zaman ayarlarının doğru yapıldığından emin olun.

Bu yöntemler ile basitçe bilinmeyen hataların üstesinden gelmek mümkün olabilmektedir. Başka bir bilgisayarda da aynı problemler yaşanıyorsa iPhone cihazınızda donanımsal bir arıza olması muhtemeldir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.