Jump to content

Rehberde Kayıtlı Olan Kişilere E-Posta Adresiyle İlişkilendirilmesi

Rate this topic


Recommended Posts

Merhaba, 

kuvvetle muhtemel birilerinin başına gelmiştir, bir kaç gündür araştırmama rağmen kalıcı bir çözüme ulşamadığımdan buraya yazmak zorunda kaldım. Eğer daha önce sorulmuş ve ben bulamadıysam kusuruma bakmayın lütfen. Bu problemin benzeri daha öncede başıma geldi fakat bir şekilde hallettim. Bu sefer ki biraz farklı oldu. Uzun zamandır çalıştığım şirketten ayrıldım, telefonumda şirket maili kullanıyordum. Outlook Exchange. Nedeni bilmediğim bir şekilde bazı kaydettiğim numaralar bu hesapta yedekleniyordu. Şirketten ayrılınca mail adresini sildim ve fark ettim ki 150'ye yakın numarada silinmiş. Merak ettiğim bir kaç şey var;

1. Herhangi bir numarayı rehbere kaydederken hangi mail adresine kaydeceğimize telefon nasıl karar veriyor? (Benim böyle bir seçeneğim yok)

2. Şuan mail adresini aktif edip, iclouddaki rehberi güncellememe rağmen, o numaralar iclouda gelmiyor? 

3. Outlook web app'a giriş yapıyorum numaraları görüyorum, onları da pc ye yada telefona alamıyorum, bunu da anlamadım?

 

bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim, yoksa numaraları tek tek elle yazmak zorunda kalacağım..

Link to comment
Share on other sites

  • Administrator

Merhaba

1. Mail adreslerini eklerken sizden rehberİ, takvim, vb.. özelliklerinide kullanmak isteyip istemediğinizi sorar. Sizde diger maillerin eklentileride açık ise  örneğin pc'den eklediğiniz numara hotmail, outlook üzerine kayıt olmuş olabilir.

2. iCloud rehberi daha önce kapatmışsanız zaten eklediğiniz numaralar kullandığınız diger mail adreslerindeki rehber bölümüne kaydolmuş olabilir.

3. Hiç başıma gelmedi iCloud yedeklemem açık herşey oraya kaydoluyor.. 

Link to comment
Share on other sites

Merhaba, 
kuvvetle muhtemel birilerinin başına gelmiştir, bir kaç gündür araştırmama rağmen kalıcı bir çözüme ulşamadığımdan buraya yazmak zorunda kaldım. Eğer daha önce sorulmuş ve ben bulamadıysam kusuruma bakmayın lütfen. Bu problemin benzeri daha öncede başıma geldi fakat bir şekilde hallettim. Bu sefer ki biraz farklı oldu. Uzun zamandır çalıştığım şirketten ayrıldım, telefonumda şirket maili kullanıyordum. Outlook Exchange. Nedeni bilmediğim bir şekilde bazı kaydettiğim numaralar bu hesapta yedekleniyordu. Şirketten ayrılınca mail adresini sildim ve fark ettim ki 150'ye yakın numarada silinmiş. Merak ettiğim bir kaç şey var;
1. Herhangi bir numarayı rehbere kaydederken hangi mail adresine kaydeceğimize telefon nasıl karar veriyor? (Benim böyle bir seçeneğim yok)
2. Şuan mail adresini aktif edip, iclouddaki rehberi güncellememe rağmen, o numaralar iclouda gelmiyor? 
3. Outlook web app'a giriş yapıyorum numaraları görüyorum, onları da pc ye yada telefona alamıyorum, bunu da anlamadım?
 
bilen arkadaşlar yardımcı olabilirse çok sevinirim, yoksa numaraları tek tek elle yazmak zorunda kalacağım..

Merhaba, sorununuz daha önce başıma geldiği için tecrübe ettiğim bir konu.
Ayarlar/Kişiler/Hesaplar altında kayıtlı mail hesaplarında ilgili mail hesabının detayına girdiğinizde, kişilerinizi o hesapla senkronizasyonunu açmanızdan kaynaklı, mail hesabını silince senkronize etmiş oldğunuz kişiler silinmiş!


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Belmaci changed the title to Rehberde Kayıtlı Olan Kişilere E-Posta Adresiyle İlişkilendirilmesi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.