Jump to content
Apple iOS 12.4 Sürümünü İmzalamayı Durdurdu !
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
eazye

iPhone Garanti Kapsamı Hakkında Önemli Uyarı

Rate this topic

Recommended Posts

Cihazımı (6 Plus) bugün şebeke ve titreşim motorunda ki arza yüzünden Zorlu Center Apple Store'a götürdüm. Garanti bitmeden değiştireyim diyordum lakin cihazı 500 kere şarj ettiğim için garanti kapsamı dışında kaldığını ögrendim ve elimde patlamış durumda şu an. Araştırdım ki gerçekten boyle bi olay varmış sırf 500 kere şarj ettiğim icin garantiden çıktı halbu ki cihazi stok sürümle kullanınca şarjı iyi gidiyordu. Ve bunun tek sebebi hayvan gibi yüklediğim jailbreak tweakleri çünkü şarj dayandıramıyordum alete. Siz siz olun ota boka cihazı şarja takmayın :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cihazımı (6 Plus) bugün şebeke ve titreşim motorunda ki arza yüzünden Zorlu Center Apple Store'a götürdüm. Garanti bitmeden değiştireyim diyordum lakin cihazı 500 kere şarj ettiğim için garanti kapsamı dışında kaldığını ögrendim ve elimde patlamış durumda şu an. Araştırdım ki gerçekten boyle bi olay varmış sırf 500 kere şarj ettiğim icin garantiden çıktı halbu ki cihazi stok sürümle kullanınca şarjı iyi gidiyordu. Ve bunun tek sebebi hayvan gibi yüklediğim jailbreak tweakleri çünkü şarj dayandıramıyordum alete. Siz siz olun ota boka cihazı şarja takmayın  


1 yaşıma daha girdim 32 oldum


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 saat önce, eazye yazdı:

Cihazımı (6 Plus) bugün şebeke ve titreşim motorunda ki arza yüzünden Zorlu Center Apple Store'a götürdüm. Garanti bitmeden değiştireyim diyordum lakin cihazı 500 kere şarj ettiğim için garanti kapsamı dışında kaldığını ögrendim ve elimde patlamış durumda şu an. Araştırdım ki gerçekten boyle bi olay varmış sırf 500 kere şarj ettiğim icin garantiden çıktı halbu ki cihazi stok sürümle kullanınca şarjı iyi gidiyordu. Ve bunun tek sebebi hayvan gibi yüklediğim jailbreak tweakleri çünkü şarj dayandıramıyordum alete. Siz siz olun ota boka cihazı şarja takmayın :) 

 

Çok saçma geldi şuan. Ne o arabamı sattılar? 150k bin KM yada 5 yıl falan. Araştırıp bilgilendireceğim bu konuda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yok böyle bir şey yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen. 500 sarj döngüsüne kadar pil performansı %80 altına düşmeyecek şekilde üretilmiştir. Garanti kapsamından çıkarılmak için böyle bir şey söz konusu değildir. Forumda yüzlerce cihaz değiştirdi ve konuları mevcut. Hiç birinde 500 sarj döngüsünü aştığı için garanti dışı bırakma olayı olmadı. Birazdan Apple ile görüşüp detaylı bilgi alacağım.

 

Ayrıca;

 

Piliniz 500 tam şarj döngüsü boyunca orijinal kapasitesinin %80’ine kadarını koruyacak şekilde tasarlanmıştır. İki yıllık garanti, arızalı pil için servis işlemlerini de kapsar. Garanti kapsamı dışındaki durumlarda Apple tarafından pil servis hizmeti verilir. Fiyatlar ve şartlar değişiklik gösterebilir.

 

Diğer ürünler için bu linke göz atabilirsiniz http://www.apple.com/tr/batteries/service-and-recycling/

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 saat önce, eazye yazdı:

Cihazımı (6 Plus) bugün şebeke ve titreşim motorunda ki arza yüzünden Zorlu Center Apple Store'a götürdüm. Garanti bitmeden değiştireyim diyordum lakin cihazı 500 kere şarj ettiğim için garanti kapsamı dışında kaldığını ögrendim ve elimde patlamış durumda şu an. Araştırdım ki gerçekten boyle bi olay varmış sırf 500 kere şarj ettiğim icin garantiden çıktı halbu ki cihazi stok sürümle kullanınca şarjı iyi gidiyordu. Ve bunun tek sebebi hayvan gibi yüklediğim jailbreak tweakleri çünkü şarj dayandıramıyordum alete. Siz siz olun ota boka cihazı şarja takmayın :) 

 

Teknik Servisle görüştüm, böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyledi. Şebeke sorunu ve titreşim motoru arızası ile alakalı servise götürdüğünüz cihazın bataryayla bir ilgisi olmayacağını da belirtti. Eğer ki bataryanızda bir sorun görünseydi ve bu sorun sizin kullanımızdan kaynaklı olsaydı değişim programında ücretiyle değişim yapılacağı ve garanti sürenizin kaldığı yerden devam edeceğini de ekledi. 

 

Arkadaşınıza(yani size) söyleyin bizleri tekrar arasın ve bu konudaki yanlış anlaşılmayı düzeltelim dedi.

 

500 kere değil 500 bin kere sarj etseniz bile böyle bir şey söz konusu değil anlayacağınız. Yanlış bir bilgilendirme yapılmış size. Garantiniz bitmeden önce Apple'ı arayıp durumu belirtin ve tekrar cihazı servise götürün.

 

İyi forumlar

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya o "genius" arkadaşa bir sözüm olacak, ara beni yiğidim senine tanışmak istiyorum.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saçma bence

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Edited by haylaz41

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ya o "genius" arkadaşa bir sözüm olacak, ara beni yiğidim senine tanışmak istiyorum.






iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Belmaci yazdı:

Ya o "genius" arkadaşa bir sözüm olacak, ara beni yiğidim senine tanışmak istiyorum.

 

Çok yerinde bir cevap :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, eko1.3 said:

Yok böyle bir şey yanlış bilgilendirme yapmayın lütfen. 500 sarj döngüsüne kadar pil performansı %80 altına düşmeyecek şekilde üretilmiştir. Garanti kapsamından çıkarılmak için böyle bir şey söz konusu değildir. Forumda yüzlerce cihaz değiştirdi ve konuları mevcut. Hiç birinde 500 sarj döngüsünü aştığı için garanti dışı bırakma olayı olmadı. Birazdan Apple ile görüşüp detaylı bilgi alacağım.

 

Ayrıca;

 

Piliniz 500 tam şarj döngüsü boyunca orijinal kapasitesinin %80’ine kadarını koruyacak şekilde tasarlanmıştır. İki yıllık garanti, arızalı pil için servis işlemlerini de kapsar. Garanti kapsamı dışındaki durumlarda Apple tarafından pil servis hizmeti verilir. Fiyatlar ve şartlar değişiklik gösterebilir.

 

Diğer ürünler için bu linke göz atabilirsiniz http://www.apple.com/tr/batteries/service-and-recycling/

Benim pil ile sıkıntım yok, benden 1500 küsür para istendi sadece pilin masrafıda degil.  ayrıca burda ki şikayetlerdede aynı mevzu var 

 

https://www.sikayetvar.com/iphone-servisin-garantiden-cikarma-bahanesi

 

https://www.sikayetvar.com/iphone-garanti-surem-devam-etmesine-ragmen-para-istenmesi

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Teknik Servisle görüştüm, böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyledi. Şebeke sorunu ve titreşim motoru arızası ile alakalı servise götürdüğünüz cihazın bataryayla bir ilgisi olmayacağını da belirtti. Eğer ki bataryanızda bir sorun görünseydi ve bu sorun sizin kullanımızdan kaynaklı olsaydı değişim programında ücretiyle değişim yapılacağı ve garanti sürenizin kaldığı yerden devam edeceğini de ekledi. 

 

Arkadaşınıza(yani size) söyleyin bizleri tekrar arasın ve bu konudaki yanlış anlaşılmayı düzeltelim dedi.

 

500 kere değil 500 bin kere sarj etseniz bile böyle bir şey söz konusu değil anlayacağınız. Yanlış bir bilgilendirme yapılmış size. Garantiniz bitmeden önce Apple'ı arayıp durumu belirtin ve tekrar cihazı servise götürün.

 

İyi forumlar




Ucretli degisimlerde cihaza kaldigi yerden garanti suresi verilmez.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites



Ucretli degisimlerde cihaza kaldigi yerden garanti suresi verilmez.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Pil değişiminden bahsediyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, albertcamusss said:

 

 


Ucretli degisimlerde cihaza kaldigi yerden garanti suresi verilmez.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

 

Bir sey bilmedikleri icin her kafadan farklı ses çıkıyor 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Benim pil ile sıkıntım yok, benden 1500 küsür para istendi sadece pilin masrafıda degil.  ayrıca burda ki şikayetlerdede aynı mevzu var 

 

https://www.sikayetvar.com/iphone-servisin-garantiden-cikarma-bahanesi

 

https://www.sikayetvar.com/iphone-garanti-surem-devam-etmesine-ragmen-para-istenmesi

 

 



Sorununuzu şikayetvar ile değil, Apple ile çözmeniz gerekiyor. Apple ile görüşün lütfen


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites


Pil değişiminden bahsediyorum.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Sorun sizden kaynakliysa demissiniz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites



Sorun sizden kaynakliysa demissiniz.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


"Kullanımdan kaynaklı pilde sorun var ise ücreti ile değişim yapılır, garanti diğer aksamlar için devam eder." dendi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, eko1.3 said:

 


Sorununuzu şikayetvar ile değil, Apple ile çözmeniz gerekiyor. Apple ile görüşün lütfen


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Valla ben Apple'a götürdüm cihazi her kafadan farklı ses çıkıyor, onlarda başka servise götürün diyorlar. Orada ki lavuk genius eğitimde falandı heralde :) kvk ya bırakacam yarın bakalım 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cihazımı (6 Plus) bugün şebeke ve titreşim motorunda ki arza yüzünden Zorlu Center Apple Store'a götürdüm. Garanti bitmeden değiştireyim diyordum lakin cihazı 500 kere şarj ettiğim için garanti kapsamı dışında kaldığını ögrendim ve elimde patlamış durumda şu an. Araştırdım ki gerçekten boyle bi olay varmış sırf 500 kere şarj ettiğim icin garantiden çıktı halbu ki cihazi stok sürümle kullanınca şarjı iyi gidiyordu. Ve bunun tek sebebi hayvan gibi yüklediğim jailbreak tweakleri çünkü şarj dayandıramıyordum alete. Siz siz olun ota boka cihazı şarja takmayın  



Sansinizi bir genpa teleservice gibi yerlerde deneyebilirsiniz. Eger interntte hala garanti kapmasinda goruyorsaniz bence genpa ya da teleservice gonderin cihazi. Bir ihtimal belki oradaki teknik eleman sarj olayini kontrol etmez ve degistirir diye umuyorum



Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizim burda açıklık getirmeye çalıştığımız şey, 500 sarj döngü sonrası garanti dışı kalma olayının olmaması. Böyle bir şeyle karşı karşıya kaldıysanız Apple ile görüşün ve şikayetçi olun.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

çok saçma ne demek 500 döngü? o zaman biz sayıyla şarj edelim.

Share this post


Link to post
Share on other sites


"Kullanımdan kaynaklı pilde sorun var ise ücreti ile değişim yapılır, garanti diğer aksamlar için devam eder." dendi.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Bu konuda politikalarinin degistigini sanmiyorum. Bilgi veren elemanda farkinda olmadan yanlis soylemis olabilir. Cok fazla teknik servisle muhatap oldugumdan , basima gelenlerden tecrubelerimle bilgidim su ; eger cihazin herhangi bir yerinde arizaya sebebiyet verdiyseniz cihaz tamamen garanti disi kalir. Degistirilen pil icin garanti suresi verilir, ekran da olabilir. Degisen parca icin garanti verilir ama geri kalan garanti diger aksamlar icin devam etmez. Cihazin garantisi bitmistir. Sadece soruna sebebiyet versiginiz degisen yeni parca icin garanti verilir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites



Bu konuda politikalarinin degistigini sanmiyorum. Bilgi veren elemanda farkinda olmadan yanlis soylemis olabilir. Cok fazla teknik servisle muhatap oldugumdan , basima gelenlerden tecrubelerimle bilgidim su ; eger cihazin herhangi bir yerinde arizaya sebebiyet verdiyseniz cihaz tamamen garanti disi kalir. Degistirilen pil icin garanti suresi verilir, ekran da olabilir. Degisen parca icin garanti verilir ama geri kalan garanti diger aksamlar icin devam etmez. Cihazin garantisi bitmistir. Sadece soruna sebebiyet versiginiz degisen yeni parca icin garanti verilir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi


Yanlışınız var, garanti koşullarını bozmadığınız sürece (Türkiye için) 2 yıl garantiniz vardır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, eko1.3 said:

Bizim burda açıklık getirmeye çalıştığımız şey, 500 sarj döngü sonrası garanti dışı kalma olayının olmaması. Böyle bir şeyle karşı karşıya kaldıysanız Apple ile görüşün ve şikayetçi olun.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Şikayetçi olsam ne olacak pardon? Benim eski Cihazin sim slotu olmadığı icin garantiye almadılar, Orjinal slotu olmadan islem yapamayız dediler. Bundan bisey bekleyemezsin hepsi aptal cünkü 

Share this post


Link to post
Share on other sites


Yanlışınız var, garanti koşullarını bozmadığınız sürece (Türkiye için) 2 yıl garantiniz vardır.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi



Herhalde anlasamadik. Siz yukarida soyle demissini 'eger ki bataryanizda bir sorun gorulduyse ve bu sizin KULLANIMINIZDAN kaynakliysa degisim programi ucreti odenir ve garanti kaldigi yerden devam eder'

Ben de diyorum ki kullanimdan kaynakli sorunlarda garanti biter :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şikayetçi olsam ne olacak pardon? Benim eski Cihazin sim slotu olmadığı icin garantiye almadılar, Orjinal slotu olmadan islem yapamayız dediler. Bundan bisey bekleyemezsin hepsi aptal cünkü 



Cihazın tüm parçaları ile birlikte teslim etmek zorundasınız. Çok normal almamaları.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, eko1.3 said:

 


Cihazın tüm parçaları ile birlikte teslim etmek zorundasınız. Çok normal almamaları.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

parcasi mevcut ben orjinalini kaybettim aynısını aldım. Ayrıca nice telefoncular var kasası ekranı değişmiş cihazlari toplayıp belli Bi komisyon karşılığında değişen arkadaşlarda var Zorluda

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şikayetçi olsam ne olacak pardon? Benim eski Cihazin sim slotu olmadığı icin garantiye almadılar, Orjinal slotu olmadan islem yapamayız dediler. Bundan bisey bekleyemezsin hepsi aptal cünkü 



Sim slotunuzun orjinal olmadigi icin degisim yapilmamasi yerinde bir karar zaten. Karsilastirmak icin denk bir deneyim degil :)

Burada insanlar size 500 sarj konusunun sacma oldugunu ve bunu kabul etmemeniz tavsiyesinde bulunuyorlar. Eger bu tavsiyelere 'sikayetci olsam ne olacak pardon' diyecekseniz, burada konu acmaniz pek manasiz.

En iyisi tavsiyelere uyun farkli bir teknik servisde sansinizi deneyin , eger o da olmazsa apple'a sikayette bulunun. Cunku inanin 500 donguyu azmis yuzlerce cihaz garantiden islem gormustur :)


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
parcasi mevcut ben orjinalini kaybettim aynısını aldım. Ayrıca nice telefoncular var kasası ekranı değişmiş cihazlari toplayıp belli Bi komisyon karşılığında değişen arkadaşlarda var Zorluda




Bu konuda da apple'a sikayette bulunabilirsin. Iyi sanslar, iyi forumlar


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ya gencler diğer ülkelerde garanti 1 yıl çok sorun olmaz ama bize yetme şansı yok . Günde 1 defa şarj etseniz yılda 365 şarj yapar .. 2 yıl garanti şansımız hic yok zaten


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kutuların üzerinde 500 kereden fazla şarj etmeyin garanti dışı kalırsın yazsınlar artık :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.