Jump to content
Apple iOS 12.4 sürümünü imzalamayı durdurdu!
Sign in to follow this  
slmnd

iPhone 6 Arama Yaparken Donma-Görüşememe Sorunu

Rate this topic

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar

 

Eşimin iPhone 6 sında başlıkta da yazdığım gibi arama yaparken veya arama geldiğinde kilitlenme donma sorunu oluyor. Ayrıca hiçbir şekilde ses gelmiyor ve gitmiyor. Ancak facetime ve whatsapptan arama yapılabiliyor onda sıkıntı yok. Apple store a götürmüştük garantisi varken ancak alt tarafında (bence ufak tefek) hasar olduğu için kullanıcı hatası olduğunu söyleyip değişim ve onarım yapmadılar. 1500 liraya yeni telefon alabilirsiniz dediler ben de almadım. Şimdi garantisi bitik durumda. Birkaç telefoncuya götürdüm ilk defa karşılaştıklarını söylediler. Baseband olabilir ama baseband olsa hat aranıyor der, imei göremessiniz dediler. Buna açar bakarız ama telefon komple off olabilir risk size ait dediler. Hiç böyle birşey başına gelen oldu mu? Nasıl çözebiliriz? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 dakika önce, burakaltun yazdı:

Anakart arizasi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Ne yapmak lazım yani? Tamirine güvenebileceğimiz bi yer var mı?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Etiler de iphone servis yillardir var iyiler oraya ver zaten hata tespitinden para almiyolar su sorun var sukadar yapalimmi diye soruyolar ok dersen piyolar etiler marmaris bufenin yaninda pilavci var onun yaninda pasajda


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 saat önce, burakaltun yazdı:

Etiler de iphone servis yillardir var iyiler oraya ver zaten hata tespitinden para almiyolar su sorun var sukadar yapalimmi diye soruyolar ok dersen piyolar etiler marmaris bufenin yaninda pilavci var onun yaninda pasajda


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

Teşekkürler hocam

 

tam ismini verebilir misiniz gitmeden bir arasam daha iyi olur anadolu yakasındayım da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aynı sorunla karşılaştım. Nasıl çözebildiniz acaba ? Yanıtlarsanız sevinirim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aynı sorunla karşılaştım. Nasıl çözebildiniz acaba ? Yanıtlarsanız sevinirim

Ayarlae genel hakkında modem firmware bölümü boşmu karşısında bi numara varmı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.