Jump to content
Apple iOS 12.4 Sürümünü İmzalamayı Durdurdu !
iPhone A12 Cihazlar (iPhone XS, XS Max, XR) için 12.4 Unc0ver Jailbreak Yayınlandı !
Sign in to follow this  
ismaiil

iPhone X Etkinleştirme Sorunu

Rate this topic

Recommended Posts

Merhaba arkadaşlar iphone x cihazımı ios 13 güncellemek istedim önce ipswe mi den ios 13 indirip i tunse ile dfu mode alıp güncellem yaptım cihaz güncellendi ama etinleşmedi daha sonra i tunes üzerinden ios 13 indirip tekrar güncelleme denedim iyne aynı sorun ios 13 te hatta vardır diyip bir önceki sürüm ios 12.4.1 i indirim yine güncellenmedi konu ile alakalı yardımlarınızı rica ediyorum .

ne yaptıysam olmadı telefonu kırasım var sabah saat 10  dan beridir uğraşıyorum aldığım hatta tam olarak şı : ETKİNLEŞTİRME SUNUCUSUNA ULAŞILAMADIĞI İÇİN İPHONENİZ ETKİNŞLRİLİMEDİ .LÜTFEN YARDIM EDİN 

Share this post


Link to post
Share on other sites

yokmu cevap verecek kimseler :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
ismaiil, 22 saat önce yazdı:

Merhaba arkadaşlar iphone x cihazımı ios 13 güncellemek istedim önce ipswe mi den ios 13 indirip i tunse ile dfu mode alıp güncellem yaptım cihaz güncellendi ama etinleşmedi daha sonra i tunes üzerinden ios 13 indirip tekrar güncelleme denedim iyne aynı sorun ios 13 te hatta vardır diyip bir önceki sürüm ios 12.4.1 i indirim yine güncellenmedi konu ile alakalı yardımlarınızı rica ediyorum .

ne yaptıysam olmadı telefonu kırasım var sabah saat 10  dan beridir uğraşıyorum aldığım hatta tam olarak şı : ETKİNLEŞTİRME SUNUCUSUNA ULAŞILAMADIĞI İÇİN İPHONENİZ ETKİNŞLRİLİMEDİ .LÜTFEN YARDIM EDİN 

Merhabalar,

Normal şartlarda 12.4.1 ile DFU modda güncelleme yaptığınız takdirde sorunun çözülmesi gerekiyor. Tekrar deneyin, eğer sorun çözülmezse yetkili servis götürün yada Apple Destek Hattı'nı (0216 282 15 11 ) arayın.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i-Repair, 24.09.2019 - 23:43 yazdı:

Merhabalar,

Normal şartlarda 12.4.1 ile DFU modda güncelleme yaptığınız takdirde sorunun çözülmesi gerekiyor. Tekrar deneyin, eğer sorun çözülmezse yetkili servis götürün yada Apple Destek Hattı'nı (0216 282 15 11 ) arayın.

NE YAPTIYSAM OLMADI GARANTİYE GÖNDERDİM 2 GÜNDÜR APPLE ONARIM MERKESİNZDE 
ONARIM DURUMU SORGULAMASI YAPTIĞIMDA '' DURUM YOK '' 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merhaba 

Siz yapılması gerekenleri yapmışsınız cihazda çok yüksek ihtimal baseband problemi vardır

Cihaz TR cihazı mı?

Share this post


Link to post
Share on other sites
ismaiilaslan, 11 saat önce yazdı:

NE YAPTIYSAM OLMADI GARANTİYE GÖNDERDİM 2 GÜNDÜR APPLE ONARIM MERKESİNZDE 
ONARIM DURUMU SORGULAMASI YAPTIĞIMDA '' DURUM YOK '' 

Hangi servis aracılığıyla gönderdiniz?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Berk Yilmaz, 15 saat önce yazdı:

Merhaba 

Siz yapılması gerekenleri yapmışsınız cihazda çok yüksek ihtimal baseband problemi vardır

Cihaz TR cihazı mı?

EVET CİHAZIM TR CİHAZI YENİSİ İLE DEĞİŞTİRİLDİ  

Share this post


Link to post
Share on other sites
i-Repair, 14 saat önce yazdı:

Hangi servis aracılığıyla gönderdiniz?

kargo ile İstanbul ARTI TEKNİK SERVİS ( Hiç şaşmam bu servisten )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.