Jump to content

Konuyu değerlendir

Önerilen İletiler

Merhabalar,

iphone8 yurtici kayitli son guncellemeli yasal yazilim kullaniyorum. Apple uygulamalri disindaki uygulamalar arada sirada acilmamazlik yapiyor. Ornek instagram, fizy, sahibinden, letgo, garanticep ihtiyac halinde tikliyorum 10 saniye uygulamanin baslangic ekrani gelmeden takili kalip simge durumuna atiyor arkaplanda kapatiyorum yarim saat sonra baska bibuygulamaya girmek istiyorum tak aciliyor sorun arada oluyor ama sinir etmeye basladi. Cozum icin denedigin yontemler

1. Sorunlu uygulamalari iphone saklama alanindan tum belge ve verileriyle birlikye silip tekrar yuklemek(cozmedi)

2. İphone u cihaz uzrerinden sifirladim ve yeni iphone olarak yedek geri getirmeden baslattim(cozmedi)

3. İphone u itunes uzerinden kurtarma modunda restore ettim . İmzalanmis son ios surumu bilgisayarima apple destekten indirip yukledim.(cozmedi)

4. Apple muhendisleri ile gorusme sagladim telefon uzerinden apple care telefonuma uzaktan erisim sagladi ekranda kirmizi okla soyledigi adimlari takip ettik cihazin yazilim dosyalari incelendi bir sorun yok denildi(cozmedi)

5. Turkcell platinum musterisiyim 18gb internet paketim var turkcell musteri hizmetleri ile gorustum tum kisitlamalar kaldirildi ve sifirlama atildi sinyal olarak hiz testi yapildi (cozmedi)

 

BUNLARİN DİSİNDA CİHAZİMİ GARANTİYE GONDERMEK İSTEMİYORUM UZERİNDE BİR CİZİK BİLE YOK ARTİ VAKTİM DE YOK

BAHSETTİGİM SORUN NEDEN KAYNAKLANİYOR VE COZUMU NASİLDİR ACABA FİKRİ OLAN VAR Mİ?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Merhaba,
Problem donanım veya internet ile alakalı değil, tek bir sebep işletim sistemi.

Öncelikle bu problemler genellikle jailbreak yapılan veya 3. parti yazılım yüklenmiş cihazlarda görülüyor. Anladığım kadarıyla cihaza dışarıdan herhangi bir uygulama yüklemediniz.

Sorunun çözümünü zaten cihazı sıfırlayarak ve yedeklemeleri yüklemeden yapmışsınız. Buna karşın hala aynı sıkıntılar devam ediyorsa servise (akasya/zorlu) göndermeniz daha uygun olacaktır. "@i-Repair yardımcı olabileceğin bir konu var mı ?"

Bu arada cihazınıza uzaktan bağlanan kişiler mühendis değil, apple onlara “genius” diyor..

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
udemircan, 10 saat önce yazdı:

Merhabalar,

iphone8 yurtici kayitli son guncellemeli yasal yazilim kullaniyorum. Apple uygulamalri disindaki uygulamalar arada sirada acilmamazlik yapiyor. Ornek instagram, fizy, sahibinden, letgo, garanticep ihtiyac halinde tikliyorum 10 saniye uygulamanin baslangic ekrani gelmeden takili kalip simge durumuna atiyor arkaplanda kapatiyorum yarim saat sonra baska bibuygulamaya girmek istiyorum tak aciliyor sorun arada oluyor ama sinir etmeye basladi. Cozum icin denedigin yontemler

1. Sorunlu uygulamalari iphone saklama alanindan tum belge ve verileriyle birlikye silip tekrar yuklemek(cozmedi)

2. İphone u cihaz uzrerinden sifirladim ve yeni iphone olarak yedek geri getirmeden baslattim(cozmedi)

3. İphone u itunes uzerinden kurtarma modunda restore ettim . İmzalanmis son ios surumu bilgisayarima apple destekten indirip yukledim.(cozmedi)

4. Apple muhendisleri ile gorusme sagladim telefon uzerinden apple care telefonuma uzaktan erisim sagladi ekranda kirmizi okla soyledigi adimlari takip ettik cihazin yazilim dosyalari incelendi bir sorun yok denildi(cozmedi)

5. Turkcell platinum musterisiyim 18gb internet paketim var turkcell musteri hizmetleri ile gorustum tum kisitlamalar kaldirildi ve sifirlama atildi sinyal olarak hiz testi yapildi (cozmedi)

 

BUNLARİN DİSİNDA CİHAZİMİ GARANTİYE GONDERMEK İSTEMİYORUM UZERİNDE BİR CİZİK BİLE YOK ARTİ VAKTİM DE YOK

BAHSETTİGİM SORUN NEDEN KAYNAKLANİYOR VE COZUMU NASİLDİR ACABA FİKRİ OLAN VAR Mİ?

 

Belmaci, 6 saat önce yazdı:

Merhaba,
Problem donanım veya internet ile alakalı değil, tek bir sebep işletim sistemi.

Öncelikle bu problemler genellikle jailbreak yapılan veya 3. parti yazılım yüklenmiş cihazlarda görülüyor. Anladığım kadarıyla cihaza dışarıdan herhangi bir uygulama yüklemediniz.

Sorunun çözümünü zaten cihazı sıfırlayarak ve yedeklemeleri yüklemeden yapmışsınız. Buna karşın hala aynı sıkıntılar devam ediyorsa servise (akasya/zorlu) göndermeniz daha uygun olacaktır. "@i-Repair yardımcı olabileceğin bir konu var mı ?"

Bu arada cihazınıza uzaktan bağlanan kişiler mühendis değil, apple onlara “genius” diyor..

@BelmaciYapılabilecek tüm işlemler ve yönlendirmeler yapılmış. Bundan sonra ki süreçte yapılabilecek en iyi adım cihazın yetkili servise verilmesi olacaktır. Detaylı yazılımsal ve donanımsal testler sonrasında servis tarafından mutlaka bir çözüm yolu sunulacaktır.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Misafir
Bu konuyu yanıtla

×   Yapıştırdığınız içerik biçimlendirme içeriyor.   Biçimlendirmeyi Temizle

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Editör içeriğini temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgilendirme

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza Çerezler yerleştirliyor.
Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, Aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.
Üyelik ve Forum Kurallarımız Lütfen inceleyiniz!