Jump to content
Sign in to follow this  
orhantfkc

ios 11 to 10.3.2 upgrade sorunu ?

Rate this topic

Recommended Posts

aynen öyle yapıyorum zaten.. itunes yazısı ve kablo çıkıyor.. itunes ekranında güncelle ve geri yükle geliyor 

Yanlis iTunes ve Kablo DFÜ Modu demek
Ekran Siyah olacak Recovery Modu icin


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, efsane6 yazdı:


Yanlis iTunes ve Kablo DFÜ Modu demek
Ekran Siyah olacak Recovery Modu icin


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

hocam yanlışın olmasın.. dfu modu ekranı siyahtır recovery itunes logolu 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 dakika önce, efsane6 yazdı:

iOS 11 Beta1 dosyasini hazirla

Bilgisayari yeniden baslat

Ben sana yardimci olacagim bir an önce bitirelim Bu islemiemoji106.png haber ver

 

@osmanekmen

 

Sen 11b2 den direk 10.3.2'ye düsürdünmü ???

 

Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Şimdi denedim ve oldu sorunsuzca 10.3.2 ye düşürdüm 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi denedim ve oldu sorunsuzca 10.3.2 ye düşürdüm 

iOS 11 b2 de hata var (bug) direk düsürme olmuyor onun icin.
Sen simdi 11b2 den direk 10.3.2 yemi düsürdün ? Yani oldu diyorsun?




Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 dakika önce, osmanekmen yazdı:

Şimdi denedim ve oldu sorunsuzca 10.3.2 ye düşürdüm 

adım adım yazarsan sevinirim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yalnız 11b2 degil@magic63 11b1 den de geri donemiyo oyle degil mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, BeeTLe yazdı:

Yalnız 11b2 degil@magic63 11b1 den de geri donemiyo oyle degil mi?


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

evet malesef.. 2 yüklüydü dönemedim 1i yükledim yine dönemedim.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Osmaekmen
Direk düsüremezsin imkansiz10f6b4380a01f95c1ff7d2f8f3c23ca3.jpg
Önce 11b1 sonra 10.3.2 veya 10.3.1


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
evet malesef.. 2 yüklüydü dönemedim 1i yükledim yine dönemedim.. 

Bide ReiBoot u deneyin bakalim o ne olucak inşallah düzelir.

 

 

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi0fe27b6fec465c25b2e7890874afaaa9.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, BeeTLe yazdı:


Bide ReiBoot u deneyin bakalim o ne olucak inşallah düzelir.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

hocam reinboot para öde diyor :)) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
hocam reinboot para öde diyor :)

Hadi ya:/


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, BeeTLe yazdı:


devam edince ne oluyor


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

telefon yine recovery ekrana geçiyor.. itunes tekrar güncelle ve geri yükle diyor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Senin su anda sürüm iOS 11 Beta 1'mi eminmisin?

Tel Ayarlarda/Genel/Bilgi bak buraya dogrumu gercekten ?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, efsane6 yazdı:

Senin su anda sürüm iOS 11 Beta 1'mi eminmisin?

Tel Ayarlarda/Genel/Bilgi bak buraya dogrumu gercekten ?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

tam olarak neye bakacam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
tam olarak neye bakacam ?

Ayarlar ️Genel ️Bilgi ve asagida yazarc1cb7d1e5f46fd0058e00c926f1298fe.jpg


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, efsane6 yazdı:


Ayarlar emoji654.png️Genel emoji654.png️Bilgi ve asagida yazarc1cb7d1e5f46fd0058e00c926f1298fe.jpg


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

şuan ios 11.0

Share this post


Link to post
Share on other sites
şuan ios 11.0

Parantez icindeki numara ne ?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şimdi, efsane6 yazdı:


Parantez icindeki numara ne ?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

hocam hakkını helal et sabahladın sende benim yüzümden..  11.0(15A5304İ)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hocam hakkını helal et sabahladın sende benim yüzümden..  11.0(15A5304İ)

beta 2 desin


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kusura bakma ama bunu bilmen gerekiyordu bir iPhone kullanicisi olarak.

Neyse Helal olsun

Beta 1 yükle


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moderator yokmu Bu Forumda?
Bunun icin Konu Acmalari faydali olur bence


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 saat önce, efsane6 yazdı:

@Osmaekmen
Direk düsüremezsin imkansiz10f6b4380a01f95c1ff7d2f8f3c23ca3.jpg
Önce 11b1 sonra 10.3.2 veya 10.3.1


Gesendet von iPhone mit Tapatalk Pro

Ben döndüm valla kardeşim dönmeyi bilmeyenler düşünsün ? dediğim gibi yapmanız gereken tek şey ayarlar - iCloud - iPhone mu bul kısmını kapatıp cihazı bağlayın bilgisayara. Daha sonra shift + güncelle deyip 10.3.2 ipsw dosyasını indirin sorunsuzca geri yükleme yapın.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bir gecemi uykusuz geçirdim bu yüzden. Çözümü bulup, iphone yi hayata döndürdüğümde saat sabahın beşiydi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, iphone67 yazdı:

Bir gecemi uykusuz geçirdim bu yüzden. Çözümü bulup, iphone yi hayata döndürdüğümde saat sabahın beşiydi emoji2.png


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

selam hocam.. tam olarak çözümü nedir adım adım anlatırsan çok sevinirim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
selam hocam.. tam olarak çözümü nedir adım adım anlatırsan çok sevinirim..

Hala çözülmedi mi:D .En son beta2 deydin beta 1 e dondun mu?

Burdan indirip beta 1 sonra beta 1den 10.3.x donus

http://www.ipodhacks142.com/download-ios-11-0-beta-1-for-free-ipsw-direct-download-links-over-the-air-profile/

 

Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

İos 11 beta 2 yüklediyseniz ve 10.3.1 yada 10.3.2 sürümüne dönmek istiyorsanız dönemezsiniz.dönmek için ilk beta 1 ipsw yi indirip iTunes ile yükleyin.sonra imzası açık sürümleri yükleyin.iyi bayramlar.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.