Jump to content
Sign in to follow this  
ASPENDOS07

iOS 10.0.2 Yayınladı

Rate this topic

Recommended Posts

Yaptım5S kullanıyorum ama bir hızlanma veya stabilizasyon görmedim. Zaten küçük bir güncelleme çok bi beklentim yoktu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben gm surumden yuklemistim bana beta geliyor profilide sildim ama bi cozum varmi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

62a8af6c21ae9a6796fd8be3ebb53084.jpg
Bu güncelleme ile gelen ne ?


Sent from my iPhone 6 Plus using Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben gm surumden yuklemistim bana beta geliyor profilide sildim ama bi cozum varmi?


Bence yedek alıp temiz kurulumla 10.0.2'ye geçin. Beta sürümlerinde profil silseniz bile takılmış plak gibi yine geliyor. Ayrıca betanın bozuk dosyaları da sisteminizde kalmış olabilir o yüzden yedek alıp dfu ile 10.0.2'ye geçmek en iyisi.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
62a8af6c21ae9a6796fd8be3ebb53084.jpg
Bu güncelleme ile gelen ne ?


Sent from my iPhone 6 Plus using Tapatalk Pro


Kulaklıkların takılı kalmasıyla ilgili bir problem giderildi iphone7'yi ilgilendiriyor sanırım. İşte bug düzeltmeleri falan yazıyor her zamanki gibi. Küçük çaplı bir güncelleme. Asıl düzeltmeler ios10.1'den sonra yapılmaya başlanacak. Kısa bir süre içinde 10.1 de çıkar betalar çıkmaya başladı bile


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaslar 9.3.5 imzalar acikmi acaba? Iphone 6 cihazda ios 10 hic memnun degilim...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaslar 9.3.5 imzalar acikmi acaba? Iphone 6 cihazda ios 10 hic memnun degilim...



imzalar açık


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 dakika önce, crazyaltug yazdı:

 


imzalar açık


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Tesekkürler 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar ios 8.4 jb den ios 10'a gectim ama sarj çabuk bitiyo gibi geldi sizcede öylemi yoksa piskolojik bi durum mu ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arkadaşlar ios 8.4 jb den ios 10'a gectim ama sarj çabuk bitiyo gibi geldi sizcede öylemi yoksa piskolojik bi durum mu ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Birkaç gün bendede öyle oldu düzeldi sonra bekle biraz..


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

İçine etmişler güzelim sürümün..Pil 12 saat bile gitmiyor..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.09.2016 at 11:57 AM, arc_cevik yazdı:

Tesekkürler 

geri döndüniz zaman tel sıfırlanırmı acaba?

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 dakika önce, Muratali yazdı:

geri döndüniz zaman tel sıfırlanırmı acaba?

Evet sifirlaniyor ve aldiginiz yedek uyumlu olmadigi icin yüklenmiyor

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30.09.2016 at 11:57 AM, arc_cevik yazdı:

Tesekkürler 

anladım teşekkürler 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1.10.2016 at 0:32 PM, emrah_gözde yazdı:

Arkadaşlar ios 8.4 jb den ios 10'a gectim ama sarj çabuk bitiyo gibi geldi sizcede öylemi yoksa piskolojik bi durum mu ?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Apple müsteri hizmetleri avusturya yi aradim 6s cihazim cok hizli bataryasi bitiyor dedim test yaptilar testte batarya sorunsuz görünüyor sorunun 10.0.2 oldugunu bir cok sikayet aldiklarini belirttiler güncelleme beklememi rica ettiler biraz israr edince telefonu degisimi kabul ettiler

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apple müsteri hizmetleri avusturya yi aradim 6s cihazim cok hizli bataryasi bitiyor dedim test yaptilar testte batarya sorunsuz görünüyor sorunun 10.0.2 oldugunu bir cok sikayet aldiklarini belirttiler güncelleme beklememi rica ettiler biraz israr edince telefonu degisimi kabul ettiler


Nasıl kabul ediyorlar ya benim telefon sorunlu pili hem 9 da hem 10 da inanılmaz kötü (s Plus) kamera gece 5800 gibi çekiyor ekran sol üşt köşesindeki pikseller karanlık Home tuşu zarzor okuyor nisanda aldım telefonu gittim zorluya değişmediler bu akşam akasyaya gidicem soğudum yeminle ya


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 saat önce, Levo1203 yazdı:


Nasıl kabul ediyorlar ya benim telefon sorunlu pili hem 9 da hem 10 da inanılmaz kötü (s Plus) kamera gece 5800 gibi çekiyor ekran sol üşt köşesindeki pikseller karanlık Home tuşu zarzor okuyor nisanda aldım telefonu gittim zorluya değişmediler bu akşam akasyaya gidicem soğudum yeminle ya


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

kardesim sana tavsiyem mecidiyekoy de ofis iletisim var istersen bir de oraya gotur... benim iphone 6 cihazim vardi orda degisim yapildi ama bir sure telefonsuz kalabilirsin oraya goturdugunde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dün cebimden telefonu çıkardım. Baktım "güncelleme doğrulanıyor" yazıyordu. Ne yaptımsa durduramadım. Geri dönüşü olmayan bir yola girmiştik artık :( . Daha yeni 9.3.5 yüklemiştim. Uzun zamandırda 7.0.6 kullanıyordum. ios 10 un kilit açma olayına iki gün oldu alışamadım. Halâ sağa çekiyorum. Hava durumu falan çıkıyor :) . Amaç herhalde home tuşunu daha fazla kullandırıp bozmak olsa gerek. Sonuçta emektar cihazım son sürüme yükseldi. Zaten sürekli taciz mesajları çıkıyordu. "Güncelleyim mi?" "Gece gecede güncellerim istersen. ne didin?"  diye. Bende hep öteliyordum. Sonunda canına tak etti sanırım.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 saat önce, endorphine yazdı:

Dün cebimden telefonu çıkardım. Baktım "güncelleme doğrulanıyor" yazıyordu. Ne yaptımsa durduramadım. Geri dönüşü olmayan bir yola girmiştik artık :( . Daha yeni 9.3.5 yüklemiştim. Uzun zamandırda 7.0.6 kullanıyordum. ios 10 un kilit açma olayına iki gün oldu alışamadım. Halâ sağa çekiyorum. Hava durumu falan çıkıyor :) . Amaç herhalde home tuşunu daha fazla kullandırıp bozmak olsa gerek. Sonuçta emektar cihazım son sürüme yükseldi. Zaten sürekli taciz mesajları çıkıyordu. "Güncelleyim mi?" "Gece gecede güncellerim istersen. ne didin?"  diye. Bende hep öteliyordum. Sonunda canına tak etti sanırım.

 

aklında bulunsun .. ayarlardan indirilen dosyayı silersen bir daha sormaz ertele demene gerek kalmaz

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 24.10.2016 at 0:04 AM, IceShocK yazdı:

 

aklında bulunsun .. ayarlardan indirilen dosyayı silersen bir daha sormaz ertele demene gerek kalmaz

Yaptım dostum. İki sefer hemde. Ama yılmadı ve vazgeçmedi. Bu arada iphone 5 kullananlara ios10 tavsiye etmiyorum. Bariz yavaşlama var uygulamalarda. 9.3.5 de olanlar kalsın o sürümde. O sürümde bile hafiften vardı bu yavaşlama. İos10 ile gözle görülür bir duruma gelmiş. Herşeyi geçtim youtube uygulamasında bile telefonu yan çevirince yarım saat bekliyoruz tam ekran olsun diye. Ucuz android telefonlara döndü cihaz. Kısaca özetlemek gerekirse sanki işlemci gücü düşürülmüş gibi oldu. Soğudum açıkcası. Böyle giderse fazla sürmez aşkımız. :)

Edited by endorphine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.