Jump to content

28 Günlük iPhone XS Servise Gitmesi

Rate this topic


Recommended Posts

Merhabalar telefonu Turkcell’den  31 Ocak’ta aldım 28 Şubatta servise aldım. İlk 1 hafta kendi kendine güncelleme yaptı sonrasında aşırı ısınma ve pil aşırı hızlı bitiyordu. Apple desteği belki 10dan fazla aradım. İşi bilen yetkili telefonun güncellemesini hatalı yaptığını söyledi. Beraber iTunes üzerinden yaptık telefon Harika çalışmaya başladı. 


Sonrasında ise 100-90 arası şarj Harika 90dan aşağı su gibi akıyor. 


Akşam yatarken 80 sabah kalkıyorum 70 olmuş. Arka plan yenileme konum vs kapalı. Sonrasında yine Apple destek düşük güç modunda deneyin bir de dedi sonuç 80den 72 inmişti. 


Sonra yetkili pil sağlığına baktı. 96 olduğunu fark etti bende yetkili servise verdim. 

Onlarda ön inceleme yapıldı analizler yapıldı Apple onarım merkezine gönderdik dedi. Esc servisine soru da soramıyoruz korkudan sizce problem ne dir Apple onarım merkezi ne yapıyor. 

Link to post
Share on other sites
  • Belmaci changed the title to 28 Günlük iPhone XS Servise Gitmesi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.