Jump to content

Ekranda Ölü Piksel ve Işık Sızması Sorunu Hk.

Rate this topic


Recommended Posts

Öncelikle herkese saygılar,
 

Ben 2019 Mayıs ayında iPhone 7 ürünü satın aldım fakat Ocak ayında yani 1 sene olmadan arıza çıkardı.
Ekranımda ölü piksel sorunu oluştu ve kameramda ışık sızması oldu.
Sonrasında ekran değişimi ve kamera değişimi yapıldı ve 2 hafta kullanım sonrası tekrardan ölü piksel sorunu yüzünden serviste ekranım değişti.
Şimdi ise ışık sızması sorunu ile karşı karşıya kaldım telefonum sağ alt köşesinde yandan üstten bakınca ciddi şekilde beyaz ışık sızması beliriyor ve sol üst köşede ufak hafif kırmızı ve mavi renkte belli olan siyahlık var.
Servise gönderdiğim zaman 3.sorunum aynı ekran görüntü kalitesi sorunu sizce değişim talep etsem cihaz değişimi olur mu?

Teşekkürler.

10F76B6B-D012-4AAF-A31D-E953D9038BA8.thumb.jpeg.62dbc549b2a4e45c8f7b4bc0d4d8b959.jpeg

Link to post
Share on other sites

tüketici kanununa göre 3. de değişim olması gerekir. ilk ikide onarım yapıldıysa ve 3.de de arızayı kabul ederlerse değişim yapılması gerekir.

Link to post
Share on other sites

Sizce bu bir arıza mıdır değil midir? Sonuçta ekranımda görüntü kalitesi kaybı yaşıyorum ve dokunmatiğim eskisi kadar iyi değil.Bu ışık sızması beni rahatsız ediyor cihazdan soğudum resmen.

Link to post
Share on other sites
FurkannAy, 4 saat önce yazdı:

Sizce bu bir arıza mıdır değil midir? Sonuçta ekranımda görüntü kalitesi kaybı yaşıyorum ve dokunmatiğim eskisi kadar iyi değil.Bu ışık sızması beni rahatsız ediyor cihazdan soğudum resmen.

Merhabalar, evet bu bir sorundur. Ancak cihazınızı yetkili servise teslim edecekseniz yetkili servislerin cihaz değiştirme yetkisi bulunmamaktadır. Bu sorundan dolayı yine ekran değişecektir. Bunun için(cihaz değişimi)İstanbul'da ki Zorlu yada Akasya'ya gitmeniz gerekiyor. Böyle bir imkanınız yoksa eğer cihazı yetkili servise bırakmadan Apple Destek(0216 282 15 11) ile görüşün.

Link to post
Share on other sites

Yardımınız için teşekkür ederim.Fakat bu dediğiniz yerlere gitme imkanım pek yok.Zaten virüs dolayısı ile kapalı olduğu için mecbur teknik servise götürmem gerekecek.Apple ile görüşsem teknik serviste cihaz değişimi mümkün olmaz mı?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.